Konkurs 'Znawcy Mazd'
1) pomarańczowe atrapy obrysówek (bo tak trzeba je nazwać- brak miejsca na żaróweczki – zaslepione), których nie mogło być w GE,
2) chromowane obwódki wokół szyb i ram okiennych – nie było ich w klasycznym sedanie GE,
3) inne kołpaki kół – takich nie było w GE sedan
4) inne zderzaki – w Specjalu takie jak W Cronosie
5) chromowana atrapa, której jeszcze w 94 nie było w GE
6) elektryczna antena
Może tak, miałem taką przez 2 lata i innych rzeczy nie widziałem. Ale myslę dalej i może coś wpadnie do głowy.
2) chromowane obwódki wokół szyb i ram okiennych – nie było ich w klasycznym sedanie GE,
3) inne kołpaki kół – takich nie było w GE sedan
4) inne zderzaki – w Specjalu takie jak W Cronosie
5) chromowana atrapa, której jeszcze w 94 nie było w GE
6) elektryczna antena
Może tak, miałem taką przez 2 lata i innych rzeczy nie widziałem. Ale myslę dalej i może coś wpadnie do głowy.
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
Nie wiem juz, jak Was naprowadzic... Brakuje jednej idiotycznie podstawowej cechy, na ktora zwracaja uwage bardziej kobiety niz mezczyzni.
cimoch napisał(a):miałem taką przez 2 lata i innych rzeczy nie widziałem
zapewniam cię, że widziałeś

odpowiedź na pytanie to:
Mazda 626 GD
natomiast na zdjęciu moim zdaniem znajduje się Mazda Xedox 6
Mazda 626 GD
natomiast na zdjęciu moim zdaniem znajduje się Mazda Xedox 6
-
Gość
1) pomarańczowe atrapy obrysówek (bo tak trzeba je nazwać- brak miejsca na żaróweczki – zaslepione), których nie mogło być w GE,
2) chromowane obwódki wokół szyb i ram okiennych – nie było ich w klasycznym sedanie GE,
3) inne kołpaki kół – takich nie było w GE sedan
4) inne zderzaki – w Specjalu takie jak W Cronosie
5) chromowana atrapa, której jeszcze w 94 nie było w GE
6) elektryczna antena
7) i chyba najważniejsze – oczywiscie wygląd i prezencja (bajery opisane powyżej i te piękne kolory)
2) chromowane obwódki wokół szyb i ram okiennych – nie było ich w klasycznym sedanie GE,
3) inne kołpaki kół – takich nie było w GE sedan
4) inne zderzaki – w Specjalu takie jak W Cronosie
5) chromowana atrapa, której jeszcze w 94 nie było w GE
6) elektryczna antena
7) i chyba najważniejsze – oczywiscie wygląd i prezencja (bajery opisane powyżej i te piękne kolory)
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
Przypomnę może pytania bo coś dziwne padają odpowiedzi
Pytanie 1
Pytanie 2
Pytanie 1
Pytanie 2
Globy napisał(a):2. Podaj 3 zewnetrzne cechy odrozniajace model GLE Special '94 od klasycznej 626 Sedan w wersji J-Spec przeznaczonej na rynek europejski, ktorych ta druga miec nie mogla (3 pkt.).
) pomarańczowe atrapy obrysówek (bo tak trzeba je nazwać- brak miejsca na żaróweczki – zaslepione), których nie mogło być w GE,
2) chromowane obwódki wokół szyb i ram okiennych – nie było ich w klasycznym sedanie GE,
3) inne kołpaki kół – takich nie było w GE sedan
4) inne zderzaki – w Specjalu takie jak W Cronosie
5) chromowana atrapa, której jeszcze w 94 nie było w GE
6) elektryczna antena
7) szyberdach w każdym egzemplarzu – ?
7) i chyba najważniejsze – oczywiscie wygląd i prezencja (bajery opisane powyżej i te piękne kolory)
proszę wybrać trzy poprawne i dać te punkty
2) chromowane obwódki wokół szyb i ram okiennych – nie było ich w klasycznym sedanie GE,
3) inne kołpaki kół – takich nie było w GE sedan
4) inne zderzaki – w Specjalu takie jak W Cronosie
5) chromowana atrapa, której jeszcze w 94 nie było w GE
6) elektryczna antena
7) szyberdach w każdym egzemplarzu – ?
7) i chyba najważniejsze – oczywiscie wygląd i prezencja (bajery opisane powyżej i te piękne kolory)
proszę wybrać trzy poprawne i dać te punkty
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
No nareszcie
cimoch zgarnia 3 pkt za pytanie 2.
Pytanie było ciężkie jak widać po odpowiedziach, a chodziło o:
1. obrysówki w zderzaku (obrysówki i zderzak to jedno)
2. chromowane obwódki szyb
3. inna paleta kolorów nadwozia
Ta trzecia cecha nie została chyba przez nikogo dostrzeżona, a przecież każdy ją widział
Właśnie tych rzeczy 626 J-Spec na rynek europejski mieć nie mogła
Brawo cimoch
Jedno pytanie mamy (macie
) z głowy – został jeszcze silnik 

cimoch zgarnia 3 pkt za pytanie 2.
Pytanie było ciężkie jak widać po odpowiedziach, a chodziło o:
1. obrysówki w zderzaku (obrysówki i zderzak to jedno)
2. chromowane obwódki szyb
3. inna paleta kolorów nadwozia
Ta trzecia cecha nie została chyba przez nikogo dostrzeżona, a przecież każdy ją widział

Właśnie tych rzeczy 626 J-Spec na rynek europejski mieć nie mogła
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Brawo cimoch
Jedno pytanie mamy (macie
Ubije Was, lezy na serwerze katalog GLE Speciala i po co te noce zarwane, zeby skanowac
Gwoli wyjasnienia, bowiem to konkurs wiedzy o Mazdach – pisalem dannixowi kiedys w temacie swoje wypracowanie na temat tego modelu => http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13259
Pomijajac oczywistosci, ze GLE Special to praktycznie sedan J-Spec, nie moglismy z Mariuszem uznac odpowiedzi o grillu z Cronosa. Rozumiem, ze chodzilo Wam o 2-czesciowa atrape z roku 1996, ale w pytaniu wspomnialem o roczniku '94. Takowy grill – chromowany – od II polowy 1994 roku posiadaly wszystkie europejskie GE poza opoznionym Comprexem (tutaj lifting przyszedl w 1995 roku). Poza tym w odniesieniu do modeli 1994-1996 nie jest to "grill z Cronosa", tylko chromowany. Cronosy mialy do 1996 roku grille lakierowane w calosci lub ramke (wersje kanadyjskie).
Naklejki na blotnikach nie byly obowiazkowym wyposazeniem zadnego z ww. modeli (europejskich). Lusterka w Europie byly zawsze skladane, nielakierowane tylko w podstawowych Comprexach, podobnie jak halogeny w ramkach – te z wersji USA w ogole nie pasuja do 626 oraz GLE Special (sa szerokie, bez ramek). Byc moze troche za duzo informacji skumulowanych w waskim obszarze tekstu, ale chetnie rozwine prywatnie – a kto wie, o co biega, sie domysli
Kolpaki do 1996 roku, kiedy GLE Special zostal objety liftingiem takim jak Cronos w USA, byly takie same jak w zwyklym sedanie. Antena rowniez mogla byc elektryczna w obydwu wersjach.
Tyle o pytaniu, teraz dajemy Wam jeszcze godzinke na zgadniecie silnika, bo nawet strzelanka moze doprowadzic Was do prawidlowej odpowiedzi – zaledwie minuta szukania
Niedlugo nowy zestaw mojego autorstwa, ja tymczasem udaje sie sluzbowo oraz towarzysko na spotkanie warszawskie
Cimoch, gratuluje!

Pomijajac oczywistosci, ze GLE Special to praktycznie sedan J-Spec, nie moglismy z Mariuszem uznac odpowiedzi o grillu z Cronosa. Rozumiem, ze chodzilo Wam o 2-czesciowa atrape z roku 1996, ale w pytaniu wspomnialem o roczniku '94. Takowy grill – chromowany – od II polowy 1994 roku posiadaly wszystkie europejskie GE poza opoznionym Comprexem (tutaj lifting przyszedl w 1995 roku). Poza tym w odniesieniu do modeli 1994-1996 nie jest to "grill z Cronosa", tylko chromowany. Cronosy mialy do 1996 roku grille lakierowane w calosci lub ramke (wersje kanadyjskie).
Naklejki na blotnikach nie byly obowiazkowym wyposazeniem zadnego z ww. modeli (europejskich). Lusterka w Europie byly zawsze skladane, nielakierowane tylko w podstawowych Comprexach, podobnie jak halogeny w ramkach – te z wersji USA w ogole nie pasuja do 626 oraz GLE Special (sa szerokie, bez ramek). Byc moze troche za duzo informacji skumulowanych w waskim obszarze tekstu, ale chetnie rozwine prywatnie – a kto wie, o co biega, sie domysli
Tyle o pytaniu, teraz dajemy Wam jeszcze godzinke na zgadniecie silnika, bo nawet strzelanka moze doprowadzic Was do prawidlowej odpowiedzi – zaledwie minuta szukania
cimoch napisał(a):silnik 2,3l; L3, a model 6 GG
i tym oto sposobem cimoch zostaje podwójnym zwycięzcą wczorajszego konkursu – BRAWO!
Jako że podał prawidłową odpowiedź na obydwa pytania inkasuje niniejszym 9pkt (5 + 3 + 1 gratis za komplet).
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości