Strona 1 z 23

Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież/pytania.

PostNapisane: 27 kwi 2016, 19:17
przez stachan
csm_BT_1ed785bea2.jpg


Witamy serdecznie :)

Ten wątek poświęcony jest wyłącznie składaniu zamówień na wymianę istniejących, czyli już wydanych kart BiznesTank. Może się zdarzyć Wam zagubienie karty, jej kradzież, zniszczenie bądź zmiana samochodu. W takich przypadkach stwarzamy Wam możliwość otrzymania nowej karty. Zasady i procedurę działania określa poniższy tryb postępowania:

Krok 1.
Należy zgłosić potrzebę wymiany karty (zagubienie, kradzież etc.) w tym wątku poprzez dopisanie postu.
Krok 2.
Poprzez PW do Wojtka lub stachana przekazać dane samochodu i numer dotychczasowej karty.
Krok 3.
W terminie do 7 dni roboczych otrzymacie PW z dokładną instrukcją w zakresie odbioru nowej karty.


Poniżej aktualne rabaty:

rabaty.jpg





Uwaga!
Na niektórych stacjach Orlen pracownicy mogą oferować możliwość samodzielnego wyrabiania kart. W związku z tym, że Klub korzysta z programu BizensTank dzięki partnerowi tego typu inicjatywy są niedopuszczalne a karty otrzymane bez wiedzy i zgody Klubu będą blokowane.

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:30
przez jacek68pl
Właśnie na jednej z zamówionych przeze mnie kart nastąpiła zmiana numeru rejestracyjnego.
Rozumiem, że jest możliwość takiej zmiany ?

PostNapisane: 1 maja 2016, 07:11
przez stachan
Oczywiście <ok> Poproszę PW z danymi karty oraz informacją o przypisanym do niej numerem rejestracyjnym.

PostNapisane: 10 maja 2016, 09:04
przez Maniekvip
Proszę o zmianę nr rejestracyjnego karty PW poszło do STACHANA

PostNapisane: 10 maja 2016, 15:39
przez Yoki
Chciałem się przypomnieć z 2 kartami, które nie dotarły

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 10 maja 2016, 15:55
przez Wojtek
Yoki napisał(a):Chciałem się przypomnieć...

masz PW

PostNapisane: 13 maja 2016, 09:30
przez Maniekvip
Czy moja prośba jest jakoś rozpatrywana czy poszła w kosz ??

PostNapisane: 14 maja 2016, 07:14
przez stachan
Przepraszam, że to tak długo trwało – kontakt z Orlenem i jego Customer Service jest... trudny <oczy>

Informacje szczegółowe zostały wysłane przez PW.

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 16 maja 2016, 07:35
przez Dave
"Może się zdarzyć Wam zagubienie karty, jej kradzież, zniszczenie bądź zmiana samochodu."

W przypadku gdy w rodzinie dojdzie jedno auto, to czekać na nową edycję, czy można dodać w tym dziale?

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 16 maja 2016, 09:38
przez peteryankowski
Proszę o wyrobienie nowej karty , zgubiłem

PostNapisane: 16 maja 2016, 11:54
przez Wojtek
Dave_uś napisał(a):W przypadku gdy w rodzinie dojdzie jedno auto, to czekać na nową edycję, czy można dodać w tym dziale?

Niestety należy poczekać...

peteryankowski napisał(a):Proszę o wyrobienie nowej karty , zgubiłem

Poproszę dane karty / auta na pw

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 5 cze 2016, 19:28
przez Bartg
I u mnie zmiana samochodu, wysyłam na pw dane :)

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 5 cze 2016, 19:44
przez Wojtek
Masz odpowiedź :)

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież.

PostNapisane: 6 cze 2016, 08:48
przez cathykgb
Zmiana pojazdu :D
Dane na PW u Stachana

PostNapisane: 6 cze 2016, 17:36
przez stachan
Odpowiedź w drodze :)

BT problem

PostNapisane: 10 lip 2016, 21:45
przez benq323
Dziś płacąc na Orlenie blikiem niestety musiałem zrezygnować z rabatu biznestank ponieważ obsługa nie mogła zrealizować płatności ta formą gdy jest naliczony rabat.

PostNapisane: 10 lip 2016, 21:56
przez zelka
Blokują po prostu inne dogodności... Tak samo miałem przy firmowej karcie flota, gdzie nie możesz naliczyć sobie punktów Vitay.

Re: Obsługa klubowych kart BiznesTank – wymiana/zagubienie/kradzież/pytania.

PostNapisane: 13 lip 2016, 11:25
przez kinki
Zdarza Wam się że karta musi być wielokrotnie przeciągnięta przez terminal ? mi coraz częściej ... :(

PostNapisane: 28 lip 2016, 12:00
przez KyRy
Poproszę o wymianę karty ze względu na zmianę auta.
PW leci do stachan'a

PostNapisane: 29 lip 2016, 10:16
przez stachan
Poszła odpowiedź <spoko>