Czateria...cd

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez loockas » 16 kwi 2017, 11:49

Trzeba było nie chlać :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2017, 11:53

Teraz mi mówisz?
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez loockas » 16 kwi 2017, 11:56

Mówisz, że wczułeś się w rolę świąt? Zniknąłeś w piątek, objawiłeś się w niedzielę? :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2017, 12:09

Nie wiem o czym mówisz ale tak. W sumie to już od czwartku świętujemy.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez loockas » 16 kwi 2017, 12:23

Smutne to trochę. 10 lat temu to w sumie byłaby zabawa, ale w tym wieku to już przejaw skrajnego alkoholizmu :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Fasola » 16 kwi 2017, 12:27

Przecież Kibel zawsze był abstynentem :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 17 cze 2015, 01:27
Posty: 322 (97/44)
Skąd: miasto złą sławą owiane
Auto: MX5 NA B6
BMW E91 320

Postprzez jacobs » 16 kwi 2017, 14:00

onyx napisał(a):Wzrost mocy na tych wszystkich filtrach jest spowodowany zmniejszeniem filtracji. Zazwyczaj suche są robione w tej samej technologii co OEM, więc czy jest sens?

Tutaj dawno temu robili testy filtrów z dolotem w r34:

Obrazek

Przy aucie, które ma ok. 200hp wzrosty nie są zazwyczaj większe niż 6hp. Dla mnie mało odczuwalne :P

Chyba nie do końca technologia jest ta sama, bo pipercross jest gąbkowy a seria jest najczęściej papierową. Ja myślałem nad kn'em ale odstrasza mnie w mx'e to że przepływa jest zaraz za filtrem i podobno potrafi się zabrudzic od mokrych.

Cały czas mysle co zrobić z tym dolotem, bo niby mx ma w serii cai, więc nie wiem czy warto inwestować w aftermarket. Z drugiej strony chciałbym się przygotować pod remap a to by mogło potencjalnie polepszyć przeplyw powietrza.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Beny » 16 kwi 2017, 14:20

loockas napisał(a):Trzeba było nie chlać :P
ja nie piłem,w fabryce na noc byłem żebyście paliwo mieli :P
A żona od święta jeździ mówi że się boji. Komentarz córki bezcenny,mamo nie bój się na drodze nie ma potworów <lol>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/83)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez loockas » 16 kwi 2017, 14:46

jacobs napisał(a): Ja myślałem nad kn'em ale odstrasza mnie w mx'e to że przepływa jest zaraz za filtrem i podobno potrafi się zabrudzic od mokrych.


U mnie jest raczej daleko od obudowy filtra. Przepływka profilaktycznie wyczyszczona, ale wyglądała ok. Na razie zostawiam te wkładkę. Olej raczej nałożony bez przedobrzenia.

Przy okazji wyjaśnił się brak 3 spinek na plastikach pod maską. Mimo, że filtr powietrza jest prawie na widoku, to wyciągnięcie szuflady wymaga demontażu jednej maskownicy i odpięcia w sumie 6 spinek. Pokraczne rozwiązanie, bo brakuje dosłownie 2-3mm by wysunąć szufladę bez demontażu czegokolwiek. Dokupione, uzupełnione.

jacobs napisał(a):Z drugiej strony chciałbym się przygotować pod remap a to by mogło potencjalnie polepszyć przeplyw powietrza.


Da się coś sensownego wyciągnąć z tego N/A? Czy to sztuka dla sztuki?
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2017, 14:47

loockas napisał(a):Smutne to trochę. 10 lat temu to w sumie byłaby zabawa, ale w tym wieku to już przejaw skrajnego alkoholizmu :P

Zazdrość – straszna choroba.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez loockas » 16 kwi 2017, 15:27

Chyba nie mam czego, ale możesz mnie zaskoczyć w piątek :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Xenocyd » 16 kwi 2017, 16:02

No bez pokazywania siusiaków bo nie przyjadę ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2017, 16:06

Zależy czy kręci Cię bujny, męski zarost na twarzy.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez jacobs » 16 kwi 2017, 16:42

loockas napisał(a):Da się coś sensownego wyciągnąć z tego N/A? Czy to sztuka dla sztuki?

Wg. hamburgerów z 10 koni na serii się da wyciągnąć. Ja bym chętnie zrobił dolot, kolektor i Decat i liczył na jakieś 180-190.

Dla mnie w sumie najważniejszy jest remap przepustnicy, która w serii otwiera się bardzo powoli. Chociaż nie wiem czy mi starczy chęci na takie zabawy, bo i tak już dużo wrzuciłem w mazde, w tym roku jeszcze detailing i konserwacja, więc kolejne parę koła. Ile można inwestować w to, może po prostu lepiej pojeździć.


Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez brii » 16 kwi 2017, 17:24

Przyrosty mocny poniżej 20% to sobie spokojnie można darować, lepiej poprawiać zawias albo hamulec. Sensowny wzrost mocy to 30 – 50% wtedy się rzeczywiście poczuje różnicę a nie na zasadzie "wydaje mi się, że jest lepiej" ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez jacobs » 16 kwi 2017, 17:28

Raczej zawiasu i hebli nie będę ruszał już bo to co mam jest całkiem spoko, nie sądzę żebym doszedł do poziomu gdzie będę potrzebował więcej ;) Te konie też mi w sumie są nie potrzebne, ale ja lubię liczby i kreski :)

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Xenocyd » 16 kwi 2017, 17:40

No ogólnie w MX-5 jedynie swap, turbo lub kompresor, dlubanie tych N/A to przerost formy nad treścią i marnowanie kasy – takie hobby raczej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 12:01
Posty: 2277 (102/158)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez loockas » 16 kwi 2017, 17:57

Czyli tak jak podejrzewałem, szkoda kasy :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez sq2jul » 16 kwi 2017, 18:44

Szkoda kasy, aczkolwiek w NCku tak jak pisał Jacobs wystarczy zrobić remap i masz +parę KM bez dotykania niczego i z tego co pamiętam z jakichś wykresów wzrost jest w całym zakresie a nie tylko w maxie. Taka ciekawostka na przekór temu, że N/A się nie "czipuje".

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Bimbak » 16 kwi 2017, 19:53

I przy okazji można poprawić reakcję na gaz która w nc1 pozostawia trochę do życzenia poza wot. Jest w standardzie bardzo konserwatywna przy częściowej aplikacji gazu. Chociaż stadardowa mapa jest super jedwabista i to pomaga ukryć błędy w aplikowaniu gazu i poprawia zachowanie zakręcie przy dodaniu lub odjeciu gazu. Ale przy tak małej mocy to zaleta tylko dla fryzjerów :d
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park