Strona 1 z 4

Konkurs fotograficzny 2012 – projekt regulaminu

PostNapisane: 28 sty 2012, 20:53
przez Ania_TM
UWAGA: Wersja robocza regulaminu. Regulamin właściwy jest umieszczony w wątkach konkursowych.

Witam serdecznie!
W tym roku mała zmiana w konkursie foto... Uwaga, dla wszystkich zainteresowanych!

W 2012 mamy tylko 4 tury konkursu foto:
-tura I- luty
-tura II – kwiecień
-tura III – sierpień
-tura IV- październik



Terminy nadsyłania zdjęć to 1-7 podanego miesiąca.
Ankieta 9 dnia miesiąca. Ankieta potrwa tradycyjnie 7 dni.


Pierwsze trzy miejsca premiowane są miejscem w kalendarzu oraz nagrodami-niespodziankami fundowanymi przez Mazda Motor Poland.

Regulamin dla przypomnienia ;)
* Każdy Forumowicz ma prawo do wysłania jednego zdjęcia w danej rundzie
* Zdjęcie ma przedstawiać samochód marki Mazda należący do uczestnika lub pochodzić ze zlotu MazdaSpeed
* Uczestnik niebędący autorem zgłaszanego zdjęcia musi posiadać zgodę autora na jego użycie
* Dane zdjęcie można zgłosić tylko raz
* Zgłoszenia przesyłamy na adres: konkurs(małpa)mazdaspeed.pl
* Minimalna rozdzielczość zdjęć to 2560x1920 pikseli (4 MPix+)
* Treść zgłoszenia musi zawierać nick uczestnika i ew. autora zdjęcia
* Fotki niespełniające wymagań technicznych – np. złej jakości – mogą zostać odrzucone
* Wszystkie zgłoszenia będą potwierdzone zwrotnym e-mailem w ciągu maksymalnie 48h
* Zwycięzcy mają miesiąc od zakończenia ankiety na zgłoszenie się po nagrody, po tym terminie wracają do sklepiku klubowego

pozdrawiam,
Ania

a luty już niebawem, więc.. działajcie z aparatem w plenerze! :)

PostNapisane: 29 sty 2012, 13:31
przez Arturr0
Uproszczenie zasad, brak rundy finałowej – no i dobrze :–).
No i fundator nagród z prawdziwego zdarzenia <faja> .

PostNapisane: 29 sty 2012, 16:16
przez Grzyby
Widzewianka_TM napisał(a):Pierwsze trzy miejsca premiowane są miejscem w kalendarzu

A ja właśnie nie jestem przekonany czy to dobre rozwiązanie.
Czasami trafiają się fatalne zestawy i nie ma co wybrać. Ale może się sprawdzi. Oby.

PostNapisane: 29 sty 2012, 16:35
przez radzi89
Też jakoś nie przekonuje mnie takie rozwiązanie – zobaczymy jak wyjdzie w praktyce :)

PostNapisane: 29 sty 2012, 16:39
przez Grzyby
Poza tym – tyle było w zeszłym roku dyskusji o jakimś zabezpieczeniu żeby to samo auto nie pojawiało się zbyt często w kalendarzu. I nic.
Czyli przy założeniu że są 4 konkursy i trzy pierwsze miejsca z automatu wchodzą do kalendarza, może (czysto teoretycznie ale jednak) trafić się kalendarz w którym będą tylko 4 auta (ale za to każde będzie miało 3 różne zdjęcia).

Ekstra :P

PostNapisane: 29 sty 2012, 16:50
przez radzi89
Chyba, że ktoś powysyła fotki jednego auta z konta znajomych, rodziny, bliskich, wrogów tudzież innych przyjaciół :D w takim przypadku w kalendarzu możemy mieć jedno auto <lol>

Tak na poważnie – Grzybuś dobrze to ujął. Ciągle była mowa o tym, że auta się powtarzają co mi akurat nie przeszkadza jeśli fotki są ładne ale czy w takim razie jest jakieś ograniczenie dla aut w konkursie ? Np. jeśli dane auto dostało się do kalendarza już dwa razy to więcej nie może wystartować w konkursie foto ?

PostNapisane: 29 sty 2012, 17:53
przez s i w y
lepszym rozwiązaniem była by tura finałowa i z niej powinniśmy wyłonić najlepszą 12.
Może się zdarzyć tak, że w jednej z tur będą słabe zdjęcia i czy chcesz czy nie wylądują one w kalendarzu.

PostNapisane: 29 sty 2012, 21:22
przez black_pablo
popieram siwego na końcu powinno być głosowanie, a poza tym jestem za tym aby w kalendarzu było 12 różnych aut, bo naprawdę w klubie jest wiele ciekawych samochodów i różnorodność modeli też spora...

PostNapisane: 29 sty 2012, 21:35
przez s i w y
zatem mamy następną niedopracowaną edycję konkursu :)

PostNapisane: 29 sty 2012, 21:36
przez Grzyby
Jeszcze się nie zaczął, jest szansa.

PostNapisane: 29 sty 2012, 22:22
przez ravo
Mhm jak zwykle komentarze :) w takim razie poproszę o waszej pomysły dopracowanego regulaminu i terminarzu tak byśmy ze wszystkim zdążyli :) Jeśli będą sensowne i lepsze niż ten to się to zmieni.

PostNapisane: 29 sty 2012, 22:24
przez Radex
ravo napisał(a):Mhm jak zwykle komentarze

Burza mózgownic <czarodziej> ale dobrze, przynajmniej się coś dzieje :D

PostNapisane: 29 sty 2012, 22:25
przez vincenzo
s i w y napisał(a):lepszym rozwiązaniem była by tura finałowa i z niej powinniśmy wyłonić najlepszą 12.
Może się zdarzyć tak, że w jednej z tur będą słabe zdjęcia i czy chcesz czy nie wylądują one w kalendarzu.


popieram.. zapewne nie każda tura będzie na pełnym wypasie.

Re: Konkurs fotograficzny 2012 – Informacje

PostNapisane: 29 sty 2012, 22:29
przez ADHD
Zbyt leniwy przy niedzieli i nie chce mi się cytować poprzedników, ale zgadzam się z wypowiedziami.
Mam obawę. Pierwsze miejsce zazwyczaj nadaje się do kalendarza ale reszta... jest czasem typowym przypadkiem.
Poza tym zakładam, że pomimo tryumfu radziego w roku poprzednim, też sam chciałby widzieć więcej innych aut w kalendarzu.
Modelkę ma teraz przepiękną i wiem, że będzie ostro działał <płacze> więc kolejna dominacja się pewnie szykuje :)

Re: Konkurs fotograficzny 2012 – Informacje

PostNapisane: 29 sty 2012, 23:05
przez cbr
Moja propozycja jest następująca:
– 4 tury tak jak teraz, miesiące jednak marzec (sceneria zimowa, zdjęcia z lutego będą przeważać), czerwiec (sceneria wiosenna), sierpień (szał wakacyjnych fotografii), październik (jesienne zdjęcia),
– z każdej tury awansuje do finału po 6 zdjęć,
– ktoś wygrał, dalej może startować,
– tura finałowa zaraz po zakończeniu 4 wstępnej, wtedy pozostaną dwa miesiące na wykonanie kalendarzy przed świętami i nowym rokiem.
– w turze finałowej wybieramy najlepsze 12 zdjęć, jednak jeżeli powiedzmy do finału awansowały 4 zdjęcia jednej auta to przy głosowaniu finałowym w kalendarzu znajduję się te tylko najwyżej sklasyfikowane,

Do tego dodałbym do regulaminu punkt mówiący, że zdjęcia wysłane do konkursu może użyć klub w celach marketingowych i użytkownik wysyłający zdjęcie zgadza się na to, tak dla bezpieczeństwa jeżeli chodzi o ACTA, bo nigdy nic nie wiadomo.

PostNapisane: 29 sty 2012, 23:27
przez radzi89
cbr napisał(a):4 zdjęcia jednej osoby to przy głosowaniu finałowym w kalendarzu znajduję się te tylko najwyżej sklasyfikowane,


Z tym się nie zgadzam. Dla przykładu ja mam 2 auta to dlaczego miałoby być wybrane tylko 1?
Zgadzam się co do tego, że jedno auto powinno być w kalendarzu jeden raz, a nie co do autorstwa zdjęcia.

Re: Konkurs fotograficzny 2012 – Informacje

PostNapisane: 29 sty 2012, 23:29
przez cbr
Przepraszam, chodziło mi o auto nie o autora :P Już zmieniłem :)

PostNapisane: 29 sty 2012, 23:32
przez Grzyby
ravo napisał(a):jak zwykle komentarze

Jak kijowe zasady (i nikt nie wziął pod uwagę zeszłorocznych uwag) to co się dziwisz?
ravo napisał(a):tak byśmy ze wszystkim zdążyli

Wystarczy nie robić obsuw jak w zeszłym roku i zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę.


Chcecie 4 tury żeby mieć czas na zrobienie kalendarza to niech już będą.
– do kalendarza z automatu wchodzą zdjęcia 1 i 2 z każdej tury
– 4 brakujące zdjęcia wybierane są z pozostałych 8 z każdej tury (czyli z 32 fotek w finale)
– zdjęcie jednego auta może być zgłaszane wielokrotnie (ale jeżeli w którejkolwiek turze zdobędzie pozycję kwalifikującą do kalendarza – 1 lub 2 miejsce – to w kolejnych nie jest przyjmowane). Ponadto (w przypadku kiedy auto nie zdobyło miejsca 1 lub 2) do tury finałowej może wejść tylko jedno (to które zdobyło najwięcej głosów w każdej z tur).


cbr napisał(a):dodałbym do regulaminu punkt mówiący, że zdjęcia wysłane do egzaminu może użyć klub w celach marketingowych

??
Nie zgadzam się na "cele marketingowe".
Zasady są jasne – zdjęcia mogą być użyte w kalendarzu (i w niczym innym) – i na to zgadza się każdy kto wysyła zdjęcie (taki zapis może być jak się ktoś upiera).

PostNapisane: 29 sty 2012, 23:48
przez cbr
Grzyby napisał(a):Nie zgadzam się na "cele marketingowe".
Zasady są jasne – zdjęcia mogą być użyte w kalendarzu (i w niczym innym)

Zajrzyj na stronę główną i tam zobacz tylko i wyłącznie zdjęcia użyte w kalendarzu.

PostNapisane: 30 sty 2012, 00:50
przez Grzyby
I? Bo nie bardzo rozumiem do czego pijesz.
Jak już, to pytanie czy ktokolwiek spytał uczestników czy zgadzają się na używanie ich zdjęć w "prywatnym" przedsięwzięciu :P

Dlatego napisałem, że nie zgadzam się na żadne "cele marketingowe". Proste.