Czateria... 2021
Ja sie dlugo nie bede poruszal na dluzszych dystansach. Chyba taka elektryczna hulajnoga bylaby dobrym rozwiązaniem.
W przeciągu 2 tygodnii – 10kg.....jeszcze 15. Skoro sam sie nie koglem zmotywowac, organizm sam mnie do tego zmusil.
W przeciągu 2 tygodnii – 10kg.....jeszcze 15. Skoro sam sie nie koglem zmotywowac, organizm sam mnie do tego zmusil.
..::Born To Rise Hell::..
ja tam z 10 kg mógłbym zrzucić, niżej nie mogę bo ważył bym mniej niż słupek 4 skrzynek piwa i ciężko było by mi je przeciągać
Nie
Nowy właściciel dzwonił. Cieszy się . Jak pokazywałem obsługę, to chciał odpalić pracujący silnik. To chyba nowa jakość po 1.6 MPI . Miał 6 biegów, ale praktycznie nie dawało się używać szóstki, bo miał za ciężko. Więc też było pozytywne zdziwienie.
Nowy właściciel dzwonił. Cieszy się . Jak pokazywałem obsługę, to chciał odpalić pracujący silnik. To chyba nowa jakość po 1.6 MPI . Miał 6 biegów, ale praktycznie nie dawało się używać szóstki, bo miał za ciężko. Więc też było pozytywne zdziwienie.
Alfa Romeo na bank... pozazdrościł Krzemolowi
A tak całkowicie serio to ja jednak obstawiałbym Superba. Nie podejrzewałbym Nemiego o taki masochizm żeby Opla kupować
A tak całkowicie serio to ja jednak obstawiałbym Superba. Nie podejrzewałbym Nemiego o taki masochizm żeby Opla kupować
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1522 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
loockas napisał(a):nemi napisał(a):
Zawsze chciałem to mieć, chociaż nie wiem jak to się sprawdza w praktyce i jaki jest czas oczekiwania między przekręceniem kluczyka i połączenie się z telefonem. I czy coś trzeba robić .
A przypadku androida nie wiem jak wygląda obsługa. W PL to chyba nie jest jeszcze oficjalnie wspierane i trzeba apk instalować z palca W Applu podpinam telefon (w Hyndaiu niestety jeszcze kablem) i tyle. Interfejs przechodzi na ten z telefonu.
W taniej Dacii, BT łączy się z telefonem w ciągu około 5-10s. od włączenia radia i już można go uzywać.
Po około 20s pobiera sobie książkę (czyli pokazuje na ekranie kto dzwoni).
brii napisał(a):Wydaje mi się, że wszystkie problemy auto-hold rozwiązuje skrzynia automatyczna
Dokładnie. Nawet takie starocie jaki był w klocku czy w Suzuku mocno rozleniwiają
nemi napisał(a):Jest guzik z napisem max na szybę, ale odpala od razu też grzanie tyłu i trzeba wyłączyć. A ludzik ma opcje twarz, nogi, twarz i nogi o ile pamiętam. I jak się to wybierze, to przestaje być auto, więc nadmuch też manualnie.
Borze szumiący, jakie to prymitywne... W antycznym Suzuki z 2006 (które NIE MA kompa do spalania ) tryb auto masz z pełną kontrolą nawiewu i kierunków. Możesz wybrac auto dla kierunków lub auto dla siły nawiewu lub auto dla wszystkiego. I nic niczego nie kasuje. Ofc pełny zakres kierunków – szyba, szyba/nogi, nogi, nogi/wnętrze, wnętrze. Do tego można dodać lub wyłączyć grzanie lusterek i szyby tylnej i nie wpływa to na inne ustawienia automatyczne.
I mówta co chceta – obstawiam Insignię
Grzyby napisał(a):W taniej Dacii, BT łączy się z telefonem w ciągu około 5-10s. od włączenia radia i już można go uzywać.
Po około 20s pobiera sobie książkę (czyli pokazuje na ekranie kto dzwoni).
Tylko tu jest mowa o czymś innym niż BT Nawigacje też po BT możesz używać po tych 20 sekundach?
Grzyby napisał(a):brii napisał(a):
Wydaje mi się, że wszystkie problemy auto-hold rozwiązuje skrzynia automatyczna
Dokładnie. Nawet takie starocie jaki był w klocku czy w Suzuku mocno rozleniwiają
a ja np bardzo lubię patent mercedesa czyli hold na zawołanie, czyli po mocniejszym przycisnięciu hamulca.
Jak mam przycisk to praktycznie nie korzystam z autohold bo niekoniecznie chcę po każdym zatrzymaniu żeby mnie trzymał na hamulcu i ruszał gwałtownie po wciśnięciu gazu.
W manualnej skrzyni lepszym patentem jest hill-holder, czyli system wyczuwający nachylenie i blokujący hamulce jedynie na wzniesieniu, bo tak naprawdę tylko tam się to w manualu przydaje. Takie rozwiązanie spotkałem w Alfie Romeo od Giulietty w górę, w Mini od 2006 roku bodajże.
Co do bluetooth jeszcze.. w Accordzie mam ten prymitywny ustawiany głosowo. Ale nie korzystam z tego bo nie mam chęci zaglądania w instrukcje co i jak a w dodatku jak z kimś rozmawiam to wolę robić to bardziej intymnie zdarza mi się usłyszeć stojąc na przejściu dla pieszych, parkingach itp jak ludzie gawędzą i z głośników napitala tak że aż słychać przez zamknięte drzwi
Grzyby napisał(a):W antycznym Suzuki z 2006 (które NIE MA kompa do spalania ) tryb auto masz z pełną kontrolą nawiewu i kierunków. Możesz wybrac auto dla kierunków lub auto dla siły nawiewu lub auto dla wszystkiego. I nic niczego nie kasuje.
W 166 będącej konstrukcyjnie w latach 90 też
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: nemi i 26 gości