Czateria... 2021
Obawiałem się tych wielosezonów ale jak na razie sprawują się bez zarzutów, nie głośne w deszczu zachowują się normalnie, czekam tylko na oblodzoną nawierzchnię bo ciekaw jestem jak będą ciągnąć tą kolubrynę.
Na całorocznych Kleberach Mazdą śmigałem ponad tydzień w górach, łańcuchy dalej oryginalnie zapakowane. Do zwykłych dupowozów chyba już nie będę się w dwa komplety bawił.
Jeśli ktoś zbytnio nie nadwyręża opon to myślę że całoroczne maj sens. Całość obrazu jak to się spisuje będę miał dopiero po roku żeby sprawdzić je zarówno na śniegu jak i w gorące dni ale jak na razie nie mam zastrzeżeń tym bardziej że to nie budżetowe opony więc nie powinny sprawiać problemów.
Moje są klasy średniej nie zauważyłem żeby jakoś były głośniejsze ale może dlatego że nie mam porównania za bardzo. Podobno pierwsza zima na wielosezonach jest najlepsza potem co raz gorzej
Wy tam od centrum Polski a nawet już sporo nizej, macie płaskie tereny. Wielosezon zaradzi. U mnie raczej lipa. Choć z chęcią bym sprawdzil. Ale jestem zbyt konserwatywny i idę w zimę. Tej zimy będę testował na jednej osi jakieś laufeny (były dodatkowo przy zakupie auta) na drugiej osi nielubiane micheliny alpin5.
Wielosezon wbrew pozorom radzi sobie często lepiej w zimie niż w lecie. Nie jest to opona do wchodzenia w zakręty na granicy przyczepności wiec zgodnie z definicją Piwa, nie nadaje się do dawania frajdy z jazdy
loockas napisał(a):Nie jest to opona do wchodzenia w zakręty na granicy przyczepności wiec zgodnie z definicją Piwa, nie nadaje się do dawania frajdy z jazdy
Jak koła nie piszczą to znaczy że trzeba jeszcze raz przejechać zakręt i kiepski czas wykręci się w drodze do pracy
Nie wiem dlaczego ale co raz bardziej jestem przekonany że wybór Scenica to był dobry pomysł choć na początku miałem mieszane uczucia. Ma swoje wady ale da się przełknąć.
Panowie, taka sytuacja... Pewnego jesiennego dnia na pasach potrącił kogoś samochód, policja stwierdziła winę kierowcy.
Zgłosiliśmy roszczenie z OC sprawcy z uwagi na obrażenia osoby potrąconej.
I teraz robi się ciekawie – Warta chce:
"Informacja o rodzaju i wyskokści roszczeń potwierdzonych dokumentacją/wyliczeniem"
Czy ktoś ma pojęcie jak to wyliczyć?
Zgłosiliśmy roszczenie z OC sprawcy z uwagi na obrażenia osoby potrąconej.
I teraz robi się ciekawie – Warta chce:
"Informacja o rodzaju i wyskokści roszczeń potwierdzonych dokumentacją/wyliczeniem"
Czy ktoś ma pojęcie jak to wyliczyć?
Pewnie chodzi o jakieś papiery ze szpitala, rachunki za leki itp.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
To są osobne punkty z tą dokumentacją.
Rozumiem, że oni chcą wyceny kwotowej np. stłuczonych żeber, chodzenia o kulach, uszkodzenia skóry etc. A wiecie jakie są najlepsze jaja? Nie ma absolutnie żadnych szkód materialnych – telefon się nie rozbił, na żadnym ubraniu nie ma nawet śladu.
Rozumiem, że oni chcą wyceny kwotowej np. stłuczonych żeber, chodzenia o kulach, uszkodzenia skóry etc. A wiecie jakie są najlepsze jaja? Nie ma absolutnie żadnych szkód materialnych – telefon się nie rozbił, na żadnym ubraniu nie ma nawet śladu.
Potłuczony telefon też się znajdzie
Jak na czaterii się ładnie zbierzemy do kupy, to uzbieramy szkód na pół miliona
Jak na czaterii się ładnie zbierzemy do kupy, to uzbieramy szkód na pół miliona
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
trzeba policzyć ile taka osoba będzie do siebie dochodzić i pomnożyć liczbę dni razy średnia krajowa.
Dopisano 20 lis 2019 19:59:
Przed wczoraj poprosiłem znajomego (obecnego właściciela Signum ) żeby sprawdził mi akumulator testerem oporowym. Wynik nie napaja optymizmem bo spada napięcie do 8V a powinien trzymać ponad 10V pod obciążeniem, czyli do wymiany bo podejrzewam że jak przyjdą mrozy to będzie ciekawie. Dziś wsiadam do Renaty a tam komunikat że słaba bateria w pilocie, na szczęście tą da się ogarnąć szybko i tanio
Dopisano 20 lis 2019 19:59:
Przed wczoraj poprosiłem znajomego (obecnego właściciela Signum ) żeby sprawdził mi akumulator testerem oporowym. Wynik nie napaja optymizmem bo spada napięcie do 8V a powinien trzymać ponad 10V pod obciążeniem, czyli do wymiany bo podejrzewam że jak przyjdą mrozy to będzie ciekawie. Dziś wsiadam do Renaty a tam komunikat że słaba bateria w pilocie, na szczęście tą da się ogarnąć szybko i tanio
Co tu tak pusto? :x
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Może czateria czeka na nowych właścicieli lub... aż zacznę wybierać samochód
BTW. Byłem na tournee po salonach w poprzednią sobotę. Nie napawa mnie optymizmem to co można zobaczyć, nie ma wciąż auta, które chcę. A kupując nonszalancko Renault zacząłem teraz zwracać uwagę na drobne i przeszkadzajace szczegóły . Np. Outlander to kawał auta, ale klameczki i wnęki na nie zrobili tak małe, że ledwo palce da się wsadzić – kobieta z długimi pazurami będzie się frustrować
Exlipse Cross ma fotele strasznie wąskie, mój kościsty tyłek zajmuje cały na szerokość, a najgorsze jest to, że w SUVach Mitsu – nawet w najnowszym ASXie drzwi nie zasłaniają progów – spodnie wiecznie brudne przy wysiadaniu . Chyba wszyscy inni już robią to jak należy.
BTW. Byłem na tournee po salonach w poprzednią sobotę. Nie napawa mnie optymizmem to co można zobaczyć, nie ma wciąż auta, które chcę. A kupując nonszalancko Renault zacząłem teraz zwracać uwagę na drobne i przeszkadzajace szczegóły . Np. Outlander to kawał auta, ale klameczki i wnęki na nie zrobili tak małe, że ledwo palce da się wsadzić – kobieta z długimi pazurami będzie się frustrować
Exlipse Cross ma fotele strasznie wąskie, mój kościsty tyłek zajmuje cały na szerokość, a najgorsze jest to, że w SUVach Mitsu – nawet w najnowszym ASXie drzwi nie zasłaniają progów – spodnie wiecznie brudne przy wysiadaniu . Chyba wszyscy inni już robią to jak należy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości