Czateria...cd
loockas napisał(a):czy 25kkm rocznie to naprawdę dużo jak na diesla w tym segmencie?
Jasne, szwagier z rajchu może ściągnąć taką, co robiła 10k rocznie. I nawet taniej będzie
nemi napisał(a):Dziś idę popatrzeć (i posłuchać) na próbę pewnego zespołu metalowego. Ciekawe, czy będą kiedyś sławni .
Można posłuchać:
https://www.youtube.com/watch?v=O2_VSKBywNE
https://www.youtube.com/watch?v=vDxQzBSVSCA
Dopisano 26 lut 2017 23:13:
loockas napisał(a):Ale na koncert jestem gotowy.
Ja też – w kwietniu idę.
Ostatnio w pracy mi zwrócili uwagę, że śpiewam (słuchałem właśnie Kochanka

nemi napisał(a):Można posłuchać:
Trochę jak Ilusion, trochę jak Ira. Do strawienia
Dopisano 26 lut 2017 23:16:
nemi napisał(a):Ja też – w kwietniu idę.
Jak mi zagrają ten cover, to ściągam bokserki i rzucam na scenę:
Świat się wali i krowy kwaśne mleko dajo – ludzie chwalo zdałnsajzingowane benzyny o pojemnościach jak z kosiarki 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Bo jeszcze nie są tak stare a benzynami jeździ się częściej po mieście i mniej niż dieslem. Jak patrzałem na autoscout to benzyny z 2000 mają przebiegi do 300 000km a z 1995 ~350 000km (często mniej).
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Moim zdaniem te wszystkie silniki pokroju 1.0, 1.2 1.4 turbo wcale nie muszą być mniej żywotne od większych wolnossaków. Wszystko zależy jak będą traktowane.
Od wolnossaka będą mniej żywotne same w sobie, bo bardziej wysilone, trudniejsze warunki pracy a są robione raczej z tanich materiałów
no i dochodzi jeszcze osprzęt, który trzeba będzie wymieniać, a w N/A go nie ma..
Oczywiście będą się zdarzały wyjątki. Np. Mój dobry kolega ma Impreze Turbo GT, które lekko nie mają i często w okolicach 100/200 KKM padają. U niego 370KKM i nie rozbierany silnik
Od 20 KKM dmucha 265km beż żadnego strojenia i dalej ma się świetnie. Koszt podniesienia mocy o 45km to 18zł![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Oczywiście będą się zdarzały wyjątki. Np. Mój dobry kolega ma Impreze Turbo GT, które lekko nie mają i często w okolicach 100/200 KKM padają. U niego 370KKM i nie rozbierany silnik
Od 20 KKM dmucha 265km beż żadnego strojenia i dalej ma się świetnie. Koszt podniesienia mocy o 45km to 18zł
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Bartek1986 napisał(a):Od 20 KKM dmucha 265km beż żadnego strojenia i dalej ma się świetnie. Koszt podniesienia mocy o 45km to 18zł
ja tam zrobiłem więcej km swoimi imprezami
Czy 100KM z litra to takie straszne wysilenie? już 20 lat temu takie wyniki były możliwe w cywilnych autach bez turbo. Także z tym wysileniem bym nie przesadzał, nie są to może silniki zaprojektowane do sportu ale jeśli użytkujemy je normalnie powinny tyle samo wytrzymać.
Neonixos666 napisał(a):Czy 100KM z litra to takie straszne wysilenie?
Strasznie? Nie. Po prostu o jakieś 30/40% większa niż w jakiejś prostej jak budowa cepa dwu litrówce
Nie mówiąc o EGT przy "pałowaniu" i innych takich
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

ravo napisał(a):ja tam zrobiłem więcej km swoimi imprezamiale zazwyczaj płacę za moc 50 zł
Bo Ty robisz poważną inwestycję w MBC
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości