Czateria...cd

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez nemi » 24 paź 2017, 12:43

PeKa, w moim się przez dwa lata zepsuły ramiona wycieczek i zamek maski.

Reszta to klocki, tarcze i zawieszenie. I rdza. Ale trudno tu mówić o zepsuciu się.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez PeKa » 24 paź 2017, 13:16

Co istotne, w zeszłym roku były problemy z odpalaniem. Dopiero teraz po tych rzeczach, które wymieniłem, pali jak trzeba. Ruda nie postępuje, jest jej na oko, tyle ile w dniu zakupu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Norreca » 24 paź 2017, 13:35

JohnnyB napisał(a):
Norreca napisał(a):a co to za różnica jakie opony kupisz ? tak na poważnie... odczujesz jakaś różnice... a ściera się tak jak się jeździ.


Chyba zabrakło z w/w. A ściera się różnie, zależnie od mieszanki. Jazda ma wpływ na ścieranie ale mieszanka z której wykonana jest opona również.

Chyba wybiorę Dunlopy, jednak więcej będę jeździł na błocie pośniegowym niż na samym śniegu.


z wybranych tych 2 opon nie ma roznicy imo, scierac sie beda podobmnie, wg mnie niezauwazalna roznica.
wg mnie scieranie jest glownie spowodowane niewlasciwym uzytkowaniem ich lub nie optymalnym, nazwijmy to tak.
w tej klasie opon wszystkie sa prawie identyczne.


BTW mialem juz letnie dunlopy sportmaxx ktore uchodza za bardzo miekkie i scieralne i jak nie szalejesz na torach sa jak kazde inne.
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez Bartek1986 » 24 paź 2017, 14:58

PeKa napisał(a):Jaka cena za taką przyjemność?


Pomijalna przy remoncie silnika <glupek2>
Nigdy tego nie robiłem jak nie miałem i tak silnika na stole z innego powodu :P
Pewnie od 1000zł w Warszawie do jakiś 400/500 np u mnie.
Ja ustawiam zawory przy okazji remontów, więc oddaje całe głowice do regeneracji i płace za to 620zł/komplet i są jak nowe ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Grzyby » 24 paź 2017, 15:04

Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm. Więc jeśli są opinie o szybki ścieraniu to ja tylko je potwierdzam.
Przyczepności wcale lepszej od Conti nie miały.
Do mnie właśnie jadą całoroczne Continentale Cross Contact LX2. Wlecą za mocno starte Nexeny na przód.
Na tyle mam Micheliny Latitude Cross i te to są po 2 sezonach jak nowe <lol> Ale akurat przy Michelinach to nic dziwnego...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez PeKa » 24 paź 2017, 15:32

Dzięki Bartek za info <spoko>
Tak przez chwilę przeszedł mi przez myśl Forek zamiast Espace'a, ale to jednak zmiana by była dla samej zmiany, jeśli chodzi o powierzchnię w porównaniu do C5.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Grzyby » 24 paź 2017, 15:33

idzeidze
bier espaca, poczujesz się jak cywilizowany biały człowiek :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez brii » 24 paź 2017, 15:51

PeKa napisał(a):Tak przez chwilę przeszedł mi przez myśl Forek zamiast Espace'a, ale to jednak zmiana by była dla samej zmiany, jeśli chodzi o powierzchnię w porównaniu do C5.


Forester do 2007 jest wręcz klaustrofobiczny w porównaniu do C5, późniejsze i tak są mniej praktyczne niż C5 a od Espace to nawet nie ma co próbować porównywać ;)

Grzyby napisał(a):Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm. Więc jeśli są opinie o szybki ścieraniu to ja tylko je potwierdzam.

W Kju mam SportMaxx 050, przejechałem na nich ~20kkm, póki co jest nieźle ale i tak następne będą Michellin albo Pirelli ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Norreca » 24 paź 2017, 16:05

Grzyby napisał(a):Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm. Więc jeśli są opinie o szybki ścieraniu to ja tylko je potwierdzam.


Z testow w klubie – Zemoj mial conti na torze w poznan w tym roku jak dobrze pamietam prawie nowki opony.... jeden dzien na torze opony cale !! ale to CALE zjechane !

zalezy od wielu czynikow ale opony o tych samych parametrach nie beda sie roznic zwlaszcza w codziennej zimowej jezdzie bez szalenstwa !!
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez nemi » 24 paź 2017, 16:24

Ja mam chyba Continentale zimowe. Przyznam, że Golf przestał na nich poprzednią zimę i lato stały na strychu i... nie widać zużycia ;)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Neonixos666 » 24 paź 2017, 16:28

i tak w zimówkach szybciej guma straci swoje właściwości niż zjedzie się bieżnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez PeKa » 24 paź 2017, 16:32

nemi napisał(a):Ja mam chyba Continentale zimowe. Przyznam, że Golf przestał na nich poprzednią zimę i lato stały na strychu i... nie widać zużycia ;)

Już rok masz golfa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez nemi » 24 paź 2017, 16:41

Tak, 29.09. była rocznica ;)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez bullet » 24 paź 2017, 16:45

Neonixos666 napisał(a):i tak w zimówkach szybciej guma straci swoje właściwości niż zjedzie się bieżnik.

to po ilu wymiana ? moje zimówki mają coś ~4-5 lat, może czas szukać nowych ? ;P
bieżnik na nich nadal bardzo ok : )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2006, 23:20
Posty: 258 (0/4)
Skąd: Wro
Auto: a zależy kto kluczyki da

Postprzez Neonixos666 » 24 paź 2017, 18:08

bieżnik jest ok bo im starsza guma tym robi się twardsza i ściera się co raz wolniej, dlatego potem starych zimówek używa się jako letnich <lol>

5 lat to już chyba mają dość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez rafik89 » 24 paź 2017, 18:22

Odnośnie tego ogłoszenia, to że auto od kobiety jeszcze o niczym nie świadczy. Zawstydziłaby niejednego faceta na drodze, w ogóle nie jeździ jak stereotypowa baba. Przebieg z tego co wiem jest prawdziwy, gaz już się zwrócił. Jeśli chodzi o cenę, to QQ w tych rocznikach zaczynają się od 25k za już dość zmęczone egzemplarze. Ten taki nie jest, ma niezłe wyposażenie i na pewno na tle innych modeli wart jest tej kasy. Chęć sprzedania lub zamiany spowodowana jest gabarytami auta. Dziewczyna lubi je, ale dla niej na Wrocław jest jednak za duże.
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2010, 23:17
Posty: 342 (0/8)
Skąd: wrocław, czasem krotoszyn
Auto: Citroen C5 1.6 HDi, 2006 rok

Postprzez Neonixos666 » 24 paź 2017, 18:32

rafik89 napisał(a):Odnośnie tego ogłoszenia, to że auto od kobiety jeszcze o niczym nie świadczy. Zawstydziłaby niejednego faceta na drodze, w ogóle nie jeździ jak stereotypowa baba. Przebieg z tego co wiem jest prawdziwy, gaz już się zwrócił. Jeśli chodzi o cenę, to QQ w tych rocznikach zaczynają się od 25k za już dość zmęczone egzemplarze. Ten taki nie jest, ma niezłe wyposażenie i na pewno na tle innych modeli wart jest tej kasy. Chęć sprzedania lub zamiany spowodowana jest gabarytami auta. Dziewczyna lubi je, ale dla niej na Wrocław jest jednak za duże.


Zrób eksperyment i napisz w formie męskiej zobaczymy czy będzie większe zainteresowanie. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Krzemol » 24 paź 2017, 19:05

Grzyby napisał(a):Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm.

Podobnie jest z Rainsportami 3. Zrobiłem na nich 13tys km i z przednich zeszło już sporo, trzy sezony to chyba będzie max, oczywiście obowiązkowo przekładka przód –> tył (bo z tyłu tak nie zeszły). Czwarty to już by chyba na upartego był... I tak wpadną 19 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1570 (267/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez loockas » 24 paź 2017, 19:29

Krzemol1994 napisał(a):trzy sezony to chyba będzie max


Ja moim daje max 2.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Krzemol » 24 paź 2017, 20:27

Za bardzo dajesz na zimnym :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1570 (267/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park