DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

Postprzez DISItune » 26 maja 2022, 10:57

Mazda 3 BM w fabrycznie zdławionej wersji 120KM ale tym razem z niespodzianką <faja> Ostateczna moc auta jest owocem współpracy z naszymi partnerami ŚWIĄTEK i ArcHouse
Przedstawiam nowoczesną wersję Civica Type-R FN2 <czarodziej> (uprzedzając komentarze tak wiem, że to zupełnie inne auta, ale to pierwsze skojarzenie które miałem)
W aucie zamontowaliśmy:
– kolektor wydechowy 4-1 ArcHouse
– zmienione wałki rorządu ŚWIĄTEK
– przepustnicę 60mm
Do pełni szczęścia w tym setupie zdecydowanie zabrakło odetkania końcówki wydechu ale co się odwlecze... <oczko>

Nie mamy pomiaru mocy kompletnie seryjnego auta.
Zmierzona moc na seryjnym ECU po montażu dodatków: 144KM 225Nm
Moc zmierzona po zdjęciu limiterów (tzw "odblokowaniu"): 187KM 233Nm
Moc po pełnej modyfikacji ECU: 200KM 242Nm

Mazda 3 BM120 Stage3.jpg


image00002.jpeg


image00009.jpeg


image00022.jpeg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Dominator » 26 maja 2022, 18:01

Całkiem przyjemny wynik i optymalny jak na nowoczesną jednostkę. Tyle powinno być w serii zamiast tych normalnych 165. A 120 to na indie i inne kraje 3 swiata <lol>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Neonixos666 » 26 maja 2022, 20:03

Ja mam wrażenie że inżynierowie zrobili wszystko żeby zrobić fajny silnik a prezes powiedział, nie nie nie trzeba go zepsuć bo będzie za dobry i tak powstała wersja 120 KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez zadra » 26 maja 2022, 22:36

pozostawili sobie futkę aby za kilka lat wypuścić "nowszy i mocniejszy" silnik w kolejnej wersji auta..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3144 (34/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Płomień » 27 maja 2022, 07:46

Raczej postawili sobie furtkę żeby
1. po pierwsze, sprzedać jeden silnik jako dwie różne wersje, z dwoma różnymi pakietami wyposażenia
2. ograniczyć emisję CO2 marki

wersja 120km generuje 119g CO2/km
wersja 165km generuje 135gCO2/km
dane z https://www.automobile-catalog.com/list-mazda.html
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez DISItune » 7 paź 2022, 11:11

Mazda 3 BP 122hp manual <serduszka>
Zmierzone parametry seryjne: 139KM 226Nm
Parametry po modyfikacji: 183KM 235Nm

Mazda 3 BP122.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia