loockas napisał(a):Wg konfiguratora tam nie ma żadnej wersji (poza A/T i M/T). Jest po prostu GT do której dokładasz kilka dodatków. Dach szklany chociaż dobrałeś?
No tak, ale ceed gt to rodzina ceedów, masz tam wersje od M, L, gt-line i gt która w sumie jest najwyższą

loockas napisał(a):Nie wiem co tam dobrałeś, ale piszesz że niewiele. Kia daje spore rabaty i pewnie wyjdziesz finalnie poniżej 100k. Za to nie kupisz żadnego segmentu D z A/T.
To albo trafiłem na zły salon albo jest trochę inaczej

Stwierdzili, że z rabatami są bliżej mazdy niż VW. Udało nam się coś ugrać, bo braliśmy dwa takie auta (ceeda i proceeda), ale kwota nie zeszła poniżej 100k. Może też dlatego że to świeży model (w sprzedaży od 15 stycznia), a zamówień mają podobno sporo (zwłaszcza na proceeda).
radzi89 napisał(a):Osobiście liczę na nowy silnik
A co się właściwie stało?

Jakoś ominął mnie ten wątek.
nemi napisał(a):Hehe, jak człowiek kupuje samochód, to dopiero uświadamia sobie jak sprytnie zrobione są cenniki (może pomijając mazdę 3 i 6)
Dylemat jest niezły – wszystko się zazębia.
No niestety. Kolega który właśnie z nami brał proceeda chciał regulowany elektrycznie fotel. Żeby to zrobić musiał dobrać elektrycznie otwieraną klapę bagażnika i dzieloną kanapę na 3 części (standardowo jest na 2). W sumie za ten fotel zapłacił 3k chyba
A jeszcze śmieszniejsze jest to, że w ceedzie hatchbacku nie ma opcji na elektrycznie otwieraną klapę i ten fotel jest już w standardzie
