Na jaki samochód zamienilibyście swoją Mazdę?
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Nissan Skyline kpgc10
Nissan 200sx s14a
Mazda 6 GH
Audi RS4 Avant
Nissan 200sx s14a
Mazda 6 GH
Audi RS4 Avant
http://engine-artistry.wix.com/home
- Od: 25 sty 2010, 14:44
- Posty: 235
- Skąd: Gryfino :)
- Auto: Mazda Mx-3 1,8 V6
Yamaha Fz6n 2005.
Ja i tak zmieniam tzn. na razie staram się sprzedać, ale to nie do końca jest wybór przemyślany, bo auto dostaję w spadku po rodzicach. Nie wykluczam też po ustabilizowaniu się sytuacji finansowej sprzedaży X-traila, a wtedy. A jedno czy drugie z chęcią zamieniłbym na:
BMW 330xd lub xi
Audi A4 quattro
Subaru Impreze WRC
Aby było bezpiecznie i zapas mocy pod nogą. Mam nadzieję, że kiedyś się uda do tego doprowadzić.
Czyli znowu z góry zejść na dół, ale już z 4x4.
BMW 330xd lub xi
Audi A4 quattro
Subaru Impreze WRC
Aby było bezpiecznie i zapas mocy pod nogą. Mam nadzieję, że kiedyś się uda do tego doprowadzić.
Czyli znowu z góry zejść na dół, ale już z 4x4.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Moją M3 zmieniłbym bez zastanowienia na Chevrolet Camaro 
A tak bardziej realnie to na Hondę Accord.
A tak bardziej realnie to na Hondę Accord.
hmm ja zamieniłbym na
Subaru Impreza STI
Mitsubishi Lancer Evolution X
Mazda 6 GH, GJ
Mazda CX5, CX7
Subaru Impreza STI
Mitsubishi Lancer Evolution X
Mazda 6 GH, GJ
Mazda CX5, CX7
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Biorąc pod uwagę, że moja Madzisława ma już 16 lat i jest raczej niewielkim autkiem, do tego pozbawionym jakiegokolwiek wyposażenia, wybór jest szeroki 
Jeśli miałbym zostać przy Mazdzie to wystarczyłaby... Premacy. Miejsca w środku sporo, sprzęt wejdzie, a jeżeli jakimś dziwnym trafem (
) zjawi się potomek, to byłaby jak znalazł.
A z innych marek? Subaru Legacy kombi poprzedniej generacji, standardowa dwulitrowa benzyna bez turbo (minimalizacja kosztów – przy moich zarobkach to istotna kwestia
). Forester też byłby nie od rzeczy. Mam jeszcze trochę innych pomysłów, ale póki nie spłacę moich obecnych kredytów, jakiekolwiek zmiany są nierealne – również te, które wymieniłem – więc nie ma co się wdawać w dywagacje
Wiem na pewno, że taki samochód musiałby być w miarę przynajmniej niezawodny (nie wymagam cudów, chcę jedynie gwarancji dotarcia na miejsce, oczywiście dbając o wszelkie eksploatacyjne sprawy – i pod tym względem moja starszawa Madzia wystarcza całkowicie), mieć spory bagażnik, do tego łatwy do powiększenia (czyli odpadają sedany), mieć wspomaganie, radio/CD i – tu zaszaleję – klimę... I NIE BYĆ SREBRNY. Nie znoszę srebrnych samochodów
Jeśli miałbym zostać przy Mazdzie to wystarczyłaby... Premacy. Miejsca w środku sporo, sprzęt wejdzie, a jeżeli jakimś dziwnym trafem (
A z innych marek? Subaru Legacy kombi poprzedniej generacji, standardowa dwulitrowa benzyna bez turbo (minimalizacja kosztów – przy moich zarobkach to istotna kwestia

Wiem na pewno, że taki samochód musiałby być w miarę przynajmniej niezawodny (nie wymagam cudów, chcę jedynie gwarancji dotarcia na miejsce, oczywiście dbając o wszelkie eksploatacyjne sprawy – i pod tym względem moja starszawa Madzia wystarcza całkowicie), mieć spory bagażnik, do tego łatwy do powiększenia (czyli odpadają sedany), mieć wspomaganie, radio/CD i – tu zaszaleję – klimę... I NIE BYĆ SREBRNY. Nie znoszę srebrnych samochodów
Jestem Nikim co umie tylko spać
Lunatykiem od odkładania spraw
Fanatykiem marzeń
Lunatykiem od odkładania spraw
Fanatykiem marzeń
- Od: 18 cze 2012, 15:50
- Posty: 40
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323P BA, 1.3 B3, rocznik '97
Fans napisał(a):Ja i tak zmieniam tzn. na razie staram się sprzedać, ale to nie do końca jest wybór przemyślany, bo auto dostaję w spadku po rodzicach. Nie wykluczam też po ustabilizowaniu się sytuacji finansowej sprzedaży X-traila, a wtedy. A jedno czy drugie z chęcią zamieniłbym na:
BMW 330xd lub xi
Audi A4 quattro
Subaru Impreze WRC
Aby było bezpiecznie i zapas mocy pod nogą. Mam nadzieję, że kiedyś się uda do tego doprowadzić.
Czyli znowu z góry zejść na dół, ale już z 4x4.
WRC czy WRX bo to zdecydowana różnica
Ja zamieniłem
- Od: 18 mar 2013, 10:33
- Posty: 27
- Auto: jakieś tam japońskie ;)
Skoda Octavia II 1.9 tdi 105km na zwykłej pompie:D 
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Ale to musiałbyś swapa zrobić
bo 1.9 TDI na pompie były tylko w wersjach 75, 90 i 110 KM, nie wkładali już ich do Octavii II. Koło 2000 roku to już nawet do Pasków i Golfów zaczęli dawać tylko na pompotryskach, które już nie były tak niezawodne i oszczędne jak pompa.
Ja z kolei ja mógłbym zamienić swoje wozidło na Seata Leona I, takiego z koncówki produkcji 2004-2006. Ew. Toledo II z 2004 roku – to tak realnie, biorąc pod uwagę koszt zakupu, części, silniki. Bo tak marzeniami to nowa Mazda 6, ew. Audi A4, A5, A6 czy A7. BMW 3 i 5 i inne tego typu nowe limuzyny, no może oprócz Passata
Ja z kolei ja mógłbym zamienić swoje wozidło na Seata Leona I, takiego z koncówki produkcji 2004-2006. Ew. Toledo II z 2004 roku – to tak realnie, biorąc pod uwagę koszt zakupu, części, silniki. Bo tak marzeniami to nowa Mazda 6, ew. Audi A4, A5, A6 czy A7. BMW 3 i 5 i inne tego typu nowe limuzyny, no może oprócz Passata
NCC1701D napisał(a):WRC czy WRX bo to zdecydowana różnica
Ja zamieniłem
WRC na niedzielę i WRX do jazdy dziennej
ja też z chęcią zmienię jak ktoś kupi moje 2 dotychczasowe auta
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Gib napisał(a):Daję 100zł za oba i sobie zmieniaj.
Za zmianę jakiejkolwiek Mazdy na Octavię 1.9 TDI powinien być ban czasowy
spoko, pod warunkiem, że tych 100zł banknotów będzie aż 500 to nie ma problemu
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Michał napisał(a):zaczęli dawać tylko na pompotryskach, które już nie były tak niezawodne i oszczędne jak pompa.
No wlasnie były bardziej oszczędne (są do dziś), awaryjnośc podobna, głownie zalezna od uzytkownika.
Tu bym się nie zgodził, np. wersja 90 KM przed 2000 rokiem ze sztywnym kołem zamachowym i turbiną ze stałą geometrią łopatek miała na pewno mniejszą awaryjność niż 1.9 TDI PD. Pozatym pompa wtryskowa jest dużo bardziej odporna na jakość paliwa i ogólnie rzecz biorąc trwalsza niż pompowtryski, których naprawa też do tanich nie należy.
EOT, bo to nie forum Octavii ani grupy VAG.
EOT, bo to nie forum Octavii ani grupy VAG.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości