Czateria...cd
Bartek1986 napisał(a):Od wolnossaka będą mniej żywotne same w sobie, bo bardziej wysilone, trudniejsze warunki pracy a są robione raczej z tanich materiałów
Tu jest ciekawy temat na temat tego, z jakich dobrych materiałów robione są te niewysilone silniki o lekkich warunkach pracy:
viewtopic.php?f=411&t=43104
(podobny jest w dziale dla M5)
Można tam poczytać o ludziach, którzy mieli autko od początku. Ba! Osobiście znam człowieka, który posiada M5 od wyjazdu z salonu i przejechał lekko ponad 100.000 km (serwis zawsze na czas w ASO zgodnie z zalecanym interwałem

loockas napisał(a):Uwielbiam jak mi ktoś zadaje pytanie "W jakim stanie jest koło dwumasowe?". Chwila, moment... już wyciągam, sprawdzę i oddzwonię
Mów że świeżo wymienione i tak nikt nie sprawdzi

Z nowu dziś wypad służbowy, 600km pękło. Wracałem, tir sie rozsypał na A2 na wysokości Łowicza. Korek w stronę Poznania 10 km.....ja jechałem w drugą stronę, zatrzymali nas, helikopter lądował.
Brak jakichkolwiek łączników miedzy jezdniami co przynajmniej 2-3 km. Możnabyłoby sprawnie przłaczyć ruch na drugą nitkę....a tu dupa....stój 10 km i czekaj aż odblokują.....
Brak jakichkolwiek łączników miedzy jezdniami co przynajmniej 2-3 km. Możnabyłoby sprawnie przłaczyć ruch na drugą nitkę....a tu dupa....stój 10 km i czekaj aż odblokują.....
..::Born To Rise Hell::..
Neonixos666 napisał(a):loockas napisał(a):Uwielbiam jak mi ktoś zadaje pytanie "W jakim stanie jest koło dwumasowe?". Chwila, moment... już wyciągam, sprawdzę i oddzwonię
Mów że świeżo wymienione i tak nikt nie sprawdzi
No ale jak przyjedzie a tu dwumas stuka jak sieczkarnia to się można nadziać na prawy prosty.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):No ale jak przyjedzie a tu dwumas stuka jak sieczkarnia to się można nadziać na prawy prosty.
Wtedy się mówi że jest przed wymianą żeby nowy właściciel nie miał wątpliwości co do stanu tego elementu i sam go wymienił

loockas napisał(a):Lubisz życie na krawędzi?
Nie. Jestem tchórzem.
Nemi twoje tłoczki są powierzchniowo utwardzane mikro rysa powoduje ich rozpadanie, miałem takich wiele na stole. Owszem taki 2l silnik wolnossacy też padnie ale z dużo mniejszym prawdopodobieństwem
Dopisano 27 lut 2017 21:52:
loockas napisał(a):Uwielbiam jak mi ktoś zadaje pytanie "W jakim stanie jest koło dwumasowe?". Chwila, moment... już wyciągam, sprawdzę i oddzwonię
Pytanie proste też takie zadaje czy coś słychać i czuć jak nie to jeszcze ok. Już z góry wiem czy wymieniać będę musiał czy jeszcze jest szansa
ravo napisał(a):Nemi twoje tłoczki są powierzchniowo utwardzane mikro rysa powoduje ich rozpadanie
A pytałem przed zakupem

Jakby co – Twoja wina
Dopisano 27 lut 2017 22:08:
Wystawiłem pojazd na sprzedaż – strasznie mnie denerwuje, jak telefon nie dzwoni

ravo napisał(a):Pytanie proste też takie zadaje czy coś słychać i czuć jak nie to jeszcze ok. Już z góry wiem czy wymieniać będę musiał czy jeszcze jest szansa
Przecież ja nie o tym piszę. Gość najpierw zapytał czy dwumas słuchać, a potem czy nie wiem w jakim jest stanie i ile pociągnie. Potem była seria pytań o zawieszenie, turbinę, opony, hamulce itd. Może bym to zrozumiał gdyby klient mieszkał na drugim końcu Polski, ale mieszka w sąsiedniej miejscowości. Poza tym mówimy o 9 letnim samochodzie...
Ostatnio edytowano 27 lut 2017, 22:13 przez loockas, łącznie edytowano 1 raz
loockas napisał(a):Przecież ja nie o tym piszę. Gość najpierw zapytał czy dwumas słuchać, a potem czy nie wiem w jakim jest stanie i ile pociągnie. Potem była seria pytań o zawieszenie, turbinę, opony, hamulce itd. Może bym to zrozumiał gdyby klient mieszkał na drugim końcu Polski, ale mieszka w sąsiedniej miejscowości. Poza tym mówimy o 9 letnim samochodzie...
To niech ruszy tyłek i sam postuka w oponę

Gdzie takie banknoty można dostać? chciałbym 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości