Czateria...cd
Co istotne, w zeszłym roku były problemy z odpalaniem. Dopiero teraz po tych rzeczach, które wymieniłem, pali jak trzeba. Ruda nie postępuje, jest jej na oko, tyle ile w dniu zakupu.
JohnnyB napisał(a):Norreca napisał(a):a co to za różnica jakie opony kupisz ? tak na poważnie... odczujesz jakaś różnice... a ściera się tak jak się jeździ.
Chyba zabrakło z w/w. A ściera się różnie, zależnie od mieszanki. Jazda ma wpływ na ścieranie ale mieszanka z której wykonana jest opona również.
Chyba wybiorę Dunlopy, jednak więcej będę jeździł na błocie pośniegowym niż na samym śniegu.
z wybranych tych 2 opon nie ma roznicy imo, scierac sie beda podobmnie, wg mnie niezauwazalna roznica.
wg mnie scieranie jest glownie spowodowane niewlasciwym uzytkowaniem ich lub nie optymalnym, nazwijmy to tak.
w tej klasie opon wszystkie sa prawie identyczne.
BTW mialem juz letnie dunlopy sportmaxx ktore uchodza za bardzo miekkie i scieralne i jak nie szalejesz na torach sa jak kazde inne.
- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
PeKa napisał(a):Jaka cena za taką przyjemność?
Pomijalna przy remoncie silnika

Nigdy tego nie robiłem jak nie miałem i tak silnika na stole z innego powodu
Pewnie od 1000zł w Warszawie do jakiś 400/500 np u mnie.
Ja ustawiam zawory przy okazji remontów, więc oddaje całe głowice do regeneracji i płace za to 620zł/komplet i są jak nowe

Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm. Więc jeśli są opinie o szybki ścieraniu to ja tylko je potwierdzam.
Przyczepności wcale lepszej od Conti nie miały.
Do mnie właśnie jadą całoroczne Continentale Cross Contact LX2. Wlecą za mocno starte Nexeny na przód.
Na tyle mam Micheliny Latitude Cross i te to są po 2 sezonach jak nowe
Ale akurat przy Michelinach to nic dziwnego...
Przyczepności wcale lepszej od Conti nie miały.
Do mnie właśnie jadą całoroczne Continentale Cross Contact LX2. Wlecą za mocno starte Nexeny na przód.
Na tyle mam Micheliny Latitude Cross i te to są po 2 sezonach jak nowe

Dzięki Bartek za info
Tak przez chwilę przeszedł mi przez myśl Forek zamiast Espace'a, ale to jednak zmiana by była dla samej zmiany, jeśli chodzi o powierzchnię w porównaniu do C5.

Tak przez chwilę przeszedł mi przez myśl Forek zamiast Espace'a, ale to jednak zmiana by była dla samej zmiany, jeśli chodzi o powierzchnię w porównaniu do C5.
PeKa napisał(a):Tak przez chwilę przeszedł mi przez myśl Forek zamiast Espace'a, ale to jednak zmiana by była dla samej zmiany, jeśli chodzi o powierzchnię w porównaniu do C5.
Forester do 2007 jest wręcz klaustrofobiczny w porównaniu do C5, późniejsze i tak są mniej praktyczne niż C5 a od Espace to nawet nie ma co próbować porównywać
Grzyby napisał(a):Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm. Więc jeśli są opinie o szybki ścieraniu to ja tylko je potwierdzam.
W Kju mam SportMaxx 050, przejechałem na nich ~20kkm, póki co jest nieźle ale i tak następne będą Michellin albo Pirelli
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Grzyby napisał(a):Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm. Więc jeśli są opinie o szybki ścieraniu to ja tylko je potwierdzam.
Z testow w klubie – Zemoj mial conti na torze w poznan w tym roku jak dobrze pamietam prawie nowki opony.... jeden dzien na torze opony cale

zalezy od wielu czynikow ale opony o tych samych parametrach nie beda sie roznic zwlaszcza w codziennej zimowej jezdzie bez szalenstwa

- Od: 10 sty 2013, 13:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
i tak w zimówkach szybciej guma straci swoje właściwości niż zjedzie się bieżnik.
nemi napisał(a):Ja mam chyba Continentale zimowe. Przyznam, że Golf przestał na nich poprzednią zimę i lato stały na strychu i... nie widać zużycia
Już rok masz golfa?
Neonixos666 napisał(a):i tak w zimówkach szybciej guma straci swoje właściwości niż zjedzie się bieżnik.
to po ilu wymiana ? moje zimówki mają coś ~4-5 lat, może czas szukać nowych ?
bieżnik na nich nadal bardzo ok : )
bieżnik jest ok bo im starsza guma tym robi się twardsza i ściera się co raz wolniej, dlatego potem starych zimówek używa się jako letnich
5 lat to już chyba mają dość

5 lat to już chyba mają dość
Odnośnie tego ogłoszenia, to że auto od kobiety jeszcze o niczym nie świadczy. Zawstydziłaby niejednego faceta na drodze, w ogóle nie jeździ jak stereotypowa baba. Przebieg z tego co wiem jest prawdziwy, gaz już się zwrócił. Jeśli chodzi o cenę, to QQ w tych rocznikach zaczynają się od 25k za już dość zmęczone egzemplarze. Ten taki nie jest, ma niezłe wyposażenie i na pewno na tle innych modeli wart jest tej kasy. Chęć sprzedania lub zamiany spowodowana jest gabarytami auta. Dziewczyna lubi je, ale dla niej na Wrocław jest jednak za duże.
rafik89 napisał(a):Odnośnie tego ogłoszenia, to że auto od kobiety jeszcze o niczym nie świadczy. Zawstydziłaby niejednego faceta na drodze, w ogóle nie jeździ jak stereotypowa baba. Przebieg z tego co wiem jest prawdziwy, gaz już się zwrócił. Jeśli chodzi o cenę, to QQ w tych rocznikach zaczynają się od 25k za już dość zmęczone egzemplarze. Ten taki nie jest, ma niezłe wyposażenie i na pewno na tle innych modeli wart jest tej kasy. Chęć sprzedania lub zamiany spowodowana jest gabarytami auta. Dziewczyna lubi je, ale dla niej na Wrocław jest jednak za duże.
Zrób eksperyment i napisz w formie męskiej zobaczymy czy będzie większe zainteresowanie.
Grzyby napisał(a):Ja przeżyłem w szóstce jakieś Dunlopy (*sportcostam chyba) i w porównaniu z Conti to praktycznie zniknął z nich bieżnik po30kkm.
Podobnie jest z Rainsportami 3. Zrobiłem na nich 13tys km i z przednich zeszło już sporo, trzy sezony to chyba będzie max, oczywiście obowiązkowo przekładka przód –> tył (bo z tyłu tak nie zeszły). Czwarty to już by chyba na upartego był... I tak wpadną 19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 2 gości