Co dzisiaj zrobiłeś (zrobiłaś) przy swoim aucie?
Naprawione podświetlenie zegarów, padnięty bezpiecznik
Chwile potem z niewiadomych powodów padł szyberdach
Deszcz wiedział kiedy ma się zjawić, środek lekko podlany, ale awaryjne zamykanie jeszcze działa 


zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Samochód ładnie umyty i odkurzony na myjni, ale co z tego, jak zaparkowałem pod domem i na dachu była bomba wielkości piłki tenisowej
. Od razu przypomina mnie się to:
https://www.youtube.com/watch?v=BNCoaKE4S7M
https://www.youtube.com/watch?v=BNCoaKE4S7M
Jędras napisał(a):Od razu przypomina mnie się to


Odmalowany przedni zderzak i spasowany po naprawie z OC winnego
Polecam ASG Garage z Warszawy

Polecam ASG Garage z Warszawy

Ło matulu, tyle lat tu zaglondam a żem nie wiedział o tym wontku
Do tego roku:
– wymiana przegubu zewnętrznego lewego (nie własnoręcznie)
– naprawa zbiornika płynu chłodzącego (złamana rurka zwrotna)
– wymiana osłony przegubu (zewnętrzny prawy)
– naprawa czujnika ABS (prawy, wyrwany przewód przy zmianie osłony przegubu)
– wymiana miski olejowej (przerdzewiała)
– wymiana uszczelek pokryw zaworów
– wymiana oleju i filtra w automatycznej skrzyni (wymiana dynamiczna, proste i skuteczne)
– czyszczenie radiatora klimatyzacji (tego w kabinie, masakra...)
– wymiana łączników stabilizatora (tył, musiałem ciąć stare szlifierką kątową – widowisko pod blokiem)
W tym roku:
– wymiana pompy wody
– wymiana korka chłodnicy (nie puszczał zwrotnie)
– wymiana paska wspomagania
– wymiana silentblocka prawego przedniego (przód)
– próba naprawy szyberdachu – nieudana (nie mogę odkręcić śrub silnika)
No to update z tego miesiąca tylko:
– co prawda nie własnoręcznie, ale naprawiony po dzwonie w tył (wyciągnięty pas tylny, wyprostowana podłużnica, wyrównana podłoga bagażnika, wyklepane tylne błotniki, lakier na klapie, całym lewym boku i prawym tylnym błotniku)
– wymiana szyby przedniej (pęknięta od korozji rantu, też nie własnoręcznie)
– wymiana przegubu zewnętrznego prawego (nie własnoręcznie – brak warunków pod blokiem)
– swap przednich hamulców z M6 (z malowaniem zacisków i wymianą tarcz na Mikody wiercone i nacinane)
– wymiana tarcz tylnych
– przeczyszczone tylne zaciski (blokował się ręczny) i wyregulowane
Sorki za tę dłużyznę, ale może ktoś się chce sam zmierzyć z którymś z tych tematów, to służę własnym doświadczeniem. Większość robię sam pod blokiem.

Do tego roku:
– wymiana przegubu zewnętrznego lewego (nie własnoręcznie)
– naprawa zbiornika płynu chłodzącego (złamana rurka zwrotna)
– wymiana osłony przegubu (zewnętrzny prawy)
– naprawa czujnika ABS (prawy, wyrwany przewód przy zmianie osłony przegubu)
– wymiana miski olejowej (przerdzewiała)
– wymiana uszczelek pokryw zaworów
– wymiana oleju i filtra w automatycznej skrzyni (wymiana dynamiczna, proste i skuteczne)
– czyszczenie radiatora klimatyzacji (tego w kabinie, masakra...)
– wymiana łączników stabilizatora (tył, musiałem ciąć stare szlifierką kątową – widowisko pod blokiem)
W tym roku:
– wymiana pompy wody
– wymiana korka chłodnicy (nie puszczał zwrotnie)
– wymiana paska wspomagania
– wymiana silentblocka prawego przedniego (przód)
– próba naprawy szyberdachu – nieudana (nie mogę odkręcić śrub silnika)
No to update z tego miesiąca tylko:
– co prawda nie własnoręcznie, ale naprawiony po dzwonie w tył (wyciągnięty pas tylny, wyprostowana podłużnica, wyrównana podłoga bagażnika, wyklepane tylne błotniki, lakier na klapie, całym lewym boku i prawym tylnym błotniku)
– wymiana szyby przedniej (pęknięta od korozji rantu, też nie własnoręcznie)
– wymiana przegubu zewnętrznego prawego (nie własnoręcznie – brak warunków pod blokiem)
– swap przednich hamulców z M6 (z malowaniem zacisków i wymianą tarcz na Mikody wiercone i nacinane)
– wymiana tarcz tylnych
– przeczyszczone tylne zaciski (blokował się ręczny) i wyregulowane
Sorki za tę dłużyznę, ale może ktoś się chce sam zmierzyć z którymś z tych tematów, to służę własnym doświadczeniem. Większość robię sam pod blokiem.
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
umyłem silnik, a przy okazji sprawdziłem świece i przeczyściłem przepustnicę
- Od: 17 kwi 2013, 09:32
- Posty: 66
- Skąd: Warszawa
- Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości