Czateria...cd
onyx napisał(a):Wzrost mocy na tych wszystkich filtrach jest spowodowany zmniejszeniem filtracji. Zazwyczaj suche są robione w tej samej technologii co OEM, więc czy jest sens?
Tutaj dawno temu robili testy filtrów z dolotem w r34:
Przy aucie, które ma ok. 200hp wzrosty nie są zazwyczaj większe niż 6hp. Dla mnie mało odczuwalne
Chyba nie do końca technologia jest ta sama, bo pipercross jest gąbkowy a seria jest najczęściej papierową. Ja myślałem nad kn'em ale odstrasza mnie w mx'e to że przepływa jest zaraz za filtrem i podobno potrafi się zabrudzic od mokrych.
Cały czas mysle co zrobić z tym dolotem, bo niby mx ma w serii cai, więc nie wiem czy warto inwestować w aftermarket. Z drugiej strony chciałbym się przygotować pod remap a to by mogło potencjalnie polepszyć przeplyw powietrza.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
ja nie piłem,w fabryce na noc byłem żebyście paliwo mieliloockas napisał(a):Trzeba było nie chlać
A żona od święta jeździ mówi że się boji. Komentarz córki bezcenny,mamo nie bój się na drodze nie ma potworów

-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/83)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
jacobs napisał(a): Ja myślałem nad kn'em ale odstrasza mnie w mx'e to że przepływa jest zaraz za filtrem i podobno potrafi się zabrudzic od mokrych.
U mnie jest raczej daleko od obudowy filtra. Przepływka profilaktycznie wyczyszczona, ale wyglądała ok. Na razie zostawiam te wkładkę. Olej raczej nałożony bez przedobrzenia.
Przy okazji wyjaśnił się brak 3 spinek na plastikach pod maską. Mimo, że filtr powietrza jest prawie na widoku, to wyciągnięcie szuflady wymaga demontażu jednej maskownicy i odpięcia w sumie 6 spinek. Pokraczne rozwiązanie, bo brakuje dosłownie 2-3mm by wysunąć szufladę bez demontażu czegokolwiek. Dokupione, uzupełnione.
jacobs napisał(a):Z drugiej strony chciałbym się przygotować pod remap a to by mogło potencjalnie polepszyć przeplyw powietrza.
Da się coś sensownego wyciągnąć z tego N/A? Czy to sztuka dla sztuki?
loockas napisał(a):Smutne to trochę. 10 lat temu to w sumie byłaby zabawa, ale w tym wieku to już przejaw skrajnego alkoholizmu
Zazdrość – straszna choroba.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
loockas napisał(a):Da się coś sensownego wyciągnąć z tego N/A? Czy to sztuka dla sztuki?
Wg. hamburgerów z 10 koni na serii się da wyciągnąć. Ja bym chętnie zrobił dolot, kolektor i Decat i liczył na jakieś 180-190.
Dla mnie w sumie najważniejszy jest remap przepustnicy, która w serii otwiera się bardzo powoli. Chociaż nie wiem czy mi starczy chęci na takie zabawy, bo i tak już dużo wrzuciłem w mazde, w tym roku jeszcze detailing i konserwacja, więc kolejne parę koła. Ile można inwestować w to, może po prostu lepiej pojeździć.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Przyrosty mocny poniżej 20% to sobie spokojnie można darować, lepiej poprawiać zawias albo hamulec. Sensowny wzrost mocy to 30 – 50% wtedy się rzeczywiście poczuje różnicę a nie na zasadzie "wydaje mi się, że jest lepiej" 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Raczej zawiasu i hebli nie będę ruszał już bo to co mam jest całkiem spoko, nie sądzę żebym doszedł do poziomu gdzie będę potrzebował więcej
Te konie też mi w sumie są nie potrzebne, ale ja lubię liczby i kreski 
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Szkoda kasy, aczkolwiek w NCku tak jak pisał Jacobs wystarczy zrobić remap i masz +parę KM bez dotykania niczego i z tego co pamiętam z jakichś wykresów wzrost jest w całym zakresie a nie tylko w maxie. Taka ciekawostka na przekór temu, że N/A się nie "czipuje".
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
I przy okazji można poprawić reakcję na gaz która w nc1 pozostawia trochę do życzenia poza wot. Jest w standardzie bardzo konserwatywna przy częściowej aplikacji gazu. Chociaż stadardowa mapa jest super jedwabista i to pomaga ukryć błędy w aplikowaniu gazu i poprawia zachowanie zakręcie przy dodaniu lub odjeciu gazu. Ale przy tak małej mocy to zaleta tylko dla fryzjerów :d
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości