Neonixos666 napisał(a):Czyli blisko mieli?
Bełchatów.
www.mazdaspeed.pl
loockas napisał(a):O kurcze... zgłoszenie sprzedaży do WK można zrobić przez ePUAP. Cuda się dzieją...
Gib napisał(a):A ja zrobiłem ze 4 tys, i sprzęgło się ślizga, nie działa lewa strona głośników, ręczny nie działa, dmuchawa działa tylko na zimnym albo z kopa. Auto ma 13 lat i 350 tys, jest awaryjne czy nie?
Dominator napisał(a):Solidność konstrukcji wychodzi po przejechaniu dystansu grubo powyżej 200kkm.
Dominator napisał(a):ale nie odważył bym się na zakup z ćwierć milionem
loockas napisał(a):siedź dalej w tym ciemnogrodzie japońskiego fanatyzmu
PeKa napisał(a):Gib napisał(a):dmuchawa działa tylko na zimnym albo z kopa.
Weź wymień rezystor dmuchawy. 60 PLN.
loockas napisał(a):Diesel ma 2-3 elementy które są stosunkowo drogie, chociaż w każdym aucie wygląda to inaczej. Zwykle te elementy nie padają równocześnie, a takie części jak dwumas, fap/dpf czy turbina daje o sobie znać odpowiednio wcześniej. Jeżeli dla kogoś wymiana elementu za 2-2.5kzł raz na 250kkm to drogo, to powinien się przesiąść na rower.
loockas napisał(a):Naprawdę czytanie i słuchanie bełkotu o dieslach jest męczące. A zawsze najwięcej o kosztach mają do powiedzenia ludzie, którzy diesla nigdy nie mieli. Zwykle wiedzę czerpią z przypadków znajomych od znajomych którzy kupili super okazję z przebiegiem 150kkm, a rzeczywiście było 3x tyle albo lepiej.
Diesel ma 2-3 elementy które są stosunkowo drogie, chociaż w każdym aucie wygląda to inaczej. Zwykle te elementy nie padają równocześnie, a takie części jak dwumas, fap/dpf czy turbina daje o sobie znać odpowiednio wcześniej. Jeżeli dla kogoś wymiana elementu za 2-2.5kzł raz na 250kkm to drogo, to powinien się przesiąść na rower.
Gib napisał(a):że Ty piszesz o diesleach z 2007
Gib napisał(a):gross flotowych aut z 1.6 TDI
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości