Krzemol napisał(a):Napisał gość co porządnie jeździć nie zaczął a już musi naprawiać
Spoko, już 3kkm machnięte
Co do rozrządu to wiadomo, profilaktycznie bo uj wie co kto tam robił i kiedy...
A że śmich nie cena, to aż się prosiło
Klocki wg mechanika były na 1kkm, tylko przyszedł drugi i jak zobaczył że to hybryda, to stwierdził że możliwe że to od nowości. Mógł mieć rację bo w zasadzie hamulców nie używam, taki opór dają silniki elektryczne po zdjęciu nogi z gazu. No i stare klocki były z logiem PSA.
Fajnie się tym jeździ. Średnie z 3kkm wyszło 6,3l/100km, trasy lokalne to jakaś 1/4 przebiegu, reszta miasto. Zamówiłem sobie Diagboxa to sprawdzę jaką sprawność ma bateria. Dużą różnicę robi temperatura – jak było w ubiegłym tygodniu powyżej 10 stopni, to dużo więcej i częściej jeździł na samym prądzie.
Za to rewelacyjne jest ogrzewanie wnętrza elektryczne (z baterii hybrydy). Wsiadasz do zimnej po nocy, ruszasz, wszystkie wskazówki leżą na samym dole, a z nawiewów leci gorące