Czateria...cd
Podobno nie wrzuca wstecznego. Jak zgasisz auto i odpalisz, wchodzi wsteczny. Potem ruszysz do przodu i po pownownym wrzuceniu wstecznego auto do tyłu nie chce.
..::Born To Rise Hell::..
Gib napisał(a):od pewnej masy pojazdu zaczyna być bardzo pomocny
Coś w tym jest wydaje mi się że w maździe rzadziej używałem wstecznego

coś tu marnie.. Zwolennik samochodów na benzynę, czyli ja, miałem okazję wczoraj przejechać się dość długi odcinek km Audi A6 C6 z 2.7 TDI w AT, kombik sline, muszę przyznać, ze bardzo to ciche i jedzie naprawde fajnie, w szczególności wyprzedzanie. Osiągi sporo lepsze niż wskazywałby dźwięk silnika
Ale do pneumatycznego zawiasu mam mieszane uczucia, o ile nawet w ustawieniu komfort prowadzi się pewnie (wer quatro) o tyle niektóre nierówności dość twardo amortyzowane, ogólny komfort fajny. spalanie dynamicznej jazdy w trasie ok 10l, miasto, dynamika mieszana 12-13. Myślałem ze oszczędniejsze to. ilość miejsca nie rozpieszcza jak na tak duży samochód..
takie moje dywagacje przy weekendzie

takie moje dywagacje przy weekendzie
Naprawdę niektórymi dieslami można się miło zaskoczyć. U osób które nie miały nigdy kontaktu, diesel zawsze kojarzy się z klekotem TDI znanym ze starych VW. A zmieniło się w kulturze pracy całkiem sporo. Mnie pierwszy raz diesel urzekł po kontakcie z Mazda 6 GH 2.2 jak dostaliśmy na "testy" z Zygiem. Od tamtego momentu przestałem uważać diesle za coś strasznego.
Bo się kupuje dobrze wyciszonego diesla i robi głośniej radio
Ja z Lagi byłem bardzo zadowolony, ale następnego diesla jeżeli mi kiedyś będzie dane kupić, to wybiorę z A/T.
W dużych i mocnych dieslach oszczędności paliwa się już nie należy doszukiwać. Chociaż z drugiej strony benzyna o podobnych osiągach spali pewnie więcej.
W dużych i mocnych dieslach oszczędności paliwa się już nie należy doszukiwać. Chociaż z drugiej strony benzyna o podobnych osiągach spali pewnie więcej.
Dominator napisał(a):chocby ze względu na ten dźwiek nie idący w parze z osiągami,
masz rację wciska w fotel a obroty wcale nie wskazują na to
Wszystkie diesle powyżej 4 cylindrów fajnie chodzi, a zapaleni przeciwnicy diesla wymiękają jak przejadą się.
Dominator napisał(a):Myślałem ze oszczędniejsze to
przy takiej masie i nie oszczędnej jeździe to myślę że dobry wynik. Beny wciągnął by sporo więcej.
Dominator napisał(a):Jaka marka przeważa na tamtym rynku?
na razie widziałem sporo aut od Vw. Jutro zapuszczam sie w kolejny rewir to przyjrzę się mocniej.
Dziś na Okęciu przy pasach stało kilka S90 nowych z logo LOT....ciekawe do czego im te auta......
..::Born To Rise Hell::..
ale o co chodzi?Neonixos666 napisał(a):Beny wciągnął by sporo więcej.
Kupiłem urządzenie elektroniczne do odstraszania gryzoni.Było spoko,dziś patrzę kabel minusowy tego urządzenia nadgryziony

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):ale o co chodzi?
Chodziło mi o benzynę ale w sumie wszystko się zgadza

Diesel oszukuje błędnik, no i jedzie tymi rejestrami obrotów których używa normalny kierowca. Ja po przejażdżce 530dA nie byłem szczególnie zafascynowany osiągami w zestawieniu z VB V6, o wgniataniu w fotel na poziomie 850T5 wogóle nie było mowy. Nie wiem czy ma na to wpływ pora rokó czy moje przyzwyczajenie się ale nie czuję uślizgu sprzęgła w schabie. Naprawiło się krwa... czy co?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dominator napisał(a):2.7 TDI w AT, kombik sline, muszę przyznać, ze bardzo to ciche i jedzie naprawde fajnie, w szczególności wyprzedzanie. Osiągi sporo lepsze niż wskazywałby dźwięk silnika
...
spalanie dynamicznej jazdy w trasie ok 10l, miasto, dynamika mieszana 12-13. Myślałem ze oszczędniejsze to
Już rozumiem czemu Japończycy nie dają do wyboru dużego diesla – taki diesel jest bez sensu
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Gib napisał(a):ie wiem czy ma na to wpływ pora roku czy moje przyzwyczajenie się ale nie czuję uślizgu sprzęgła w schabie. Naprawiło się krwa... czy co?
Jesienią temat wróci niestety.
brii napisał(a):Już rozumiem czemu Japończycy nie dają do wyboru dużego diesla – taki diesel jest bez sensu
Może dlatego że jak europa miała CR to oni dopiero diesla z bezpośrednim wtryskiem wprowadzili na rynek<lol>
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości