Czateria... 2021
Jak naprawisz, ile będziesz chciał? Oczywiście weź pod uwagę, że to bardzo awaryjny samochód w którym koszt przejechania kilometra jest astronomiczny wręcz
Ewentualnie za dopłatą wymienię na Smarta 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja bym jeszcze poczekał może coś jeszcze wyjdzie nemi zrobi i wtedy można kupić 
brii napisał(a):Jak naprawisz, ile będziesz chciał? Oczywiście weź pod uwagę, że to bardzo awaryjny samochód w którym koszt przejechania kilometra jest astronomiczny wręczEwentualnie za dopłatą wymienię na Smarta
Dlatego proponuję 45k zł. Dzięki temu zachowasz prawidłowy stosunek kosztów utrzymania do ceny zakupu. Może być?
A z warsztatu złe wieści... Ehhh.
Pisz na PW ile i co jeszcze się szykuje w najbliższej przyszłości do zrobienia.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
K..wa apropo awarii. Pisałem kilka dni temu, że pasek altka się w Maździe zsunął. Zauważyłem, że kompresor klimy luźno chodzi. Okazało się, że zerwały się szpilki go mocujące (nie wiem jakim cudem), koszt roboty 600zł... Dwa tygodnie temu odebrałem ją z warsztatu robiąc co innego szczuplejszy o 1000zł. Chyba się na rower przesiądę bo się wykończę. Albo wezmę jakieś Tipo czy inny taniowóz w leasing...
nemi napisał(a):A z warsztatu złe wieści... Ehhh.
Zapchany na amen?
Krzemol co to są za marne grosze w porównaniu do przyjemności z jazdy i poczucia że się jeździ prawdziwym Zoo Zoom
Krzemol, serio, szkoda, nie szkoda, sprzedałbym to w pi...! I Alfe też!
Nemi, wycinaj to w piz...!
Nemi, wycinaj to w piz...!
Ostatnio edytowano 7 mar 2019, 16:35 przez PeKa, łącznie edytowano 1 raz
Patrząc na to jakie przejścia macie z niemieckimi i japońskimi autami to dochodzę do wniosku, że jestem mega szczęściarzem w temacie posiadania Clio które jeździ w trybie ogień albo pałowanie, bo nic się nie sypie 
Prócz tego teoretycznie najbardziej awaryjny pojazd świata pod tytułem Vel Satis też zagina rzeczywistość, bo mimo zaniedbań nie chce ogłosić kapitulacji i zejść z tego łez padołu
Chociaż może nie powinienem się śmiać bo wiadomo, że francuskie samochody są awaryjne i zaraz pewnie będę musiał zostawić w serwisie więcej niż Wy dwaj razem wzięci

Prócz tego teoretycznie najbardziej awaryjny pojazd świata pod tytułem Vel Satis też zagina rzeczywistość, bo mimo zaniedbań nie chce ogłosić kapitulacji i zejść z tego łez padołu
Chociaż może nie powinienem się śmiać bo wiadomo, że francuskie samochody są awaryjne i zaraz pewnie będę musiał zostawić w serwisie więcej niż Wy dwaj razem wzięci
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Krzemol co to są za marne grosze w porównaniu do przyjemności z jazdy i poczucia że się jeździ prawdziwym Zoo Zoom
Jakby dopisać "MX" przed nazwą modelu to może i by się zgadzało.
Krzemol, serio, szkoda, nie szkoda, sprzedałbym to w pi...!
Mazdy mi nie szkoda. Nie robiłem póki co w niej wiele ale coś czuję w kościach, że może się zaczynać.
Krzemol kiedy Q2 wpada do włoszki?
Neonixos666 napisał(a):nemi napisał(a):A z warsztatu złe wieści... Ehhh.
Zapchany na amen?
Nie, wciąż błąd świec żarowych, a są nowiutkie.
BMW ma bardzo trwałe filtry.
Oglądałem ogłoszenia młodych, tanich aut. Popadłem w depresję, zaraz gorączkowo będę szukał jakichś prochów. Jakie te wnętrza są smutne, beznadziejne i tandetne. Do tego te skorupy nie chcą jeździć. Naprawdę żal na to patrzeć (mówię o klasie aut dla ludu). Między segmentem B i C jest potężna przepaść. Gdybym przestał się odzywać, to znaczy, że się pociąłem żyletką.
Przypomniało mi się też jak jeździłem c3 i jaki wysiadłem zniesmaczony... Hmmm, w którym tu kierunku iść?!
Krzemol, mówiłem, że tak właśnie będzie. M5 jest przeznaczona góra na 200kkm, a potem może zdarzyć się wszystko.
Neonixos666 napisał(a):Krzemol kiedy Q2 wpada do włoszki?
Prawdopodobnie maj. Razem z amortyzatorami przód/ sprzęgłem/ nowym olejem do skrzyni/ amortyzatorami tył/ kompletnym remontem tylnego zawieszenia. Boję się liczyć to wszystko więc graty zamawiam w każdym miesiącu po trochu

Krzemol, mówiłem, że tak właśnie będzie. M5 jest przeznaczona góra na 200kkm, a potem może zdarzyć się wszystko.
Ale u Ciebie jest tak z każdym autem
nemi napisał(a):Oglądałem ogłoszenia młodych, tanich aut. Popadłem w depresję, zaraz gorączkowo będę szukał jakichś prochów.
Auta segmentu A i B to jest ciekawy przypadek – trzylatki kosztują praktycznie tyle samo co nówki a pięciolatki niewiele mniej. Kompletnie nie opłaca się kupować używki w tych segmentach. Wnętrza segmentu B mogą być więcej niż przyzwoite ale trzeba za to położyć trochę więcej monet
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Poczytaj o padających zwykłych dyfrach w Busso to się dowiesz
. Moja skrzynia 1,5roku temu. A skoro ma przy okazji poprawić prowadzenie to czemu nie. 166 zaskakująco dobrze radzi sobie w zakrętach jak na swój segment i typ samochodu imo.

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Ostatnio edytowano 7 mar 2019, 16:53 przez Krzemol, łącznie edytowano 1 raz
nemi napisał(a):Brii, trzylatek kosztuje 10-15k mniej. Więc jednak trochę różnicy widzę
W moim filtrze były tylko egzemplarze niebite z polskiego salonu od pierwszego właściciela, przy nówce kosztującej 42kzł używka kosztująca 37kzł oznacza dla mnie brak różnicy w cenie
nemi napisał(a):przekracza wtedy cena granicę rozsądku, bo wciąż jest to tylko miejskie auto.
Jak przekracza granicę rozsądku to nie rozumiem bulwersu. Za wnętrze się płaci i tyle, w autach premium często nie masz w ogóle lepszych osiągów (ta sama mechanika) i masz tyle samo miejsca co w niepremium (mowa o segmencie D) a dopłacasz 30 – 50% w sumie tylko za wnętrze.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość