
Czateria... 2021
Tak teraz się zastanawiam co bym w tym momencie kupić na zastępstwo renaty 

nemi napisał(a):Espace przecież, polecam w ciemno
niestety musiałbym celować w ten sam rozmiar i przedział cenowy bo Espace zaczyna się chyba od okolic 50 tyć na co mnie nie stać. Pewnie patrzył bym w kierunku C4 Gran Picasso, Forda S max, Zafiry albo peugeota 5008
Espace Initiale Paris z wszystkimi zaznaczonymi opcjami i najdroższym lakierem 220 200 zł. Nie ma benzyny do wyboru, czego się zupełnie nie spodziewałem.
Dopisano 12 lut 2021 23:12:
Nic droższego od tego na stronie Renault nie znalazłem. W ogóle jestem zdziwiony, że jest tak mało opcji do zaznaczenia.
Jak konfiguruje się choćby Skodę, to jest multum opcji do wyboru.
Osiągi
Prędkość maksymalna (km/h)
215
Przyspieszenie 0-100 km/h (s)
10,6
Moc maksymalna kW (KM) 139 (189)
Dopisano 12 lut 2021 23:12:
Nic droższego od tego na stronie Renault nie znalazłem. W ogóle jestem zdziwiony, że jest tak mało opcji do zaznaczenia.
Jak konfiguruje się choćby Skodę, to jest multum opcji do wyboru.
Ech na takie używane Espace Initiale Paris trzeba wyłożyć około 75 tyś około 2015r i okolice 100 tyś przebiegu z silnikiem 1.6 dci biturbo 160KM. Może kiedyś będę miał ale jak na razie to tylko marzenie.
nemi napisał(a):Nie ma benzyny do wyboru, czego się zupełnie nie spodziewałem.
Ooo w Espace już też? Mnie to zdziwiło jak oglądałem kiedyś Galaxy i S-Maxa, tylko klekot. Chyba też zniknął 2.0 TFSI z Alhambry/Sharana.
jacobs napisał(a):Tylko dom trzeba sobie wybudować jeszcze
Czekam na pozwolenie na budowę
wkładali benzynę do Espace 1.8T
A Renault nie odgrażało się, że kończy z Dieslami?
Tak czy inaczej są modele, które sprzedają się tylko z Dieslem i po prostu się nie opłaca sprzedawać benzyniaków. Kiedyś był nawet Multivan z V6, ale już tylko 2.0 TDI został. Do takich aut po prostu to pasuje i do tego nie palą jak złe przy swoim ciężarze
Tak czy inaczej są modele, które sprzedają się tylko z Dieslem i po prostu się nie opłaca sprzedawać benzyniaków. Kiedyś był nawet Multivan z V6, ale już tylko 2.0 TDI został. Do takich aut po prostu to pasuje i do tego nie palą jak złe przy swoim ciężarze
nemi napisał(a):A Renault nie odgrażało się, że kończy z Dieslami?
Chyba jeden z nielicznych producentów którzy jeszcze rozwijają dalej diesle i nie kończą z nimi.
No Multivan ok, ale Espace czy Smax widzę poza wycieczkami jako auto do wożenia dzieci do szkoły i tam niekoniecznie bym chciał diesla. Szkoda. Nie dość że ten segment wymiera, to jeszcze zabrali silniki benzynowe :/
Bardzo dużo ludzi wybiera S-Max lub Galaxy do ciągania przyczep. Na jakimś forum caravaningowym widziałem, że mają duże powodzenie
. A to wiadomo – Diesel rządzi.
Cóż – wszystkim steruje popyt i zysk producenta, widocznie ludzie nie chcą dużopalącej benzyny. Niestety przy wysokich i dużych nadwoziach jest bardzo duży przeskok w spalaniu, więc pewnie dlatego.
Cóż – wszystkim steruje popyt i zysk producenta, widocznie ludzie nie chcą dużopalącej benzyny. Niestety przy wysokich i dużych nadwoziach jest bardzo duży przeskok w spalaniu, więc pewnie dlatego.
Przez wiele lat były dostępne wersje z PB więc raczej problemem imho nie jest popyt na wersje benzynowe, a ogólny popyt na ten segment. Może diesle są wbrew pozorom przy obecnych normach dla producenta tańsze? Starszy Espace cieszył się chyba największym powodzeniem w wersji w PB. Smax z 2.5 T5 raczej też na brak zainteresowania nie narzekał. Jak szukałem to był problem z ustrzeleniem, bo znikały momentalnie 
Minivany zastąpiły suwy i krosołwery...
Minivany zastąpiły suwy i krosołwery...
ale potem szybka instalacja LPG bo wyrywało przy dystrybutorze
.
Diesel ma to do siebie że przy delikatnej jeździe spali mało, gdy się go obciąży daje radę a jak przyciśniesz mocniej to też umie wyprzedzić. Moje małe 1.6 zaskakuje czasem, nie dość że targa nie lekką budę to przy komplecie osób da się tym wyprzedzić i nie być zawalidrogą przy czym nie spali jakiś ogromnym ilości paliwa, oczywiście rakietą nie jest ale nie do tego został stworzony.
Diesel ma to do siebie że przy delikatnej jeździe spali mało, gdy się go obciąży daje radę a jak przyciśniesz mocniej to też umie wyprzedzić. Moje małe 1.6 zaskakuje czasem, nie dość że targa nie lekką budę to przy komplecie osób da się tym wyprzedzić i nie być zawalidrogą przy czym nie spali jakiś ogromnym ilości paliwa, oczywiście rakietą nie jest ale nie do tego został stworzony.
Neonixos666 napisał(a):ale potem szybka instalacja LPG bo wyrywało przy dystrybutorze .
Nic w tym złego nie widzę. Wielu ludzi kupuje świadomie PB żeby od razu załadować LPG. Paliwo jak każde inne. Miałem LPG, miałem diesla. Jedno i drugie miało swoje wady i zalety. Na ten moment u mnie HEV łączy wszystkie zalety LPG (tania jazda przy posiadaniu silnika PB) i diesla (zasięg) przy czym wydaje się nie mieć wad jednego i drugiego. Mimo wszystko HEV jak się szybko okazało to wersja przejściowa co widać po większym zainteresowaniu przez producentów rozwiązaniem PHEV. Chciałbym jednak jeszcze trochę pojeździć tradycyjną, paliwożerną benzyną
Tylko że w aucie typu Van chodzi o miejsce które przy lpg zajmie butla bo nie koniecznie można ja zmieścić w zapas a jeśli już to jest mała, a zwykły zbiornik w bagażniku to jest super praktyczny.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości