Ktoś z was montował kiedyś Mikody ? Potrzebuje kompletu na tył.
Czateria... 2021
Chwilę temu była jakaś afera z pękającymi mikodami ale to były nawiercane i na przód kilka osób na forum Mazdy6 pisało.
Ja mam zimermany + ferrodo z tyłu i spoko, textary tez dość chwalone są.Na przód myślę spróbować rotinger.
Ja mam zimermany + ferrodo z tyłu i spoko, textary tez dość chwalone są.Na przód myślę spróbować rotinger.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 15:22
- Posty: 8623 (77/70)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Do Jeepa nie ma za dużego wyboru. Brembo komplet ponad 600 PLN.
Nie ukrywam ze to auto nie spedzi dużo czasu u mnie, wiec średnio mnie interesuje trwałość, ale warto aby jakkolwiek to hamowało przynajmniej przez mój okres użytkowania.
Przód wleciał komplet Brembo.
Nie ukrywam ze to auto nie spedzi dużo czasu u mnie, wiec średnio mnie interesuje trwałość, ale warto aby jakkolwiek to hamowało przynajmniej przez mój okres użytkowania.
Przód wleciał komplet Brembo.
..::Born To Rise Hell::..
Ferodo są w dobrej cenie o ile to te:
https://allegro.pl/oferta/ferodo-kpl-ta ... 1993061691

- Od: 7 kwi 2014, 12:44
- Posty: 3160 (144/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Widziałem,
w tej cenie mam całość od Mikody, stad nadal mam wątpliwości.
Czekam na wycenę z Intercarsu, zobaczymy. Zawsze to na miejscu i jak się pogna to będę miał łatwość w reklamacji
. W każdym razie dzięki.
P.S. to wersja wentylowana, a ja potzebuje na tył standard – lite.
w tej cenie mam całość od Mikody, stad nadal mam wątpliwości.
Czekam na wycenę z Intercarsu, zobaczymy. Zawsze to na miejscu i jak się pogna to będę miał łatwość w reklamacji
P.S. to wersja wentylowana, a ja potzebuje na tył standard – lite.
..::Born To Rise Hell::..
Miałem Mikody na 166, dosyć szybko zeszły i biły pod koniec. W podobnych cenach albo niewiele drożej (sprawdzone na 166, MX-5 i GS450h) bywają Rotingery i to je bym polecił, mam w Maździe, tata ma w Lexusie i nie mamy uwag.
Śmiało
Beny napisał(a):Na przód myślę spróbować rotinger.
Śmiało
Suzuki Swift MK4 GLX 1.0 53KM '99r (05.2012 – 05.2014)
Suzuki Swift MK4 GLX 1.3 68KM '99r (05.2014 – 09.2016)
Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r (09.2016 – 11.2020)
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r (01.2018 – 08.2018)
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r (05.2018)
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r (09.2020)
Suzuki Swift MK4 GLX 1.3 68KM '99r (05.2014 – 09.2016)
Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r (09.2016 – 11.2020)
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r (01.2018 – 08.2018)
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r (05.2018)
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r (09.2020)
Eh jutro serwis robimy CubCaddeta, padła bateria i jutro palenie na lejce, wymiana oliwy, filtr już kupiony, ostrzenie noża i przejrzenie. Stiga jak na razie kosi tak mało że odpuszczamy oliwę. Kosa niby nielubiany 4 mix (czterosów na mieszankę) ale tyle lat i nic nie było w niej robione, ja lekko tylko zwiększyłem jej wolne obroty bo lubiła gasnąć. Dziś dorobiłem filtr powietrza (kawałek wyciętego filcu) do dmuchawy i delikatnie ściągnąłem paliwa bo za bogato było i skończone. FS 36 wymienione membrany ale jeszcze muszę nad nią popracować bo powinna się wyżej kręcić a nie robi tego.
jakie klocki macie zmontowane?Bo zalecają miękkie ale znaleźć informacje przy opisie klocka na aukcji wcale nie tak łatwo.Krzemol napisał(a):Beny napisał(a):
Na przód myślę spróbować rotinger.
Śmiało
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 15:22
- Posty: 8623 (77/70)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
najlepsze są twarde bo na długo starczą 

Beny napisał(a):jakie klocki macie zmontowane?Bo zalecają miękkie ale znaleźć informacje przy opisie klocka na aukcji wcale nie tak łatwo.Krzemol napisał(a):Beny napisał(a):
Na przód myślę spróbować rotinger.
Śmiało
ja mam brembo(nie pamiętam typu/modelu) – pylą znacznie, więc raczej miękkie..
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Beny napisał(a):jakie klocki macie zmontowane?
Ja Brembo, tata Ferodo.
Suzuki Swift MK4 GLX 1.0 53KM '99r (05.2012 – 05.2014)
Suzuki Swift MK4 GLX 1.3 68KM '99r (05.2014 – 09.2016)
Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r (09.2016 – 11.2020)
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r (01.2018 – 08.2018)
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r (05.2018)
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r (09.2020)
Suzuki Swift MK4 GLX 1.3 68KM '99r (05.2014 – 09.2016)
Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r (09.2016 – 11.2020)
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r (01.2018 – 08.2018)
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r (05.2018)
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r (09.2020)
Jak przy temacie hebli jesteśmy to może ktoś mnie naprowadzi. Mam swap hebli na 324mm, mam nowe piasty, tarcze klocki ATE i... jak hamuje ze 150-160 mocniej albo 100-0 bo się zdarzyło to dźwięk jest jakbym hamował autokarem. Takie huczenie. Nie ściąga, nie bije na kierownicy, a dźwięk jest jak przy krzywych tarczach. Mają ze 2 tys km przejechane. Ten typ tak ma? :/
Dodam, że zaciski zregenerowane.
Dodam, że zaciski zregenerowane.
------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin / Roxygenium
Nie wiem jaki jest dźwięk przy krzywych tarczach bo nigdy nie pokrzywilem ale może poprostu klocek się z tarcza nie dogaduje. W temacie weelko widziałem że miał komplet ate tarcze klocki przód tył i później klocki zmieniał na ferrodo bo ate piszczały.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 15:22
- Posty: 8623 (77/70)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
MrShaleck, klocki nie siedzą zbyt luźno w jarzmie? Lub może poprzedni zestaw miał [jaka?] stronę klocków pokryta jakaś taśma antywibracyjna? Najpierw bym poszedł w tą stronę i porządnie nasmarował styk klocka z jarzmem i tłoczkiem, ew nakleił coś na tył klocków. Coś wibruje..
Tydzień temu robiłem swap w cytrynie na większe. Poprzednie od nowości siedziały i były zaorane porządnie (musiałem trochę postukać żeby tarcza zeszła z piasty). Klocek tam siedział ATE. Szorowalo ale nie piszczało, skuteczność ok. Teraz założyłem komplet textara, jest póki co cicho ale dopiero się układają bo przejechane z 250km.
W hondzie (zmieniałem) mintexa klocki na przodzie a z tyłu febi, hamuje dobrze nie piszczy. Tarcze przednie po poprzednim właścicielu, z tyłu zmieniłem na TRW.
Tydzień temu robiłem swap w cytrynie na większe. Poprzednie od nowości siedziały i były zaorane porządnie (musiałem trochę postukać żeby tarcza zeszła z piasty). Klocek tam siedział ATE. Szorowalo ale nie piszczało, skuteczność ok. Teraz założyłem komplet textara, jest póki co cicho ale dopiero się układają bo przejechane z 250km.
W hondzie (zmieniałem) mintexa klocki na przodzie a z tyłu febi, hamuje dobrze nie piszczy. Tarcze przednie po poprzednim właścicielu, z tyłu zmieniłem na TRW.
Możę coś takiego być na rzeczy. Komplet ATE tarcze i klocki. Fabrycznie taśma antywibracyjna jest. Nie piszczą, ale buczą. Zwróce uwage na pasowanie w jarzmie. Dzieki 
Dopisano 14 maja 2022, 18:23:
Mniej więcej taki: jedziesz 150, dotykasz hamulec i auto robi wuWUBWUBUWUBWUBWUWBUWU

Dopisano 14 maja 2022, 18:23:
Beny napisał(a):Nie wiem jaki jest dźwięk przy krzywych tarczach bo nigdy nie pokrzywilem.
Mniej więcej taki: jedziesz 150, dotykasz hamulec i auto robi wuWUBWUBUWUBWUBWUWBUWU


------------------------
Marcin / Roxygenium
Marcin / Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości