Witam serdecznie!
W tym roku mała zmiana w konkursie foto... Uwaga, dla wszystkich zainteresowanych!
W 2012 mamy tylko 4 tury konkursu foto:
-tura I- luty
-tura II – kwiecień
-tura III – sierpień
-tura IV- październik
Terminy nadsyłania zdjęć to 1-7 podanego miesiąca.
Ankieta 9 dnia miesiąca. Ankieta potrwa tradycyjnie 7 dni.
Pierwsze trzy miejsca premiowane są miejscem w kalendarzu oraz nagrodami-niespodziankami fundowanymi przez Mazda Motor Poland.
Regulamin dla przypomnienia
* Każdy Forumowicz ma prawo do wysłania jednego zdjęcia w danej rundzie
* Zdjęcie ma przedstawiać samochód marki Mazda należący do uczestnika lub pochodzić ze zlotu MazdaSpeed
* Uczestnik niebędący autorem zgłaszanego zdjęcia musi posiadać zgodę autora na jego użycie
* Dane zdjęcie można zgłosić tylko raz
* Zgłoszenia przesyłamy na adres: konkurs(małpa)mazdaspeed.pl
* Minimalna rozdzielczość zdjęć to 2560x1920 pikseli (4 MPix+)
* Treść zgłoszenia musi zawierać nick uczestnika i ew. autora zdjęcia
* Fotki niespełniające wymagań technicznych – np. złej jakości – mogą zostać odrzucone
* Wszystkie zgłoszenia będą potwierdzone zwrotnym e-mailem w ciągu maksymalnie 48h
* Zwycięzcy mają miesiąc od zakończenia ankiety na zgłoszenie się po nagrody, po tym terminie wracają do sklepiku klubowego
pozdrawiam,
Ania
a luty już niebawem, więc.. działajcie z aparatem w plenerze!