Czateria... 2021
to jest właśnie z manuala
Tak dla potomnych https://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=
trzeci dzień bez Scenica i już mną nosi, szarpię za klamki opla wciskam palcem stacyjkę i ciężko mi się do niego ,,złożyć" przy wsiadaniu. O zostawianiu otwartego auto nie wspomnę a ostatnio zostawiłem go na luzie dobrze że równo było. Co te francuzy z ludźmi robią
Tak dla potomnych https://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=
trzeci dzień bez Scenica i już mną nosi, szarpię za klamki opla wciskam palcem stacyjkę i ciężko mi się do niego ,,złożyć" przy wsiadaniu. O zostawianiu otwartego auto nie wspomnę a ostatnio zostawiłem go na luzie dobrze że równo było. Co te francuzy z ludźmi robią
Ostatnio edytowano 14 kwi 2019, 22:49 przez Neonixos666, łącznie edytowano 1 raz
A ja dziś się powozilem laguna 3 w dieslu. No i właśnie jedną poduszka silnika z prawej strony od strony pasażera była urwana. Przez co wibrowało na wolnych obrotach. I miała jakiś wyciek oleju w okolicy chłodnicy po prawej stronie patrząc od przodu. Plama na płycie silnika i dochodziło do chłodnicy. 4control który czuć tylko na rondzie:p fajne auto ale już 240 kkm na liczniku..
Ekstra! Ja zamontowałem stację pogodową w Maździe. Mam teraz temperature zew. i wew., ciśnienie, godzinę wschodu i zacjodu słońca, taki bajerek
Ps. Tu nie ma Mazd, to fanklub Reno!
Ps. Tu nie ma Mazd, to fanklub Reno!
Akurat we francuskich samochodach wskaźnik temperatury zewnętrznej jest wyposażeniem obowiązkowym. Ma pokazywać kierowcy, co go czeka w chwili, kiedy auto niespodziewanie się rozkraczy.
the right man in the wrong place...
To jest akurat pomocne: kiedyś jechałem 626, druga w nocy, zamieć śnieżna, droga biała, zaspy, auto nie chce jechać prosto, bo tak ślisko. Aż tu nagle j*b, coś pod maską i auto przestało jechać. Gdyby był termometr, to przynajmniej bym wiedział czego się spodziewać, a tak było zdziwienie gdy zacząłem grzebać pod maską
Kompletnie nie powiązałem krajobrazu za szybami z możliwą niską temperaturą
Kompletnie nie powiązałem krajobrazu za szybami z możliwą niską temperaturą
No ładne. Czemu nie dopłaciłeś do ładniejszego lakieru? Pokaż środek.
A teraz sobie wyobraź jak przesiadam się ze Scenica do MX-5 Chociaż gorzej jest w drugą stronę. Jak po tygodniu w MX-5 wsiadam do Scenica i zbliżam sie do zakrętu
Neonixos666 napisał(a):ciężko mi się do niego ,,złożyć" przy wsiadaniu
A teraz sobie wyobraź jak przesiadam się ze Scenica do MX-5 Chociaż gorzej jest w drugą stronę. Jak po tygodniu w MX-5 wsiadam do Scenica i zbliżam sie do zakrętu
Paweł napisał(a):Akurat we francuskich samochodach wskaźnik temperatury zewnętrznej jest wyposażeniem obowiązkowym. Ma pokazywać kierowcy, co go czeka w chwili, kiedy auto niespodziewanie się rozkraczy.
W sumie to pomysł na ficzer. Przed jazdą powinno być ostrzeżenie, że dzisiaj będzie padać i istnieje ryzyko że zmokniesz próbując naprawić auto na poboczu
loockas napisał(a):Pokaż środek.
Nie mam zdjęcia, ale bardzo fajnie się siedzi według mnie. Deska w sumie z fajnych materiałów (przynajmniej góra), ale wyglądem nie porywa. Dużą robotę robią fotele, ciekawe jak z jakością tej skóry/zamszu, bo słyszałem że w stingerze nieciekawie.
Szczerze mówiąc to jestem zaskoczony jak to chodzi, przemieszczam się po mieście właściwie tak samo sprytnie jak miatą. Z tym że narazie jeszcze nie przekraczam 4,5k RPM. Układ kierowniczy jest całkiem bezpośredni i też fajnie współgra DCT z tym silnikiem.
Jedyne co jest na minus to napęd na złą oś i dach
loockas napisał(a):Czemu nie dopłaciłeś do ładniejszego lakieru?
Żona wybierała, i tak był za dopłatą. Żona się rozmyśliła po 2 tygodniach i chciała niebieski, już się nie dało zmienić
Ale nawet mi się podoba, zwraca uwagę z tymi czerwonymi dodatkami i na tych felgach. Nawet się ludzie oglądają, ale może to przez wydech
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Gratulacje Chociaż ja wolę cuprę Wczoraj w jakimś markecie oglądałem I30 N Fastback, bardzo fajnie się prezentuje.
Dominator napisał(a):laguna też zamulala do momentu załączenia turbo?
Nie wiem co znaczy zamulała, ale raczej jechała jak auto bez turbo Poza tym jak to w dieslu, turbo wstaje w miarę szybko więc rzadko jeździłem w zakresie poniżej jego pracy. Nie bardzo mam porównanie, bo miałem tylko jednego diesla, a poza tym od razu po zakupie poleciał na chipowanie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości