
Dziś widziałem meśka,emblematy AMG na każdym elemencie a z boku na blotniku dużymi srebrnymi literami jakieś imię po ang wyklejone no i parapet

A jak wyjeżdżalem od teścia to takie coś czerwone stalo

www.mazdaspeed.pl
nemi napisał(a):Dostałem dziś zaproszenie na ślub w jakiejś zapadłej dziurze, gdzie asfalt zwijają na noc i tak jakoś śmieszne mówią.
jacobs napisał(a):onyx napisał(a):Wzrost mocy na tych wszystkich filtrach jest spowodowany zmniejszeniem filtracji. Zazwyczaj suche są robione w tej samej technologii co OEM, więc czy jest sens?
Tutaj dawno temu robili testy filtrów z dolotem w r34:
Przy aucie, które ma ok. 200hp wzrosty nie są zazwyczaj większe niż 6hp. Dla mnie mało odczuwalne
Chyba nie do końca technologia jest ta sama, bo pipercross jest gąbkowy a seria jest najczęściej papierową. Ja myślałem nad kn'em ale odstrasza mnie w mx'e to że przepływa jest zaraz za filtrem i podobno potrafi się zabrudzic od mokrych.
Cały czas mysle co zrobić z tym dolotem, bo niby mx ma w serii cai, więc nie wiem czy warto inwestować w aftermarket. Z drugiej strony chciałbym się przygotować pod remap a to by mogło potencjalnie polepszyć przeplyw powietrza.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
jacobs napisał(a):loockas napisał(a):Da się coś sensownego wyciągnąć z tego N/A? Czy to sztuka dla sztuki?
Wg. hamburgerów z 10 koni na serii się da wyciągnąć. Ja bym chętnie zrobił dolot, kolektor i Decat i liczył na jakieś 180-190.
Dla mnie w sumie najważniejszy jest remap przepustnicy, która w serii otwiera się bardzo powoli. Chociaż nie wiem czy mi starczy chęci na takie zabawy, bo i tak już dużo wrzuciłem w mazde, w tym roku jeszcze detailing i konserwacja, więc kolejne parę koła. Ile można inwestować w to, może po prostu lepiej pojeździć.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
Bimbak napisał(a):No ale poprawa w srednim i reakcja na gaz odczuwalna. Generalnie zależy jak leży. U mnie w gixie choć świece białe jak ameryka po wojnie to jednak nie planuje wracać do serii bo różnica w średnim jest w 750 bardzo pożądana.
onyx napisał(a):Jacobs nie gniewaj się, ale jak czytam o tych filtrach, decatach to poważnie chyba tylko magnetyzera brakuje.
Po wypruciu kata nie każde NA dobrze reaguje Można się wykastrować z dołu obrotów kosztem 2 hp na górze, warto?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości