Co dzisiaj zrobiłeś (zrobiłaś) przy swoim aucie?
Naprawione podświetlenie zegarów, padnięty bezpiecznik
Chwile potem z niewiadomych powodów padł szyberdach
Deszcz wiedział kiedy ma się zjawić, środek lekko podlany, ale awaryjne zamykanie jeszcze działa 
Deszcz wiedział kiedy ma się zjawić, środek lekko podlany, ale awaryjne zamykanie jeszcze działa 
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow

- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Samochód ładnie umyty i odkurzony na myjni, ale co z tego, jak zaparkowałem pod domem i na dachu była bomba wielkości piłki tenisowej
. Od razu przypomina mnie się to:
https://www.youtube.com/watch?v=BNCoaKE4S7M
https://www.youtube.com/watch?v=BNCoaKE4S7M
Jędras napisał(a):Od razu przypomina mnie się to
niestety mam tak samo
nie zdążę wytrzeć do sucha, a już czekają "niespodzianki"Odmalowany przedni zderzak i spasowany po naprawie z OC winnego
Polecam ASG Garage z Warszawy
Polecam ASG Garage z Warszawy

Ło matulu, tyle lat tu zaglondam a żem nie wiedział o tym wontku
Do tego roku:
– wymiana przegubu zewnętrznego lewego (nie własnoręcznie)
– naprawa zbiornika płynu chłodzącego (złamana rurka zwrotna)
– wymiana osłony przegubu (zewnętrzny prawy)
– naprawa czujnika ABS (prawy, wyrwany przewód przy zmianie osłony przegubu)
– wymiana miski olejowej (przerdzewiała)
– wymiana uszczelek pokryw zaworów
– wymiana oleju i filtra w automatycznej skrzyni (wymiana dynamiczna, proste i skuteczne)
– czyszczenie radiatora klimatyzacji (tego w kabinie, masakra...)
– wymiana łączników stabilizatora (tył, musiałem ciąć stare szlifierką kątową – widowisko pod blokiem)
W tym roku:
– wymiana pompy wody
– wymiana korka chłodnicy (nie puszczał zwrotnie)
– wymiana paska wspomagania
– wymiana silentblocka prawego przedniego (przód)
– próba naprawy szyberdachu – nieudana (nie mogę odkręcić śrub silnika)
No to update z tego miesiąca tylko:
– co prawda nie własnoręcznie, ale naprawiony po dzwonie w tył (wyciągnięty pas tylny, wyprostowana podłużnica, wyrównana podłoga bagażnika, wyklepane tylne błotniki, lakier na klapie, całym lewym boku i prawym tylnym błotniku)
– wymiana szyby przedniej (pęknięta od korozji rantu, też nie własnoręcznie)
– wymiana przegubu zewnętrznego prawego (nie własnoręcznie – brak warunków pod blokiem)
– swap przednich hamulców z M6 (z malowaniem zacisków i wymianą tarcz na Mikody wiercone i nacinane)
– wymiana tarcz tylnych
– przeczyszczone tylne zaciski (blokował się ręczny) i wyregulowane
Sorki za tę dłużyznę, ale może ktoś się chce sam zmierzyć z którymś z tych tematów, to służę własnym doświadczeniem. Większość robię sam pod blokiem.
Do tego roku:
– wymiana przegubu zewnętrznego lewego (nie własnoręcznie)
– naprawa zbiornika płynu chłodzącego (złamana rurka zwrotna)
– wymiana osłony przegubu (zewnętrzny prawy)
– naprawa czujnika ABS (prawy, wyrwany przewód przy zmianie osłony przegubu)
– wymiana miski olejowej (przerdzewiała)
– wymiana uszczelek pokryw zaworów
– wymiana oleju i filtra w automatycznej skrzyni (wymiana dynamiczna, proste i skuteczne)
– czyszczenie radiatora klimatyzacji (tego w kabinie, masakra...)
– wymiana łączników stabilizatora (tył, musiałem ciąć stare szlifierką kątową – widowisko pod blokiem)
W tym roku:
– wymiana pompy wody
– wymiana korka chłodnicy (nie puszczał zwrotnie)
– wymiana paska wspomagania
– wymiana silentblocka prawego przedniego (przód)
– próba naprawy szyberdachu – nieudana (nie mogę odkręcić śrub silnika)
No to update z tego miesiąca tylko:
– co prawda nie własnoręcznie, ale naprawiony po dzwonie w tył (wyciągnięty pas tylny, wyprostowana podłużnica, wyrównana podłoga bagażnika, wyklepane tylne błotniki, lakier na klapie, całym lewym boku i prawym tylnym błotniku)
– wymiana szyby przedniej (pęknięta od korozji rantu, też nie własnoręcznie)
– wymiana przegubu zewnętrznego prawego (nie własnoręcznie – brak warunków pod blokiem)
– swap przednich hamulców z M6 (z malowaniem zacisków i wymianą tarcz na Mikody wiercone i nacinane)
– wymiana tarcz tylnych
– przeczyszczone tylne zaciski (blokował się ręczny) i wyregulowane
Sorki za tę dłużyznę, ale może ktoś się chce sam zmierzyć z którymś z tych tematów, to służę własnym doświadczeniem. Większość robię sam pod blokiem.

- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
umyłem silnik, a przy okazji sprawdziłem świece i przeczyściłem przepustnicę

- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

