Dyskusje na temat Zlotu Wiosennego – tutaj generujemy OT :–)

20-21 marca 2010 r.

Postprzez Lulka » 9 mar 2010, 09:54

wreszcie ktoś ( w sensie Adaś) powiedział coś mądrego ... bo ile w klubie aut jest "projektami", ile z tych aut to super szybkie maszyny do ścigania ... ?? Wydaje mi się, że ludzie którzy jadą na zlot nie jadą po puchar, tylko żeby się dobrze bawić. Jada, żeby się rozerwać, odpocząć a nie stresować wygram czy nie wygram, kto będzie lepszy??!! Ja w Sochaczewie przez czysty przypadek wygrałam 1/4 w swojej klasie 1,3-1,4 ... kurde cieszyłam się jak głupia że moja bzdynka dała rade ...

całkowicie i totalnie popieram Adasia, zlot jest żeby się bawić, i mieć radochę, rywalizacja jest ok, ale jak słusznie zauważył Adaś nie jesteśmy ani klubem sportowym ani tuningowym, a auta które coś mogą to można chyba na palcach dwóch rąk policzyć.

więc niech każdy zostawi rywalizację w domu a zabierze ze sobą na zlot dobry humor i dobrą zabawę i myślę że wszyscy będą zadowoleni :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2008, 01:19
Posty: 2749
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ B3 '98
Mazda mx5 NB FL '02

Postprzez Pit » 9 mar 2010, 10:12

Ja generalnie jestem otwarty na dyskusję, choć podchodząc bardziej lajtowo do tematu w łeb bierze projekt oddzielenia klubowej "1/4 mili" od np. MegaZlotu czy innych imprez towarzyskich. Były plany, aby 1/4 mili pozostawić jako cykl kilku w roku imprez stricte sportowych, a Mega zorganizować na jakimś torze, bardziej dla ludzi. Cykl "O puchar Zarządu" miał być właśnie skierowany do tych, którzy 1/4 traktują trochę poważniej, niż zabawę. Konin miał być jego pierwszą rundą... Teraz, sam nie wiem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Myjk » 9 mar 2010, 10:14

Adaś, mądre słowa. Rzecz w tym, że wyścigi na 1/4 to zabawa indywidualna. Zero integracji – a przecież integracja to główny cel takich imprez.
Tymczasem zawody na 1/4 zajmują, najwięcej "miejsca" , najwięcej czasu. Jeszcze się nie zaczęły, a wzbudzają najwięcej kontrowersji i jak
znam życie, to po imprezie będzie jeszcze większa zadyma. Ludzie nie traktują tego jako zabawę a jako rywalizację prawie na śmierć i życie.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez noucamp » 9 mar 2010, 10:27

to tak podsumowując, większość jedzie dla fanu tak ? czyli jest im obojętne które miejsce zajmują ? Czy chodzi o to że jadą dla fanu ale powalczyć o puchar ?

Chyba grafik dla nauczycieli łatwiej zrobić niż klasy do dragu ;) ;) ;)

do 1.6
od 1.6 do 2.0 R4
od 1.8 V6 do 2.0 V6
Kl i KLZE
Turbo
diesel

coś w tym stylu było by spoko ?
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Adamos » 9 mar 2010, 10:49

może jeszcze klasa do 1.4 a pozniej od 1.4 do 1.6
Z5 powinno mieć swoją klase bo jest najpopularniejsze w tym klubie. z z5 połaczyc z b6 chociaż wtedy 323f bg wygrywa :)
trudna sprawa z tym wszystkim
moze dobrze by było zrobic kilka klas for fun i napisać, że nagrody będą symboliczne i jedną super hiper. w sumie wszedzie w sporcie nagrody rosną wraz z klasą. piłkarze 4 ligi nie dostają tego co Ci z ekstraklasy. A 1/4 mili polega na jak najszybszym pokonaniu 1/4 mili wiec tylko najlepsza grupa dostaje super nagrody a reszta co raz słabsze.
Z resztą, dziwi mnie to, że osoby nie mając aut sportowych tak cisną na 1/4. Ja swoja z5 bym wystawił tylko po to, zeby sie pośmiac a pozniej zeby sprawdzic czy dalej jest ten sam wynik :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez pinky » 9 mar 2010, 10:53

Opcja klas z borska i do tego takie coś jak King of Poland, czyli fury z najlepszymi czasami bez podziału na klasy.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adaś » 9 mar 2010, 10:58

Pit napisał(a):Ja generalnie jestem otwarty na dyskusję, choć podchodząc bardziej lajtowo do tematu w łeb bierze projekt oddzielenia klubowej "1/4 mili" od np. MegaZlotu czy innych imprez towarzyskich. Były plany, aby 1/4 mili pozostawić jako cykl kilku w roku imprez stricte sportowych, a Mega zorganizować na jakimś torze, bardziej dla ludzi. Cykl "O puchar Zarządu" miał być właśnie skierowany do tych, którzy 1/4 traktują trochę poważniej, niż zabawę. Konin miał być jego pierwszą rundą... Teraz, sam nie wiem...

Piotr, generalnie naprawdę szacunek za Twoją inicjatywę i chęci zrobienia czegos fajnego, tylko przy takim obrocie sprawy, zamiast robić kilka zlotów "dla ogółu", będzie tylko jeden taki zlot (Mega), a reszta to były by zloty skierowane dla wąskiej grupy kilku osób z kilkudzisięcioma statystami. Będzie to nieuczciwe wobec 95% obecnych na zlotach.

Jak już wcześniej napisałem, osoby które wkładają masę pracy, serca, czasu i kasy w performance swoich samochodów mają szereg ogólnopolskich imprez, na których mogą się sprawdzić z szeregiem podobnych sobie zapaleńców, mają super nagrody od dużych sponsorów.

Na zlotach naszego klubu powinni mieć swoją klasę i możliwość zdobycia nagrody, ale nie może być tak, że cała konkurencja jest do nich dostosowana :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pit » 9 mar 2010, 11:14

Nie, no proszę Ciebie Adaś... :|

(...)

EDIT: mam pomysła (w sumie to Five ma) :)

Diesel –> silniki wysokoprężne
Ronin –> wolnossące benzynowe silniki rzędowe o pojemności skokowej mniejszej do 1500 ccm
Bushi –> wolnossące benzynowe silniki rzędowe o pojemności skokowej 1501 ccm – 1900 ccm
Adaś –> auta od pojemnosci Adasia do pojemnosci Adasia, o średnim spalaniu 11.85 l/100 km **
Samurai –> wolnossące benzynowe silniki rzędowe o pojemności skokowej większej od 1900 ccm, wolnossące silniki widlaste
Shogun –> doładowane silniki benzynowe, silniki rotacyjne

*) podtlenek azotu lokuje startującego o jedną klasę wyżej
**) Plus Lulu

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 9 mar 2010, 11:25

Brawo. W koncu jest uczciwie dla pozostalych "95% obecnych na zlotach".
Nawet jzu zostala klasa oficjalnie zatwierdzona :) viewtopic.php?f=81&t=93154&p=1649409#p1649409
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez pinky » 9 mar 2010, 11:31

No to pozamiatane w klasach <rotfl> <rotfl>
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adaś » 9 mar 2010, 11:39

Pit napisał(a):Nie, no proszę Ciebie Adaś... :|
Adaś –> auta od pojemnosci Adasia do pojemnosci Adasia, o średnim spalaniu 11.85 l/100 km **

akurat te dane sa nieaktualne, bliżej 13/100 ;)
PS. mnie na zlocie nie będzie, więc nie musisz tworzyć dla mnie klasy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Myjk » 9 mar 2010, 11:40

Adaś, a jak podpompujesz to ile pociągnie? :D
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Adaś » 9 mar 2010, 11:43

Fiveopac napisał(a):Brawo. W koncu jest uczciwie dla pozostalych "95% obecnych na zlotach".
Nawet jzu zostala klasa oficjalnie zatwierdzona :) viewtopic.php?f=81&t=93154&p=1649409#p1649409

Panowie... żenada, nie spodziewałem sie tego po Was. Naprawdę żenada. Ale z braku argumentów widze, że tylko to Wam pozostaje, przykre to :)
Ostatnio edytowano 9 mar 2010, 11:45 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Fiveopac » 9 mar 2010, 11:45

Adaś napisał(a):
Fiveopac napisał(a):Brawo. W koncu jest uczciwie dla pozostalych "95% obecnych na zlotach".
Nawet jzu zostala klasa oficjalnie zatwierdzona :) viewtopic.php?f=81&t=93154&p=1649409#p1649409

Panowie... żenada, nie spodziewałem sie tego po Was. Naprawdę żenada.


Podobnie jak rzucanie tekstow w stylu "niesprawiedliwość" mowiac tylko w swoim imieniu a podpierajac sie rzekomą wiekszoscia.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adaś » 9 mar 2010, 11:46

Fiveopac napisał(a):
Adaś napisał(a):
Fiveopac napisał(a):Brawo. W koncu jest uczciwie dla pozostalych "95% obecnych na zlotach".
Nawet jzu zostala klasa oficjalnie zatwierdzona :) viewtopic.php?f=81&t=93154&p=1649409#p1649409

Panowie... żenada, nie spodziewałem sie tego po Was. Naprawdę żenada.


Podobnie jak rzucanie tekstow w stylu "niesprawiedliwość" mowiac tylko w swoim imieniu a podpierajac sie rzekomą wiekszoscia.

W jakim moim imieniu, jak mnie nawet tam nie będzie :) oraz Five, jeszcze tydzień temu miałem świadomość, że będziesz ze mną w klasie i że ją wygrasz, więc nie próbuj teraz wmówić, że ja to całe zamieszanie prowadzę dla siebie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Myjk » 9 mar 2010, 11:57

Palcie Wy wszyscy gumę... :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Fiveopac » 9 mar 2010, 12:02

W regulaminie forum powininen byc zakaz dyskusji o dwóch rzeczach:
1. Ceramizerach
2. Podzialu klas na 1/4 mili
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Adaś » 9 mar 2010, 12:08

Fiveopac napisał(a):W regulaminie forum powininen byc zakaz dyskusji o dwóch rzeczach:
1. Ceramizerach
2. Podzialu klas na 1/4 mili

Znowu kończą Ci się argumenty i odrwacasz kota ogonem próbując zamieść sprawę pod dywan.

W chwili obecnej przedstawiliście sprawę tak, że chcecie zrobić kilka zlotów w ciągu roku, z czego tylko jeden dla ogółu, a reszta to profi zawody na 1/4 mili skierowane do grupy kilku osób. Co będzie dalej? Zaczniemy na te specjalne zawody zapraszać innych zawodników startujących w innych zawodach innymi autami?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Pit » 9 mar 2010, 12:10

A ja się coraz bardziej utwierdzam w przekonaniu, że klasy humorystyczne nie mają racji bytu. Pościgamy się wszyscy, dla śmiechu w eliminacjach, których czas trwania można w tym wypadku wydłużyć i każdy zaspokoi swoje potrzeby wyszalenia się. Każdy dostanie kartkę przecież ze swoimi czasami, które będzie można porównywać z konkurentami z identycznymi silnikami. Adaś może posiedzieć przy Excel'u i zrobić statystyki, kto miał najszybsze Z5, KF czy FS na zlocie... A finały to 3 poważne klasy i najszybsi jadą o tytuły :) Dla mnie super opcja...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 9 mar 2010, 12:16

Adaś najlepszymi dwoma argumentemi jest to ze:
1. Jestes jedyna osobą ktora rozpetala i podtrzymuje wojne o podzial
2. Nawet cie nie bedzie na zlocie
Dziekuje. Uzasadnienia klas zostaly podane wczesniej. Jesli nie pamietasz, przebrnij przez posty wstecz skoro umknely ci pozostale argumenty.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron