Czateria 2025
Dopiero się ciepło robi a Wy już zimę wywołujecie 
Ja śmigałem na takich Kleberach w mazdzie 6 i były gites, ale to bylo w 2014 roku.
Może Nexen Winguard? Albo te dębice Frigo HP2 i spokój.
Ja śmigałem na takich Kleberach w mazdzie 6 i były gites, ale to bylo w 2014 roku.
Może Nexen Winguard? Albo te dębice Frigo HP2 i spokój.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Neonixos666 napisał(a):Ja męczę budżetową wielosezonową Dębicę i jak za te pieniądze nie jest źle ale korci mnie by kupić jako następny komplet Goodyeara i zobaczyć czy jest duża różnicą między oponą ekonomiczną a klasę wyżej.
Kup i daj znać, bo ja na GY letnich oraz na zimowych – złego słowa nie powiem, nie wiem jak się zestarzeją, letnie mają już 4 sezony, zimowe kupione rok temu..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Krzemol napisał(a): Kormoranów Snow
Raz kupiłem nowy komplet. Syf nad syfy. Że to sprzedawali jako zimówkę to komuś się chyba oznaczenia pomyliły. Na śniegu słabiutko, na błocie tragedia, na mokrym słabo.
GY wielosezon polecam. Na dwóch autach miałem założone (w Dacii koczą żywot na tylnej osi). Bardzo dobra opona.
Co do największego przebiegu jednym autem – 336kkm w Dacii.
I rośnie. Bezawaryjnie w zasadzie. Cały czas ori sorzęgło. Z większej "awarii" tylko padnięte łożysko w skrzyni. Piąty przełącznik świateł (ale już są po 50zł na necie więc luzik), chyba z 10 zestaw kabli zapłonowych (france gryzą – założyłem w końcu elektroniczny odstraszacz i jest spokój za jedynie 40zł od chińczyków).
No i 11 rok jej stuknął i banan musiał założyć nowy zbiornik LPG
Reduktor wymieniony przy 300km, reszta instalacji od nowości.
Nie no żartowałem przecież, luz. No ja z Kleberów ogółem jestem zadowolony, tak samo miałem dwa komplety całorocznych Quadraxer 2 i jedyne moje zastrzeżenie było że trochę gwizdały na mokrej nawierzchni. Nawet jeżdżąc zimą na narty problemów nie stwierdzono. Ale Lexus ma zbytnie ciągoty do zarzucania tyłem na mokrej nawierzchni więc w jego przypadku raczej na całoroczne się nie zdecyduję 
Grzyby napisał(a):Co do największego przebiegu jednym autem – 336kkm w Dacii
Pytanie dotyczyło auta z największym przebiegiem z ktorym ONO zostało przez Was sprzedane
Ale u Ciebie i tak 30tys w roku przez te 11lat – to można założyć, że jak będziesz sprzedawał 15-o latka, to będzie blisko PIŃCET ..
Może w końcu reduktor wymienisz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
1120km i zapaliła się rezerwa, niestety wypalanie się częste dpf i miasto nie sprzyja niskiemu spalaniu. Pewnie zostało około 5 litrów jeszcze paliwa bo spalił około 57 litrów. Jutro rano tankujemy znów pod korek zobaczymy ile uda mi się zalać. Ogólnie jestem zadowolony ze spalania przy takim cyklu użytkowania. Potencjał jest na 1500 km na jednym zbiorniku, może kiedyś mi się uda.
Ja kupiłem tego Rapida 1.6 tdi. Pożyczyłem go kuzynowi wczoraj. Machnął szybkie 370 km w nocy i spalanie z dystrybutora wyszło 4.85L/100km. Komedia
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
zadra napisał(a):Może w końcu reduktor wymienisz
No przy 300kkm wymieniłem

Dopisano 06 wrz 2025 22:45:
Neonixos666 napisał(a):Potencjał jest na 1500 km na jednym zbiorniku, może kiedyś mi się uda.
w 508 standardowy przebieg na zbiorniku mam w granicach 1100-1200km gdzie około 50% jest w mieście. FAP wypala się często bo co około 300km (będę go prał w najbliższym czasie bo w podobnym użytkowaniu 508 w hybrydzie, ludzie mają wypalanie co 500-700km).
Średnie mam w okolicach 5,8-6,5l/100km
Najwięcej na zbiorniku zrobiłem 1440km czyli poniżej 4,8xl/100km ale to same trasy. Natomiast często było 140-160.
Też jestem zadowolony.
Mało latam tras, ale kumpel ma RXHa czyli 508 kombi i jemu ta sama konfiguracja (czyli 2.0HDI 163KM + hybryda) w trasie spala przy 130 około 4l. Najmniej wyszło mu kiedyś po 115 kilometrach 3,7l/100km
Dla mnie szok.
Jeśli miałbym jechać na najniższe spalanie to najlepiej u mnie wychodzi około 85 km/h wtedy na równym mogę zejść do poziomu 3,5 -4l chwilowego. Jutro wymieniam zawór sterowania turbosprężarką, co ciekawe widzę lekkie nie doładowanie przy spokojnej jeździe, różnica dochodzi nawet do 0,1 bar więc znacznie i zobaczymy czy coś się poprawi czy może już Turbo powoli mówi
.
Kurde ale to drze jape. Customowy wydech i przy zjezdzie z lawet prawie sie posralismy
. Nie wiem czy damy rade z tym jezdzic na codzien, ale sprobujemy
.
Dojechal i na chwile obecna jest ok. Pora zabrac sie za robote
, aby do pazdziernka byl juz do jazdy 
https://vimeo.com/1116555006?fl=pl&fe=sh
Dojechal i na chwile obecna jest ok. Pora zabrac sie za robote
https://vimeo.com/1116555006?fl=pl&fe=sh
..::Born To Rise Hell::..
Balem sie to cisnac bo dopiero z lawety zeszlo po 2 miesiacach w kontenerze.
Ale serio, na zimnym odpalenie po prostu wali w beret.
Jest moc, myslalem że to tak nie bedzie halasować
.
Grunt ze motor odpala od strzału, nie kopci, skrzynia wahluje plynnie. Blacha to tylko kilka dni pracy. Jutro kosztorys bede robil.
Ale robie go na Mach 1 wiec bedzie to custom, czy przegne.....zobaczymy efekty. Jak kryzys to kryzys
Ale serio, na zimnym odpalenie po prostu wali w beret.
Jest moc, myslalem że to tak nie bedzie halasować
Grunt ze motor odpala od strzału, nie kopci, skrzynia wahluje plynnie. Blacha to tylko kilka dni pracy. Jutro kosztorys bede robil.
Ale robie go na Mach 1 wiec bedzie to custom, czy przegne.....zobaczymy efekty. Jak kryzys to kryzys
..::Born To Rise Hell::..
fajny bulgot
Ja bym robił żeby było jak najciszej ale u mnie od zawsze było to najważniejsze.
Dawno temu chwilę jeździłem z kumplem autem z głośnym wydechem i to zdecydowanie nie moja bajka.
Dopisano 07 wrz 2025 21:22:
No to u mnie chyba nawet mniej byłoby możliwe, bo przy takiej prędkości (max 84km/h) często jeszcze włącza się sam elektryk. Tylko kto by dał radę tak jechać

Ja bym robił żeby było jak najciszej ale u mnie od zawsze było to najważniejsze.
Dawno temu chwilę jeździłem z kumplem autem z głośnym wydechem i to zdecydowanie nie moja bajka.
Dopisano 07 wrz 2025 21:22:
Neonixos666 napisał(a):około 85 km/h wtedy na równym mogę zejść do poziomu 3,5 -4l chwilowego
No to u mnie chyba nawet mniej byłoby możliwe, bo przy takiej prędkości (max 84km/h) często jeszcze włącza się sam elektryk. Tylko kto by dał radę tak jechać
tutaj odpalenie na cieplym – nie to samo co pierwsze ale......kurde szkoda ciszej
.
https://vimeo.com/manage/videos/1116594370
https://vimeo.com/manage/videos/1116594370
..::Born To Rise Hell::..
Dobrze ryczy, musi być sygnał dla sąsiadów żeby do okna podeszli i podziwiali 

Po nocy jak odpalilem to sie alarm w aucie obok wlaczyl
......cos czuje ze lampy tym razem na przegladzie nie beda problemem 
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości