Czateria... 2021
Ta, a ja mogę ruszyć zaraz po zapaleniu żółtego. Mówię o specyficznych warunkach w których te automaty pokazują swoją słabość i wiem co mówię bo ganiałem się z nawet szybszym AMG i wiem jak wygląda taki pojedynek 
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):marek napisał(a):C63 S204 Nawet jak się spóźnię pół sekundy to i tak szybko nadrobię.
No nie jestem taki pewien, masz procedurę startu? Jak masz to zobacz jak szybko rozpedzisz się do setki z tą procedurą a ile czasu zajmie CI rozpędzenie się od momentu kiedy zdejmiesz nogę z pedału hamulca do momentu kiedy będziesz miał setkę. Zapewniam Ciebie że ciężko będzie aby ten czas był poniżej 6s. Generalnie masz rację ale na jakiś krótkich odcinkach między światłami czasem takie 6s auto może zadziwić
dzięki za rozbawienie
po pierwsze na światłach stoję na autoholdzie więc nawet nie trzymam hamulca tylko wciskam gaz. Więc na 1000% szybciej wcisnę sam gaz niż w manualu odpuścisz sprzęgło do momentu kiedy auto zaczyna ruszać.
Po drugie mam procedurę startu przy której startuję z wciśniętym hamulcem oraz pedałem gazu w podłodze – puszczam tylko hamulec (co i tak nie ma sensu bo i tak objade auto mające 6s do setki bez procedury i do tego ziewajac)
Po trzecie do 100kmh mam 4,5s, zdążę opier..ć co najmniej 5 frytek z McDonalda leżących na siedzeniu pasażera a i tak w 6 sekundzie od Twojego startu zobaczysz mój napis na klapie

Po czwarte mam automat, wiec czas zależy tylko od trakcji a nie od tego czy wstrzelisz się ze zmianą biegu, czasem tej zmiany biegu i wtedy zrobisz akurat 6 czy 7 sekund bo bieg źle wszedł.
Dopisano So mar 31, 2018 23:10:40:
marcinowozniako napisał(a):Ta, a ja mogę ruszyć zaraz po zapaleniu żółtego. Mówię o specyficznych warunkach w których te automaty pokazują swoją słabość i wiem co mówię bo ganiałem się z nawet szybszym AMG i wiem jak wygląda taki pojedynek
opisz mi te specyficzne warunki

pewnie tego AMG nie kręcił ponad 4tys obr żeby dać Ci fory

Dopisano So mar 31, 2018 23:13:05:
marcinowozniako napisał(a): ganiałem się z nawet szybszym AMG i wiem jak wygląda taki pojedynek
jakoś tak mi się ten filmik skojarzył

https://www.youtube.com/watch?v=yZtqCXASN6I
marek napisał(a):dzięki za rozbawienie
marek napisał(a):Po trzecie do 100kmh mam 4,5s, zdążę opier..ć co najmniej 5 frytek z McDonalda leżących na siedzeniu pasażera a i tak w 6 sekundzie od Twojego startu zobaczysz mój napis na klapie
Dzięki, teraz to ja się śmieje i poważnie no offence

Ale żeby była jasność bo z moich doświadczeń wynika że nie jest do końca tak jak mówisz zatem zadam kilka pytań precyzujących. Mówię o sytuacji w której dotykasz gaz i już ruszasz. Wiem że w takich automatach jest bardzo duży lag pomiędzy odpuszczeniem hamulca a tym kiedy auto zaczyna ruszać jeżeli wciśniesz gaz do dechy. W manualu nie ma żadnego opóźnienia. Auto z którym się ganiałem i u którego był taki problem to a45 AMG najnowszy model więc auto podobne osiągami do twojego.
Dopisano 31 mar 2018, 22:15:
Chcesz zobaczyć mój kontrargument?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
PeKa napisał(a):Mnie i 100 konne 1.6 potrafi zostawić na 20 metrów, ale co z tego? Macie fun z takiego latania od świateł do świateł?
ja się generalnie nie ścigam, chyba że brata w C43 spotkam na mieście

To nie moja wina, że rozpedzając się do 2500-3000obr wychodzi pewnie coś około 10s do 100kmh
Paczaj Marek masz nawet z komentarzem właściciela tłumaczący co mam na myśli:

-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Gib napisał(a):że wyśmiewasz się z takich aut?
Nie wyśmiewam się. Pragnę po prostu zobaczyć że nie w każdych warunkach są tak zarąbiście szybkie w stosunku do swojej mocy.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
a ja mam 1.9 ale metalik 

marcinowozniako napisał(a):
Ale żeby była jasność bo z moich doświadczeń wynika że nie jest do końca tak jak mówisz zatem zadam kilka pytań precyzujących. Mówię o sytuacji w której dotykasz gaz i już ruszasz. Wiem że w takich automatach jest bardzo duży lag pomiędzy odpuszczeniem hamulca a tym kiedy auto zaczyna ruszać jeżeli wciśniesz gaz do dechy. W manualu nie ma żadnego opóźnienia. Auto z którym się ganiałem i u którego był taki problem to a45 AMG najnowszy model więc auto podobne osiągami do twojego.
tak jak mówię, startuję z holda czyli nie trzymam hamulca wogóle, więc po dotknięciu gazu auto rusza od razu – wręcz trzeba uważać żeby nie wjechać w tył poprzedzającego auta jak wcisnę więcej niż 1cm gazu.
inna sprawa, że 1,5-sekundowy lag był chyba w amerykańskich automatach z lat 60-tych sterowanych podciśnieniem
Pytanie w jakim trybie startował A45, bo jeśli w komforcie to pewnie startował z dwójki
marek napisał(a):I czy wiedział że się ścigasz
Stary a obejrzałeś chociaż to video czy tak pytasz już żeby się poprzekomarzać? Nie widać że ustawiony wyścig?
Nie wiem w jakim trybie startował, właściciel ewidetnie nie do końca ogarniał auto więc możliwe że w jakimś zwykłym trybie, pytanie czy ma to znaczenie w kontekście tego laga. Potem startuje z procedury aby nie było insynuacji że to nie AMG tylko jakiś diesel

-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Paczaj Marek masz nawet z komentarzem właściciela tłumaczący co mam na myśli:![]()
baaardzo słabo wystartował tym A45 bo powinien Ciebie wyprzedzić po około 6 sekundach po tak słabym starcie
Ok fajnie, a teraz obejrzyj ten filmik i przygotuj się do następnej odpowiedzi


![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):marek napisał(a):I czy wiedział że się ścigasz
Stary a obejrzałeś chociaż to video czy tak pytasz już żeby się poprzekomarzać? Nie widać że ustawiony wyścig?![]()
Nie wiem w jakim trybie startował, właściciel ewidetnie nie do końca ogarniał auto więc możliwe że w jakimś zwykłym trybie, pytanie czy ma to znaczenie w kontekście tego laga. Potem startuje z procedury aby nie było insynuacji że to nie AMG tylko jakiś diesel
nie nadążam czytać


Tryb ma znaczenie – comfort startuje z 2 i wolniej zmienia biegi i łagodniej rusza. Sport startuje z 1 i szybciej zmienia biegi, a sport + zmienia biegi jeszcze szybciej. w trybach sport oraz sport + zdecydowanie szybciej wystartujesz a do tego strzela z wydechu – na filmiku nie słychać strzałów więc raczej comfort. (choć pewnie znajdzie się Antek który strzały słyszał w 35 sekundzie filmu

marek napisał(a):strzały słyszał w 35 sekundzie filmu
Przesłuchaj dokładnie moment od 44-46s słychać tam redukcje i strzały z wydechów.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Czy na poważnie porównuje się tutaj a45perf z mx3?
Coś kierownik merola niedomagał lub miał amg badge na klapie. Pewnie mu te frytki z mc donalda (o których wspomniał Marek) wpadły pod pedał i nie mógł docisnąć gazu
a45 amg z mx3 by zrobił wiatrak a później jeździł w kółko
I to bez znaczenia czy na wprost czy po zakrętach...

Coś kierownik merola niedomagał lub miał amg badge na klapie. Pewnie mu te frytki z mc donalda (o których wspomniał Marek) wpadły pod pedał i nie mógł docisnąć gazu

a45 amg z mx3 by zrobił wiatrak a później jeździł w kółko
Aha Spoko. To sobie możecie zobaczyć całą akcje ganiania się po mieście z tą a45 AMG:
Gościu odpuszczał momentami ale gdzieniegdzie cisnął. Jak dla mnie nie duża różnica jak na 3 różnicę w mocy

Gościu odpuszczał momentami ale gdzieniegdzie cisnął. Jak dla mnie nie duża różnica jak na 3 różnicę w mocy
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
onyx napisał(a):Czy na poważnie porównuje się tutaj a45perf z mx3?![]()
Coś kierownik merola niedomagał lub miał amg badge na klapie. Pewnie mu te frytki z mc donalda (o których wspomniał Marek) wpadły pod pedał i nie mógł docisnąć gazu![]()
na drugim starcie już lepiej ogarnął i odstawił MX-3 o 40-50m mimo że i tak zaspał start.
Powinni startować na zielone a nie na klakson słabszego auta robiącego falstart
marek napisał(a):auta robiącego falstart
Mało dokładnie te filmiki oglądasz, nie widzę w żadnym wyadku tam falstartu, czas reakcji jest dobry ale nie można mówić o falstarcie. Szukasz na siły jakiś argumentów by obronić AMG.
Kierowca średnio ogarniał sam ja to mówię patrząc po tym jak jeździł i co mówił, ale tak czy siak samo auto średnio sie obroniło przed jak sam zauważyłeś sporo słabszym autem.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości