Czateria... 2021
S60 fakt jest zgramniejsze. Wersja czerwona z R Design wyglada na prawde dobrze.
Idziemy w innej wadze wiec to na ewno nie pozostaje bez znaczenia. Lepiejnsie czuje w wiekszych autach.....aczkolwiek zamach na 2 cyfrowke rozpoczety, zejdzie sie bo nie moge cwiczyc . Przy 90kg moze bedzie mi nieco lepiej w segmencie mniejszych D
Idziemy w innej wadze wiec to na ewno nie pozostaje bez znaczenia. Lepiejnsie czuje w wiekszych autach.....aczkolwiek zamach na 2 cyfrowke rozpoczety, zejdzie sie bo nie moge cwiczyc . Przy 90kg moze bedzie mi nieco lepiej w segmencie mniejszych D
..::Born To Rise Hell::..
radzi89 napisał(a):W alfie po prostu bałbym się drobnych niedoróbek. Z tego co wypytywałem i czytałem sporo było drobnych problemów z tymi autami. Głównie z elektronika.
Podobno też są problemy z silnikiem, więc nie wiem czy drobne Ja jak rozważałem stelvio to trochę się bałem, argumentem za była ta 5 letnia gwarancja którą wprowadzili w tym roku. Z 2 letnią chyba bym nie kupił.
Chociaż teraz są już chyba takie czasy, że w ogóle strach kupować samochody po gwarancji Zwłaszcza te mocniejsze – ja bym się nie zdecydował chyba.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Ja zdecydowałem się na Jaga miedzy innymi dlatego ze auto ma jeszcze gwarancję do końca sierpnia. Wiec liczyłem ze jak coś ma wyjść to wyjdzie na początku. Od sierpnia auto będzie serwisowane u kolegi który serwisuje mi wszystkie auta od ostatnich 10 lat. Focus u niego też co drugi przegląd miał. Od tego roku będzie miał już wszystkie u niego .
..::Born To Rise Hell::..
Wiadomo, ale trzeba potencjalne naprawy wliczyć w budżet.
Załóżmy szukając auta za 200k (nowego), nie kupiłbym używki (lepszej marki/wyższej klasy) 3 letniej za 180k. Bo jak to się okaże mina i trzeba będzie wymienić silnik to słabo wyszedł bym na tym. Różnica w cenie nowy/uzywany musiałaby być sporo większa.
Załóżmy szukając auta za 200k (nowego), nie kupiłbym używki (lepszej marki/wyższej klasy) 3 letniej za 180k. Bo jak to się okaże mina i trzeba będzie wymienić silnik to słabo wyszedł bym na tym. Różnica w cenie nowy/uzywany musiałaby być sporo większa.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
No dobrze jest złapać auto z jakąś chociaż końcówką gwarancji. A potem to już loteria i ryzyko wliczone w cenę. Czymś ten spadek wartości jest spowodowany Nie tylko samym rocznikiem.
Chciałbym znowu nowe, bo daje to faktycznie jakiś spokój, ale przy obecnych cenach nie widzę nic fajnego w potencjalnym budżecie. Zobaczymy czy nie będę prędzej szukał gruza na budowę albo zostawie do tego celu Scenica Dzisiaj złożyłem brakujące papiery, czekam na opinię konstruktora co do projektu i idę po pozwolenie na budowę
Chciałbym znowu nowe, bo daje to faktycznie jakiś spokój, ale przy obecnych cenach nie widzę nic fajnego w potencjalnym budżecie. Zobaczymy czy nie będę prędzej szukał gruza na budowę albo zostawie do tego celu Scenica Dzisiaj złożyłem brakujące papiery, czekam na opinię konstruktora co do projektu i idę po pozwolenie na budowę
radzi89 napisał(a):dużego przeglądu i wymiany klocków za co płacił 13 tysięcy
jak miał ceramiczne hamulce to nie dziwne w C63, M3 z ceramiką cena będzie podobna.
radzi89 napisał(a):Dla mnie to auto po gwarancji jest trochę jak tykająca bomba w porównaniu do konkurencji w stylu m3
nie ma znaczenia czy to M3, C63, Giulia Q. Jak się coś zepsuje to kasa kosmos. A tak naprawdę każdy z tych samochodów się zepsuje i jest tykającą bombą, tylko nikt o tym głośno nie mówi No chyba, że ktoś jeździ do sklepu po bułki, ale nie po to się kupuje takie auto
Dopisano Wt mar 23, 2021 11:01:00:
loockas napisał(a):Dzisiaj złożyłem brakujące papiery, czekam na opinię konstruktora co do projektu i idę po pozwolenie na budowę
dlaczego sam za tym biegasz przecież w cenie usługi powinno być wszystko.
Już od jakiegoś czasu zerkam na następce Focusa i nie ukrywam ze w budżecie 100kPLN brutto ciezko mi cokolwiek znaleźć co faktycznie chciałbym posiadać. Focus skusił mnie cena i w budżecie identycznym nie kupie nic nowego. Zwiekszyłem do 100 tyś i jak na razie lipa....
No ale może plan B z zakupem jakiegoś SUV'a do 150 tyś i przejećie Jaga jako auto na codzień będzie planem A za jakis czas....ale to wtedy musialbym odczekać jeszcze jakieś 20 miesiecy......długo
No ale może plan B z zakupem jakiegoś SUV'a do 150 tyś i przejećie Jaga jako auto na codzień będzie planem A za jakis czas....ale to wtedy musialbym odczekać jeszcze jakieś 20 miesiecy......długo
..::Born To Rise Hell::..
marek napisał(a):dlaczego sam za tym biegasz przecież w cenie usługi powinno być wszystko.
Nie biegam Architektowi dzisiaj dowiozłem warunki przyłączy z energetyki, gazowni i wodociągów. Przyszły do mojej skrzynki, a nie do jego
Ok, napisałem "idę" ale to tak w przenośni Wszystkim się zajmuje póki co architekt. Ja tylko podpisuje i wyskakuje z kasy
marek napisał(a):A tak naprawdę każdy z tych samochodów się zepsuje i jest tykającą bombą, tylko nikt o tym głośno nie mówi
Bo ja wiem czy nie mówi... w salonie audi rozmawiając o rsq3 sprzedawca od razu powiedział żeby brać w najem na 3 lata i oddawać później bo po tym okresie ciężko przewidzieć koszty serwisu/napraw.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
marek napisał(a):jak miał ceramiczne hamulce to nie dziwne w C63, M3 z ceramiką cena będzie podobna.
Panie to to stal zwykła była! Nie no tak na poważanie to serio obawiałbym się mieszkanki alfy, fiata i ferrari w jednym Na nowe nie wydałbym tyle kasy, a używki bym się bał. Nie wiem jak jest z C63 ale jeśli chodzi o M3 to bez problemu bym sobie poradzi zarówno z częściami jak i z serwisem.
To fakt, a QV jest po prostu śliczna. Zdecydowanie najbardziej mi się podoba z całej konkurencji.
loockas napisał(a):Kurde, ale to auto (Giulia) jest takie ładne...
Trzeba przyznać, że ładne, ale przynajmniej w Warszawie już mi się trochę opatrzyło. Strasznie dużo tego jeździ, jeszcze obok bloku mam baner reklamowy grupy FCA i praktycznie co wychodzę z domu to widzę alfę
If you’re in control, you’re not going fast enough.
nami kup Giulie, jak przez rok u Ciebie będzie ok to biorę QV
radzi89 napisał(a):Nie wiem jak jest z C63 ale jeśli chodzi o M3 to bez problemu bym sobie poradzi zarówno z częściami jak i z serwisem.
BMW M3 E9X – profilaktyczna wymiana panewek co max 100tys km, skrzynia sypiąca błędami i takie tam
C63 W204 – urywające się śruby głowic, klękające wtryskiwacze, sondy lambda, awarie kół rozrządu i takie tam
Generalnie jak masz wolne 10-15k rocznie na nieprzewidziane wydatki serwisowe plus 3-5k rocznie na standardowy serwis to nie bój się żadnego z tych aut w używce.
problemem większości tych aut jest to, że po okresie 2-3 letniego leasingu i świadomego serwisowania trafiają za pół ceny do młodych gniewnych, których założeniem jest pokatować takie auto przez max rok bez wkładania kasy za wyjątkiem wsadzenia większych kół, a potem poza standardowymi problemami jak wyżej wychodzą różne kwiatki.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: nemi i 30 gości