DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)
SUPER TO WYGLĄDA WSZYSTKO.
WYSŁAŁEM DO DISITUN MAILA Z ZAPYTANIEM I ZERO ODWPOWIEDZI.INNEGO KONTAKTU NIŻ MAILOWY NIE ZNALAZŁEM. CHCIAŁBYM TROCHĘ PDONEIŚĆ OSIĄGI SWOJEJ MAZDY
WYSŁAŁEM DO DISITUN MAILA Z ZAPYTANIEM I ZERO ODWPOWIEDZI.INNEGO KONTAKTU NIŻ MAILOWY NIE ZNALAZŁEM. CHCIAŁBYM TROCHĘ PDONEIŚĆ OSIĄGI SWOJEJ MAZDY
-
michalfalkowski
Bo bardzo trudno jest odpowiedzieć na niestniejacy adres email:
This is the mail system at host disi-tune.nazwa.pl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<falikt2665@gmail.com>: host gmail-smtp-in.l.google.com[64.233.161.26] said:
550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please
try 550-5.1.1 double-checking the recipient's email address for typos or
550-5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
https://support.google.com/mail/answer/6596 37si9237867lfs.94 – gsmtp (in
reply to RCPT TO command)
This is the mail system at host disi-tune.nazwa.pl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
<falikt2665@gmail.com>: host gmail-smtp-in.l.google.com[64.233.161.26] said:
550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please
try 550-5.1.1 double-checking the recipient's email address for typos or
550-5.1.1 unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
https://support.google.com/mail/answer/6596 37si9237867lfs.94 – gsmtp (in
reply to RCPT TO command)
120tka z ECU Mitsubishi
Jak wiadomo tuning mechaniczny jednostek wolnossących wymaga dużo wiedzy i szczęścia, a szczególnie wrażliwe są ich układy wydechowe. Czasem dokonane zmiany nie działają dokładnie tak jakby życzył sobie właściciel. Ilustruje to przykład 3ki BM 120KM zamieszczony poniżej.
Auto ma krótki dolot K&N oraz kompletny układ wydechowy z kolektorem 4-1. Dolot odizolowany od komory silnika, kolektor owinięty bandażem, wszystko wygląda obiecująco ale coś jest nie tak... Niby wartości maksymalne są w normie, na wykresie 137KM i 218Nm, ale przebiegi mocy i momentu wydają się dośc dziwne.
Po nałożeniu na wykres identycznego auta bez żadnych modyfikacji szybko okazało się, że po dokonanych modyfikacjach mechanicznych auto straciło i dół i górę... Na dole zakres użytecznych obrotów skrócił się o dobre 1500 obrotów, a 1000 to już lekką ręką, a na górze od 4500 obrotów auto jest jeszcze słabsze niż zwykle i to o 20KM, zamiast utrzymywać do odcięcia wartość zbliżoną do tej z 4500 obrotów to zaraz po przekroczeniu magicznego punktu natychmiast słabnie.
Na szczęście po odblokowaniu i odprawieniu egorcyzmów przynajmniej górę udało się uratować. Różnica przy fabrycznym odcięciu to aż 70KM!! 188KM vs 117KM.
Auto ma krótki dolot K&N oraz kompletny układ wydechowy z kolektorem 4-1. Dolot odizolowany od komory silnika, kolektor owinięty bandażem, wszystko wygląda obiecująco ale coś jest nie tak... Niby wartości maksymalne są w normie, na wykresie 137KM i 218Nm, ale przebiegi mocy i momentu wydają się dośc dziwne.
Po nałożeniu na wykres identycznego auta bez żadnych modyfikacji szybko okazało się, że po dokonanych modyfikacjach mechanicznych auto straciło i dół i górę... Na dole zakres użytecznych obrotów skrócił się o dobre 1500 obrotów, a 1000 to już lekką ręką, a na górze od 4500 obrotów auto jest jeszcze słabsze niż zwykle i to o 20KM, zamiast utrzymywać do odcięcia wartość zbliżoną do tej z 4500 obrotów to zaraz po przekroczeniu magicznego punktu natychmiast słabnie.
Na szczęście po odblokowaniu i odprawieniu egorcyzmów przynajmniej górę udało się uratować. Różnica przy fabrycznym odcięciu to aż 70KM!! 188KM vs 117KM.
DISItune napisał(a):Różnica przy fabrycznym odcięciu to aż 70KM!! 188KM vs 117KM.
Rekord świata w tuningu N/A
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Cześć, taka sytuacja przepraszam za jakość, ale myślę, że uda się odczytać. Pytanie następujące: co o tym myślisz i co w tym przypadku da się poprawić?
PS: Zalana przez inną osobę Pb 95 –.–
PS: Zalana przez inną osobę Pb 95 –.–
Oczekujesz, że Ci powróże z fusów? Musiałbyś podjechać i zmierzyć w Piasecznie wtedy mogę się wypowiadać i próbować ewentualnie coś poprawić. Żeby powróżyć z tego wykresu potrzebowałbym logi z pomiaru ale zakładam że nie masz
nie mam
Modyfikacje auta: hybrydowe turbo SSG, pełny 3 calowy wydech SSG, 3 calowy dolot JamesBaroneRacing, intercooler seria... niestety strojenie disitune
Disi, masz jakies informacje czy da sie cos zrobic z silnikiem 1.5 Sky-G? W M2 sa 3 wersje, 75, 90 i 115hp, mam ten 90hp a interesuje mnie podciagniecie do 115. Pozdro.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
OVtuned obiecuje co najmniej 110KM z 90tki.
Czyli to nie jest ten sam silnik co 115hp? Czy może 115hp nie trzyma serii? I dziwi mnie trochę, że oba 90 i 115 mają identyczny moment obrotowy. Jeśli tak, skąd ta różnica w hp?
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Odpowiedź Mata wskazuje, że są dwie wersje 90tki – z dual VVT i bez. Dla wersji "bez" przewiduje przyrost do 110-115KM, dla wersji z dual VVT większy. Czyli zapewne wersja z dual jest identyczna ze 115, a z pojedynczym inna.
A co? 110KM z 90 w wolnossaku to za mało? Dowiem się i dam znać.
DISItune napisał(a):A co? 110KM z 90 w wolnossaku to za mało? Dowiem się i dam znać.
No w porównaniu do 2.2D to nie jedzie Nie wiem jak to może mieć niby 9.4s do setki. Mam wrażenie, że moje Seicento 1.1 się lepiej rozpędzało – tyle że to było 12 lat temu
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
No wybacz, ale sam sobie zrobiłes ta krzywdę Musiałbyś to 1.5 uturbić żeby jechało jak porównujesz do chipniętego 2.2D
IMO nawet te 110KM jeśliby się obietnice Mata spełniły zrobiłoby robotę. Zwłaszcza że wykres który mi podesłał pokazywał przyrost w całym zakresie a nie tylko moc max
Dopisano 23 paź 2016 17:09:
Nie mam dla Ciebie dobrych wieści na pytanie jak je odróżnić otrzymałem odpowiedź "Po mapach w ECU"
IMO nawet te 110KM jeśliby się obietnice Mata spełniły zrobiłoby robotę. Zwłaszcza że wykres który mi podesłał pokazywał przyrost w całym zakresie a nie tylko moc max
Dopisano 23 paź 2016 17:09:
Nie mam dla Ciebie dobrych wieści na pytanie jak je odróżnić otrzymałem odpowiedź "Po mapach w ECU"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości