Dyskusje na temat Zlotu Wiosennego – tutaj generujemy OT :–)

20-21 marca 2010 r.

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 23:09

ja już nic nie mówię :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:11

ravo napisał(a):ja już nic nie mówię :P

nie myśl, że zamieciesz temat pod dywan <lol> <list>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Barthez » 8 mar 2010, 23:11

wlasnie – niech wszyscy jada na pale a pozniej sie z tabeli zrobi takie klasy jak kto bedzie chcial
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 23:12

Wpadnie Pit i zaraz ogarnie temat i porozstawia po kątach :D :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 23:13

hehe zazwyczaj się udaje :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:13

ravo napisał(a):hehe zazwyczaj się udaje :P

nie tym razem słonko :*
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:28

Obrazek
<diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 23:33

Grubo <lol> <lol> <lol> Podział klas dla ludzi nie dla konkretnych samochodów <jupi> <jupi>
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 23:41

a co z klasą dla czerwonych aut ? są przecież szybsze
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez sq2jul » 8 mar 2010, 23:42

"Chlopcy z Grabowka, chlopcy z Chylonii, dzisiaj milicja uzyla broni.
Dzielniesmy stali, celnie rzucali
Janek Wisniewski padl"

:P
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 23:55 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:43

ravo napisał(a):a co z klasą dla czerwonych aut ? są przecież szybsze

Było jedno takie, które miało być szybsze, a wygrała zielona:P jej właściciel zmienił na takie same, tyle że turbodoładowane ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 23:45

sq2jul napisał(a): Janek Wisniewski padl"

:P



Cztery !!!! <rotfl> <rotfl>
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adamos » 8 mar 2010, 23:52

sq2jul napisał(a):"Chlopcy z Grabowka, chlopcy z Hylonii, dzisiaj milicja uzyla broni.
Dzielniesmy stali, celnie rzucali
Janek Wisniewski padl"

:P

Chylonia przez Ch i co Ty chcesz od mojego Grabówka?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1

Postprzez sq2jul » 8 mar 2010, 23:55

Wiedzialem, ze z ta Chylonia cos popiernicze :P
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Adamos » 8 mar 2010, 23:58

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2008, 10:03
Posty: 2280 (4/1)
Skąd: Gdynia
Auto: Ford Focus C-MAX mk1


Postprzez Pit » 9 mar 2010, 07:54

Ok, to wcielimy w życie podział, który chciałem zawsze uskutecznić, aby nie było rozdrabniania... 1) N/A 2) Doładowane. Panowie. Powiedzmy sobie szczerze... pierwsze dwie klasy są raczej humorystyczne.... :) Trzecia to ta, w której jak ryby w wodzi poczują cię Ci, którzy dłubią w najbardziej chyba podatnych na dłubanie rzędówkach, czyli BP. Czwarta jest dla JDM'owych hardcorowców z KL-ZE twierdzących, że turbo to zło. Ostatnia klasa jest dla kompletnych świrów pokroju Lukstera :D
(...)
Uwierzcie mi, ja nie stworzyłem tego przez piętnaście minut, a z perspektywicznym patrzeniem na CYKL sportowych IMPREZ, które mamy w planie tworzyć. Za cholerę nie brałem pod uwagę, że w jednej klasie będzie 5 a w drugiej 50 aut. Skupiam się na trzech poważnych klasach, gdzie pucharki powędrują do tych naprawdę szybkich. Wyjątkiem są pierwsze dwie, jak pisałem, mało sportowe klasy... Chciałbym zacząć w tym Klubie okres dobrych zawodów z dobrymi nagrodami dla ludzi, którzy dłubią swoje auta (3 ostatnie klasy) odchodząc od rekreacyjnych, jakże emocjonujących wyścigów Z5 bardziej w stronę czystego sportu, nastawionego na poważne, na miarę naszych możliwości, projekty. Zaraz pewnie przeczytam głosy, że zrobiłem klasy pod siebie i kolegów. Sprostuję, ja w tym roku nie startuję RX'em a Five ma wolne seryjne auto :)

EDIT:

...chociaż faktycznie może nie robić szopki z tymi klekotami i Z5 :)

1) N/A do 2.0
2) N/A pow. 2.0
3) Tuurbo

...i nie ma bólu, że Z5 faworyzowane, a moje założenia są spełnione, czyli prostota podziału i faworyzowanie sportowych aut, w tej jakże sportowej dyscyplinie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez pinky » 9 mar 2010, 08:37

Dodaj 4 klasę diesel dla świętego spokoju bo zaraz sprinteży w citd/ditd będą płakać że startują z turbo benzynami :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Basilius » 9 mar 2010, 09:02

hehe, czytam, czytam i nie bardzo kumam o sso odzzii? 1/4 mili to zawody typowo sportowe – wyścig, adrenalina i ... dłubanie przy wozach :) Seryjne samochody są tutaj raczej tłem dla tych dłubanych. Te dłubane wtedy patrzą jak bardzo odjechały od seryjnych. Jak doganiaja klase wyżej itd. Wiadomo, że na końcu zostaną same dłubańce, ale chyba o to chodzi. Jak się nastawimy na drobne klasy to Cykl jaki zarząd zaplanował skończy się na następnym wyścigu :) bo będzie za mało wozów do rywalizacji w danej klasie :)

Seryjniaki to chyba raczej jadą żeby się spotkać z ludźmi a nie na wyścigi :)

No chyba że coś mi umknęło
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Adaś » 9 mar 2010, 09:19

Basilius napisał(a):Seryjniaki to chyba raczej jadą żeby się spotkać z ludźmi a nie na wyścigi :)
No chyba że coś mi umknęło

Ja chciałbym po raz kolejny dodać, że nie jesteśmy klubem Tuningowym ani sportowym. Od rywalizacji performance, zaszczytów, chwały i 18 dziewic na koniec są dedykowane do tego często organizowane inne imprezy np. z pod szyldu SSS.

Pit napisał(a):Ok, to wcielimy w życie podział, który chciałem zawsze uskutecznić, aby nie było rozdrabniania... 1) N/A 2) Doładowane. Panowie. Powiedzmy sobie szczerze... pierwsze dwie klasy są raczej humorystyczne.... :) Trzecia to ta, w której jak ryby w wodzi poczują cię Ci, którzy dłubią w najbardziej chyba podatnych na dłubanie rzędówkach, czyli BP. Czwarta jest dla JDM'owych hardcorowców z KL-ZE twierdzących, że turbo to zło. Ostatnia klasa jest dla kompletnych świrów pokroju Lukstera :D
(...)
Uwierzcie mi, ja nie stworzyłem tego przez piętnaście minut, a z perspektywicznym patrzeniem na CYKL sportowych IMPREZ, które mamy w planie tworzyć. )

Piotr, naprawdę Ci się chwali za Twoją koncepcję, ale w dalszym ciągu uważam, że jest błędem jej wprowadzenie w TYM klubie. Nie próbujmy uszczęśliwiać na siłę wybitne jednostki olewając przy tym pozostałych uczestników zlotów. Podział na klasy nigdy nie będzie sprawiedliwy (oprócz 36 klas, ale i tutaj waga kierowcy by miała znaczenie ;) ), ale skupmy się by większość była z niego zadowolona.

Bardzo fajnie, że myślisz o kilku super nagrodach, ale wydaje mi się, że dla ludzi o wiele fajniejsze było by zdobycie mniejszego trofeum jak pucharek i dyplom, tylko ze muszą mieć na to szansę. Nie nastawiajmy się stricte na sport, bo 90% aut w tym klubie sportowymi nie jest. Z punktu widzenia klubowicza/uczestnika zlotu fajniejszą opcją była by ogólna nagroda za zlot, jaką zdobył Grzyb kilka lat temu w Toruniu. Nie był demonem szybkości 1/4, a dostał najcenniejszą nagrodę na zlocie i zobacz gdzie jest teraz :)

Chciałbym, żebyś naprawdę jeszcze raz to przemyślał, bez nastawienia na sport/performance, a ze spojrzeniem jak zrobić, żeby jak największa ilość ludzi wróciła mega zadowolonych ze zlotu (a nie tylko 3 osoby)

Na zakończenie dodam jeszcze, że ludzie w tym klubie (i ogólnie) nie powinni nastawiać się na jak największe przyrosty mocy, ale powinni dbać o swoje auta, o ich stan techniczny i prawidłową eksploatację i tego ten klub powinien ich uczyć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość