Kojot Garge – Rotary Engine Warsztat
Napisane: 5 lip 2013, 18:28
Witam serdecznie wszystkich Klubowiczów oraz Forumowiczów
Zajmujemy się naprawą głównie samochodów japońskich oraz zabytkowych. Mazda RX7 i RX8 z silnikiem Wankla nie jest dla nas zagadką. Mamy doświadczenie i wiedzę zebraną przez lata praktyki.
Robię to, czego Wy nie umiecie.
Pokazuję to, co widzieć chcecie.
Zapraszam wszystkich, którzy cenią pasję, doświadczenie i wiedzę.
Nazywam się Tomasz Ładno "Kojot" i zapraszam do zapoznania się z ofertą Kojot Garage.
TROCHĘ HISTORII
W latach 90-tych, nie mając jeszcze 14 lat, rozpocząłem przygodę z motoryzacją oraz mechaniką. Początkowo wykonywałem renowację i naprawę aut zabytkowych.
Prawdopodobnie jako pierwszy w Polsce rozpocząłem naprawę pojazdów z silnikiem rotacyjnym. Moja przygoda z Wanklem trwa już 13 lat. Początkowo były to tylko moje auta, ponieważ nie było nikogo w Polsce, kto wykonywałby ich naprawę – teraz są to głównie auta klientów mojego warsztatu.
Oprócz napraw wykonuje również różnego rodzaju modyfikacje.
SILNIK WANKLA -PRZEKRÓJ
Mimo sporego zainteresowania silnikiem rotacyjnym dalej jest sporo niewiadomych co do jego pracy. Korzystając z okazji postanowiliśmy wykonać pokazowy przekrój pracy silnika Wankla. Mamy nadzieje, że się Państwu spodoba
KOJOT GARAGE SHOW CAR
Chcielibyśmy zaprezentować Wam bardzo nietuzinkowe, praktycznie nie spotykane auto z silnikiem Wankla.
PIERWSZY TAKI EGZEMPLARZ W NASZYM KRAJU !
Eunos Cosmo 20B 3ROTOR SEQUENTIAL TWINTURBO.
– Wyprodukowano ok 3 tys sztuk, wypuszczane tylko na rynek Japoński
– Jedyne japońskie auto z 3 ROTOROWYM SILNIKIEM WANKLA (20B)
– Pierwsze na świecie z nawigacją satelitarną
– Pierwsze z kolorowym dotykowym wyświetlaczem
– Jeden z najbardziej luksusowych na japońskim rynku oraz najdroższa Mazda w historii
– MOC ok 300 Koni mechanicznych
– Moment obrotowy ok 400 Nm
– Rok produkcji 1990
– Masa własna 1640 kg
– Długosc 481 cm
– Szerokosc 179 cm
– Wysokosc 130 cm
– Liczba miejsc –4
– Skrzynia automat
MOJĄ PASJĄ JEST TAKŻE TUNING
Już od kilku lat projektuję, ulepszam i modernizuję auta oraz podzespoły. Upiększanie to pozwala wyzwolić masę fantazji a przede wszystkim podkreślić charakter właściciela pojazdu. Przez ciągłe doskonalenie swoich umiejętności oraz poszerzania współpracy jestem w stanie poprawić także Twoje auto. Wykorzystuję do tego różne materiały a także koncepcję własną. Musisz wiedzieć, że jestem w stanie wykonać także ”zmianę Twojego auta” poprzez wyrób elementów ozdobnych, wszelakie prace usprawniające systemy mechaniczne czy poprawę wystroju wnętrza lub komory silnika. Od pochromowania elementów do wzbogacenia o elementy drewniane, skórzane wnętrza itd. W tym zakresie służę pomocą a także jestem w stanie wykonać przeróżne elementy na podstawie własnego zamysłu lub przedstawionego projektu, które w fazie końcowej poddaje obróbce.
MOTO SPORT & TUNING SHOW
23-24 maja 2015 r. Targi Pojazdów Sportowych i Tuningu – Moto Sport & Tuning Show. Kilka pamiątkowych zdjęć
MAZDA RX8 -TURBO RENESIS KOJOT
Jako że silniki Wankla to nie tylko moja pasja, ale również dobry materiał pod ciekawe projekty, postanowiłem wykorzystać moją wiedzę, doświadczenie i zbudować taki silnik specjalnie pod turbo zwłaszcza, że w Polsce jeszcze nikomu się to nie udało. Jest to mój drugi projekt silnika Wankla z turbo na Renesisie. Dzięki temu będzie możliwe wyłapanie wszystkich wad i zalet, co z pewnością pozwoli na odkrycie nowych możliwości.
Silnik złożony jest między innymi:
– ze słabej wersji silnika = gigantyczny porting większy niż street port z FD3S street port,
– powiększone kanały wydechowe,
– zmodyfikowany układ oleju,
– większa pompa,
– większe rozpylacze wału głównego,
– turbo greddy.
GALERIA
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA!
Mając na uwadze dobro klienta jak również Moje dobre imię chciałbym poinformować, że w związku z tym, że w większości przypadków sprzedający Mazdy RX 8 i RX 7 jak i inne auta powołując się na Kojot Garage często mijają się z prawdą.
Każdy komu wykonuje naprawę silnika otrzymuje imienną „kartę gwarancyjną” z paragonem (lub imienny rachunek). Przy wymianie silnika na nowy klient otrzymuje fakturę od firmy sprzedającej (wraz z gwarancją producenta) oraz imienny rachunek lub paragon ode Mnie. Przy wszelkich innych naprawach i przeglądach również są wystawiane pokwitowania.
Proszę nie sugerować się niczym innym jak informacjami wyżej wymienionymi. Za wpisy na ogłoszeniach, forach itp nie mających pokrycia nie odpowiadam.
Proszę również nie mylić osób i warsztatów.