Strona 11 z 11

PostNapisane: 23 lip 2019, 09:34
przez Płomień
10km na seryjnym wolnossaku to sporo. Ciekawe ile da się uskrobać na aftermarketowym kolektorze. Cosworth zrobił takie i sprzedaje je za 1400$.
http://www.theboombopshop.com/Cosworth- ... kk3240.htm

I całe szczęście że rynek nie znosi próżni, bo chińczycy go skopiowali, i sprzedają 10 razy taniej, za okolice 130-140$ :D

Duży plus jest taki, że kolektory mają zostawione spore zapasy, i można uskrobać kanały do danego setupu i założeń. Jakbym miał BL DISI to bym się nawet nie zastanawiał.

Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.

PostNapisane: 23 lip 2019, 09:39
przez DISItune
Płomień napisał(a):Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.


Bo najwyraźniej nie znalazłem wszystkich map odcinki i po prostu miał mnie gdzieś <glupek2> Mam nadzieję że przy kolejnym już pójdzie wyżej <faja>

Re: DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

PostNapisane: 28 paź 2019, 21:23
przez DISItune
Mazda 2 DJ 1.5 90KM SkyActiv

Zmierzone seryjne parametry:
LPU_ORI.jpg


Parametry po modyfikacji:
LPU_MOD.jpg

Re: DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

PostNapisane: 28 lis 2019, 09:45
przez DISItune
Nowość w ofercie – SkyActiv 2.5 Turbo

Zmierzone parametry seryjne 252KM 427Nm
CX_ORI.jpg


Parametry po modyfikacji elektronicznej 300KM 471Nm
CX_MOD.jpg

[Usunięte]

PostNapisane: 28 lis 2019, 13:48
przez Płomień
PostTen post został usunięty przez Koci@k 29 lis 2019, 21:43.
Powód: Usunięte na prośbę autora tematu.

[Usunięte]

PostNapisane: 28 lis 2019, 16:46
przez Tubi
PostTen post został usunięty przez Koci@k 29 lis 2019, 21:44.
Powód: Usunięte na prośbę autora tematu.

PostNapisane: 21 maja 2020, 19:42
przez stryjq
Hej :) Czy jesteśmy coś w stanie zrobić z Mazda 3 skyactive-g 122KM z 2019? Męczący jest ten brak mocy przy wyższych obrotach.

PostNapisane: 22 maja 2020, 05:17
przez DISItune
stryjq napisał(a):Hej :) Czy jesteśmy coś w stanie zrobić z Mazda 3 skyactive-g 122KM z 2019? Męczący jest ten brak mocy przy wyższych obrotach.


Hej, musimy się umówić żeby sprawdzić. Do stycznia nie było takiej możliwości.