Strona 1 z 3

Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 00:21
przez ravo
Obrazek

Obowiązujący podział na klasy sportowe:

Outlaw – samochody innych, niż Mazda* marek (konkurs nienagradzany)

Kamikaze – samochody marki Mazda* z silnikami Diesla
Ronin – samochody marki Mazda* wyposażone w wolnossące silniki benzynowe o pojemności skokowej do 1800 ccm
Bushi – samochody marki Mazda* wyposażone w wolnossące silniki benzynowe o pojemności skokowej od 1801 ccm do 2200 ccm
Samurai – samochody marki Mazda* wyposażone w wolnossące silniki benzynowe o pojemności skokowej od 2201 ccm
Shogun – samochody marki Mazda* wyposażone w doładowane silniki benzynowe

Silniki Wankla – pojemności są mnożone razy dwa, nitro przenosi o klasę wyżej. Silnik z obiegiem Millera z kompresorem startuje w klasie "Samurai". Auto przypisane jest do kierowcy, punkty zdobyty innymi autami nie dodają się do ogólnej punktacji zawodnika.

(*a także: Autozam, Efini, Eunos i inne wyprodukowane przez Mazda Motor Corporation i jej poprzedników)

Mam nadzieję, że uda nam się rozegrać minimum 3 fazy pucharu.
Klasy ustalone z zarządem.
Klasy są oficjalnymi klasami naszego klubu i nie ulegną już zmianie.
Głównodowodzącymi całego cyklu jest Pit z Fivem.

updated by Pit :)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 00:29
przez Adaś
ravo napisał(a):Kamikaze ( Wszystkie diesle )

mistrz <lol> :D <spoko>

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 00:33
przez noucamp
Out-law ( Klasa nie mazd – bez nagród i dyplomów ale normalny konkurs )
bardzo fajnie :D a może jednak z dyplomem ?? chyba wydatek 5 zł nie stanowi problemu :P a każdy płaci za zlot tak samo :)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 00:37
przez ravo
tak ale nikt nikogo nie zmusza jechać na zlot mazdy nissanem albo subaru :) to już niech globy zdecyduje bo on zawsze wypisuje hehe ale ja jestem przeciwny choć serce krzyczy co innego :)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 00:43
przez noucamp
ja bym chciał staremu pokazać że zająłem jakieś tam misce :) Może w końcu zaczął by mnie wspierać a nie szydzić ciągle... ;]
Tak że proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku :)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:04
przez Borys
Silnik Millera z kompresorem ląduje w klasie (2.3-3)

Ale nie ma takiej klasy... :P
I żeby ponarzekać, to klasa <1800 jest ustawiona dla NC 1.8 bo one mają 1798ccm :P

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:07
przez ravo
oki już poprawiam bo zmieniałem klasy jeszcze z Pitem

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:09
przez MazDarek
A jak ktoś ma silnik 1800 ccm albo 2200 ccm to może wybrać klasę w której startuje? :D

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:10
przez ravo
a są 2200 ??

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:15
przez MazDarek
2200 nie ma, ale są 2184. I mam nadzieję, że przez pomyłkę ktoś nie wrzuci ich do klasy 2200 – 3000 bo pomyśli, że to przecież silnik 2,2. Pozamykaj Andrzeju zakresy klas, żeby nie było wątpliwości.

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:15
przez Borys
F2 ma 2184 a to chyba jedyne mazdowskie 2.2l

Edit: no właśnie ;)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:17
przez ravo
no właśnie :) każdy wie jaką ma pojemność sprawa dotyczy także efki GT, wszystko jest napisane jasne więc nie szukajmy dziury w całym :)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:26
przez MazDarek
No dobra, już się nie czepiam. Generalnie, podział jest dużo lepszy niż był. <spoko>

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:27
przez Borys
A CX-9 to wolnossaki? Bo jeśli tak, to poszerzcie ostatnią klasę, bo jeszcze ktoś nas zaskoczy i przyjedzie kiedyś takim smokiem ;)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:28
przez ravo
przecież cx9 to silnik mps – turbo
czyli klasa turbo
co w tym trudnego :P ?

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:30
przez MazDarek
Borys napisał(a):A CX-9 to wolnossaki? Bo jeśli tak, to poszerzcie ostatnią klasę, bo jeszcze ktoś nas zaskoczy i przyjedzie kiedyś takim smokiem ;)

Ten sam silnik jest w GH A-spec. Ale one wszystkie są na dotarciu i nikt nie będzie takimi jeździł w ćwiartce <lol>
Edit – Piszemy o silniku 3,7 ;)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:33
przez ravo
ile takich jest w Polsce :P ale dla zadość uczynienia jeszcze jakiegoś silnika to zmieniam :P

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:34
przez Borys
Ewidentny brak podstawowej wiedzy zoom zoom u vice :P będzie votum zaufania ;)

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:36
przez Bartg
No i teraz jest chyba dla wszystkich w miare sprawiedliwie <faja>

Re: Klasy 1/4 mili Pucharu Zarządu

PostNapisane: 12 mar 2010, 01:39
przez Borys
Klasa Samurai będzie najfajniejsza :) V'ki kontra rotary, będzie czego słuchać <serduszka2>