brii napisał(a):Luz jak w każdym silniku – jak zawory zaczną klepać to wykończą siebie i gniazda. Czy silnik jest kolizyjny? Nie wiem
Z tymi zaworami to też wyolbrzymione.Na beznzynie wg manuala kontrola co 100kkm,na gazie co 40-5- ale przy dobrej instalacji i dbaniu o zaplon(ja i poprzedni właściciel co roku razmz olejem świece ,co 2 lata przewody WN profilaktycznie) to np w moim bylym swiniaku nie trzeba było nic zmieniać przez ostatnie 150kkm.(sprawdzane co 30kkm).Zresztą zanim zaczną coś tam szkodzic silnikowi to najpierw pojawia się pierwszy objaw-gaśniecie silnika na zimnym przy np dojeżdżaniu do świateł,zanik mocy itp.Rozrząd kolizyjny na 100% wymiana co 100kkm Najlepsze że a rynek USA regulacja zaworów bodajże i rozrząd podają w tych samych liczbach tyle że ....w milach