Czateria...cd
Coraz bardziej mi się ten samochód podoba. Musze się przejechać. Przebiegi szacuje na ok 10k rocznie (tylko dojazd do pracy + jakieś krótkie wyjazdy, w trasy będzie to coś rodzinnego co kupimy), więc spalanie do zaakceptowania.
Jeśli w trasie będzie palić tyle co poprzednia generacja to przy spokojnej podmiejskiej jeździe w 8l/100km się zmieścisz.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
ravo napisał(a):trzeba było dzwonić bym Cię podrzucił
Dziękuje
Jednak zostane odebrany z dworca, więc się nie muszę ruszać.
O 17 wyruszam do Lublina, więc się nawet nie odzywałem w sprawie spotkania

loockas napisał(a):brii napisał(a):emix??
Myślę o tym, ale raczej nie. Chcę mieć auto w którym samotnie mogę pojechać na narty czy odebrać dzieciaki z przedszkola
Przeleciałem tak na szybko i między 20k a 30k zauważyłem, że można kupić
– 3 BK MPS
– Megane II RS![]()
– Megane III z 2.0T, ale cywil
– Puga 407 Coupe ale najsensowniejszy silnik to diesel w tej budzie, a chyba bym teraz wolał PB
– RX8 i to sporo poniżej planowanego budżetu, ale to chyba jest zły pomysł
– od uja BMW, Ałdi
– Alfa 159 w zasadzie z pełną gamą silników
To tak na szybko
Octavię (moją) se kup
Rozstrzał jest od ok 19k za sprowadzone do opłat do 24kzł za takie z przebiegiem poniżej 200k. Mowa o rocznikach 2007 do powiedzmy 2009. Planowałem wystawić za 23k i zobaczymy co z tego będzie. Auto nigdy nie było malowane i wg kilku opinii jest wyjątkowo zadbane jak na przebieg 230k. Zobaczymy.
Jest tych aut coraz więcej. Niezły wybór jest w L3 z około 2012 roku. W tych starszych większość to uprowadzone auta. Twoja jest po chipsie, ciekawe jak bedzie wyglądał odzew na takie auto.
..::Born To Rise Hell::..
Jak już mowa o aucie na dojazdy do pracy, to od długiego czasu choruję na dwa auta: schab 93 i alfa 159.
Włoski sprzęt mnie jednak trochę przeraża. Kolega miał lancię i bardzo ją chwalił. Nie ma jej od ponad roku i dwa tygodnie temu się z nim spotkałem. Przyznał, że jak był miesiąc bez wizyty w warsztacie, to był to bardzo dobry miesiąc... No i zawsze minimum 500 zł.
Jak Gib szukał auta, to ktoś wstawił ogłoszenie z alfa 159 2.4 jtd. Były tam wymienione wszystkie kwoty za serwis. I przyznam szczerze, że ja tyle nie wydałem na wszystkie swoje auta razem wzięte, a wydaję worki pieniędzy...
Włoski sprzęt mnie jednak trochę przeraża. Kolega miał lancię i bardzo ją chwalił. Nie ma jej od ponad roku i dwa tygodnie temu się z nim spotkałem. Przyznał, że jak był miesiąc bez wizyty w warsztacie, to był to bardzo dobry miesiąc... No i zawsze minimum 500 zł.
Jak Gib szukał auta, to ktoś wstawił ogłoszenie z alfa 159 2.4 jtd. Były tam wymienione wszystkie kwoty za serwis. I przyznam szczerze, że ja tyle nie wydałem na wszystkie swoje auta razem wzięte, a wydaję worki pieniędzy...
Masz dwa auta z czego jedno nowe, fakt, ma słabe gniazdo zapalniczki, ale to IMHO nie powód aby zmieniać
. Forda w sumie możnaby wymienić na coś wielkości Arosa/Lupa w LPG, wygrzeje się, spali nic, a jazda takim pudełkiem po Wawie to dość fajna sprawa.
Ja chce coś dużego. Kolejne trasy, 2 tyś km w przeciągu tygodnia i jednak zamarzyła mi się klasa D/E.
Ja chce coś dużego. Kolejne trasy, 2 tyś km w przeciągu tygodnia i jednak zamarzyła mi się klasa D/E.
..::Born To Rise Hell::..
Ale 2,4 na dojazdy do pracy to chyba nie bardzo się opłaca
a tamta alfa to chyba miała trochę na wyrost naprawy robione,choć kto wie.Kumpel ma i tyle nie wsadził choć z Warszawy na lawecie wracał jak mu dpf padł 
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Z wymianą golfa może jeszcze się wstrzymam, skoro tak mówisz.
Ale chyba Focusa nie zmienię na takie małe pudełeczko – jednak jest optymalny pod względem wielkości. Dla mnie osobiście to jest ideał samochodu do jazdy na krótszych dystansach z nastawieniem na tanią eksploatację (ceny większości części, niezbyt dużo dzikich rozwiązań technicznych, mnóstwo części używanych).
Naprawdę szkoda, że mój technicznie lata świetności ma już za sobą i nie jestem w stanie go naprawić, bo doprowadzenie do stanu bardzo dobrego jest już ekonomicznie nieuzasadnione.
Kolejny argument za kompaktem to jazda po Warszawie. Każdego dnia jadę minimum 100 km/h, dziś po warszawskich odcinkach s8 jechałem kilka razy 120+ (łącznie dziś 113 km
) i jakieś poczucie bezpieczeństwa warto mieć.
Także bardzo prawdopodobne, że Focusa zmienię na Focusa. A tylko jeśli finanse pozwolą na coś fajniejszego z lpg.
Ale chyba Focusa nie zmienię na takie małe pudełeczko – jednak jest optymalny pod względem wielkości. Dla mnie osobiście to jest ideał samochodu do jazdy na krótszych dystansach z nastawieniem na tanią eksploatację (ceny większości części, niezbyt dużo dzikich rozwiązań technicznych, mnóstwo części używanych).
Naprawdę szkoda, że mój technicznie lata świetności ma już za sobą i nie jestem w stanie go naprawić, bo doprowadzenie do stanu bardzo dobrego jest już ekonomicznie nieuzasadnione.
Kolejny argument za kompaktem to jazda po Warszawie. Każdego dnia jadę minimum 100 km/h, dziś po warszawskich odcinkach s8 jechałem kilka razy 120+ (łącznie dziś 113 km
Także bardzo prawdopodobne, że Focusa zmienię na Focusa. A tylko jeśli finanse pozwolą na coś fajniejszego z lpg.
JohnnyB napisał(a):Twoja jest po chipsie, ciekawe jak bedzie wyglądał odzew na takie auto.
No właśnie też mnie to ciekawi. Wypadałoby o tym chyba pisać w ogłoszeniu?
Realnie chcę za to auto nieco mniej, ale przecież można zacząć od wyższej kwoty
Szymon napisał(a): Ja chcę Volvo c60
c60? a co to?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości