Czateria...cd
brii napisał(a):225 i walka? Pomykam na 245 i nic takiego nie zauwazylem...
No właśnie nie wiem o co chodzi bo na każdej pochyłości jakiejś asfaltu muszę korygować bo ściąga. Jadę prawą stroną ściąga w prawo, jadę lewą stroną ściąga w lewo. Coś z układem kierowniczym lub zawieszeniem? Nie pamiętam jak było w tamtym roku ale na węższych zimówkach było wszystko dobrze.
brii napisał(a):
225 i walka? Pomykam na 245 i nic takiego nie zauwazylem...
To chyba nie tylko o szerokość chodzi niestety. Już nie pamiętam w jakim to było aucie – chyba w mondeo. Na zimowych (nowych) elegancko, na letnich (starych) walka z autem. Wymieniłem zużyte opony na nowe i jak ręką odjął. Nigdy nie kombinowałem z rozmiarem, zawsze fabryczny, więc na pewno wtedy nie zmieniłem szerokości.
Jeśli opony są ok (w sensie świeże), stawiałbym na problem z autem, który się uwydatnia na szerszych oponach.
Ostatnio edytowano 1 kwi 2017, 20:37 przez nemi, łącznie edytowano 1 raz
Kurde pojechałem oglądnąć Ibize 1,4 a przewiozłem się STekiem
Dzięki loockas,fajna zabawka
Ale z tych trzech seat miał najlepszy lakier,teściu myśli intensywnie.
Ford po malowaniu zderzaka i jakiejś korekcie będzie robił robotę

Dzięki loockas,fajna zabawka

Ale z tych trzech seat miał najlepszy lakier,teściu myśli intensywnie.
Ford po malowaniu zderzaka i jakiejś korekcie będzie robił robotę
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/82)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
nemi napisał(a):Jeśli opony są ok (w sensie świeże), stawiałbym na problem z autem, który się uwydatnia na szerszych oponach.
Opony są ok drugi rok na aucie, z zimówkami nie było takiego problemu, no ale może przejrzę układ kierowniczy może gdzieś jakiś luz jest.
Beny napisał(a):teściu myśli intensywnie
imho, ja na jego miejscu bym corsy z 2002 na ibize z 2002 nie wymieniał. Kurde niby nic się z tym autem nie dzieje jeszcze, ale tani vag i 175kkm to może być bomba zegarowa z opóźnionym zapłonem. Tak po koleżeńsku Ci tylko piszę
Jak corsa jest jeszcze w jednym kawałku, to bym się pokulał nią jeszcze trochę dozbierał i kupił faktycznie coś młodszego.
Beny napisał(a):Ale z tych trzech seat miał najlepszy lakier
Bo tylko seat był umyty i nie był czarny
Bimbak napisał(a):To jest dziwne bo na papierze to 2 różne opony.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... tact-3.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Uniro ... port-3.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goody ... metric.htm
Ale ja się nie znam
Gib napisał(a):przyczłapę
przyczłafkę!
He he ale co tam się ma zepsuć w takim seacie. Tesc zrobił chyba przez 2 lata corsa 12tys. Tak jest w jednym kawałku,ale seat ja bije wyglądem na głowę,materiały w środku lepsze a buda naprawdę nie spodziewałem się takiego stanu.Ja wiem czy mu młodsze potrzebne.loockas napisał(a):Beny napisał(a):teściu myśli intensywnie
imho, ja na jego miejscu bym corsy z 2002 na ibize z 2002 nie wymieniał. Kurde niby nic się z tym autem nie dzieje jeszcze, ale tani vag i 175kkm to może być bomba zegarowa z opóźnionym zapłonem. Tak po koleżeńsku Ci tylko piszę![]()
Jak corsa jest jeszcze w jednym kawałku, to bym się pokulał nią jeszcze trochę dozbierał i kupił faktycznie coś młodszego.
P
Ten opel był za szybko kupiony,tesc robi na poczcie,do pracy o 4 rano wstaje i mimo że to Kraków to o tej porze nie ma dojazdu.Wziął go bo technicznie jest super ale ja na niego patrzeć nie mogę
Zobaczę co rano powie,ja w pracy jestem a on się miał przespać z tematem
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/82)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
A propo opon.
Kolega kupił nowe Dunlop SP Blue response – sam mam takie same, po założeniu i wyważeniu przy 120 telepie mu się kiera. 3 razy sprawdzane i koła wyważone. Pojechał do jakiegoś magika, który stwierdzi że 3 z 4 opon które kupił mają jakaś wadę i nie nadają się do używania.
Koles teraz bedzie reklamował. Ciekawe jak mu to wyjdzie.
U mnie problemu nie ma, aczkolwiek ta opono przy 2.3 at z przodu wygląda jakbym jeździł na kapciu.
Kolega kupił nowe Dunlop SP Blue response – sam mam takie same, po założeniu i wyważeniu przy 120 telepie mu się kiera. 3 razy sprawdzane i koła wyważone. Pojechał do jakiegoś magika, który stwierdzi że 3 z 4 opon które kupił mają jakaś wadę i nie nadają się do używania.
Koles teraz bedzie reklamował. Ciekawe jak mu to wyjdzie.
U mnie problemu nie ma, aczkolwiek ta opono przy 2.3 at z przodu wygląda jakbym jeździł na kapciu.
..::Born To Rise Hell::..
loockas napisał(a):Ja bym się obawiał o ten silnik. Prędzej czy później te tłoki zaczną graćSzymon przy podobnym przebiegu wymienił w takiej samej skrzynie biegów
już pomijając moją tendencję do psucia skrzyń, to trzeba się liczyć z taką operacją około 180-200.000
W "mojej" brakowało 100.000 przebiegu na liczniku i to by się zgadzało
sq2jul napisał(a):Gib napisał(a):przyczłapę
przyczłafkę!
Skibka
JohnnyB napisał(a):A propo opon.
Kolega kupił nowe Dunlop SP Blue response – sam mam takie same, po założeniu i wyważeniu przy 120 telepie mu się kiera. 3 razy sprawdzane i koła wyważone. Pojechał do jakiegoś magika, który stwierdzi że 3 z 4 opon które kupił mają jakaś wadę i nie nadają się do używania.
Koles teraz bedzie reklamował. Ciekawe jak mu to wyjdzie.
U mnie problemu nie ma, aczkolwiek ta opono przy 2.3 at z przodu wygląda jakbym jeździł na kapciu.
Wtopy się zdarzają u wszystkich producentów – u tych lepszych po prostu rzadziej
Oprócz wad fabrycznych na takie objawy mógł mieć wpływ sposób, w jaki przechowywano opony.
A ja nie wiem co zrobić z oponami, bo po przełożeniu przód/tył, ściąga mi samochód
Podobno w miatach to się zdarza, ze względu na kąty, ale teraz nie wiem czy od razu przekładać tak jak było, czy poczekać i może się "ułożą".
If you’re in control, you’re not going fast enough.
jacobs napisał(a):A ja nie wiem co zrobić z oponami, bo po przełożeniu przód/tył, ściąga mi samochódPodobno w miatach to się zdarza, ze względu na kąty, ale teraz nie wiem czy od razu przekładać tak jak było, czy poczekać i może się "ułożą".
Mi się na starych contisportach sie przez 10k nie ułożyło i ściągało do końca. Na felach od isa z ferdkami jest cacy.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
jacobs napisał(a):A ja nie wiem co zrobić z oponami, bo po przełożeniu przód/tył, ściąga mi samochódPodobno w miatach to się zdarza, ze względu na kąty, ale teraz nie wiem czy od razu przekładać tak jak było, czy poczekać i może się "ułożą".
Chyba mam podobnie, teraz na przodzie mam opony które latały w tamtym sezonie na tyle
ravo napisał(a):Dokładnie lubię takie stare evo
ja też lubię stare ale – wino
evo 6 tme sztuk 2 jdm – zainteresowany?
rozumiem że ceny tme też znasz?
-
sti
Neonixos666 napisał(a):Chyba mam podobnie, teraz na przodzie mam opony które latały w tamtym sezonie na tyle
No gdyby nie to, że poprzedniego dnia na zimówkach było ok, to bym stwierdził że mam olbrzymie luzy na wahaczach. Przy 120km/h mogę pasy zmieniać jedynie zdejmując/dodając gazu

If you’re in control, you’re not going fast enough.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości