Dyskusje na temat Zlotu Wiosennego – tutaj generujemy OT :–)
ravo napisał(a):ja już nic nie mówię
nie myśl, że zamieciesz temat pod dywan


ravo napisał(a):hehe zazwyczaj się udaje
nie tym razem słonko


"Chlopcy z Grabowka, chlopcy z Chylonii, dzisiaj milicja uzyla broni.
Dzielniesmy stali, celnie rzucali
Janek Wisniewski padl"

Dzielniesmy stali, celnie rzucali
Janek Wisniewski padl"
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 23:55 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
ravo napisał(a):a co z klasą dla czerwonych aut ? są przecież szybsze
Było jedno takie, które miało być szybsze, a wygrała zielona:P jej właściciel zmienił na takie same, tyle że turbodoładowane
Wiedzialem, ze z ta Chylonia cos popiernicze 
no to jeszcze ode mnie: http://www.youtube.com/watch?v=16k4FYgqpWU cala piosenka.
Ok, to wcielimy w życie podział, który chciałem zawsze uskutecznić, aby nie było rozdrabniania... 1) N/A 2) Doładowane. Panowie. Powiedzmy sobie szczerze... pierwsze dwie klasy są raczej humorystyczne....
Trzecia to ta, w której jak ryby w wodzi poczują cię Ci, którzy dłubią w najbardziej chyba podatnych na dłubanie rzędówkach, czyli BP. Czwarta jest dla JDM'owych hardcorowców z KL-ZE twierdzących, że turbo to zło. Ostatnia klasa jest dla kompletnych świrów pokroju Lukstera
(...)
Uwierzcie mi, ja nie stworzyłem tego przez piętnaście minut, a z perspektywicznym patrzeniem na CYKL sportowych IMPREZ, które mamy w planie tworzyć. Za cholerę nie brałem pod uwagę, że w jednej klasie będzie 5 a w drugiej 50 aut. Skupiam się na trzech poważnych klasach, gdzie pucharki powędrują do tych naprawdę szybkich. Wyjątkiem są pierwsze dwie, jak pisałem, mało sportowe klasy... Chciałbym zacząć w tym Klubie okres dobrych zawodów z dobrymi nagrodami dla ludzi, którzy dłubią swoje auta (3 ostatnie klasy) odchodząc od rekreacyjnych, jakże emocjonujących wyścigów Z5 bardziej w stronę czystego sportu, nastawionego na poważne, na miarę naszych możliwości, projekty. Zaraz pewnie przeczytam głosy, że zrobiłem klasy pod siebie i kolegów. Sprostuję, ja w tym roku nie startuję RX'em a Five ma wolne seryjne auto
EDIT:
...chociaż faktycznie może nie robić szopki z tymi klekotami i Z5
1) N/A do 2.0
2) N/A pow. 2.0
3) Tuurbo
...i nie ma bólu, że Z5 faworyzowane, a moje założenia są spełnione, czyli prostota podziału i faworyzowanie sportowych aut, w tej jakże sportowej dyscyplinie
(...)
Uwierzcie mi, ja nie stworzyłem tego przez piętnaście minut, a z perspektywicznym patrzeniem na CYKL sportowych IMPREZ, które mamy w planie tworzyć. Za cholerę nie brałem pod uwagę, że w jednej klasie będzie 5 a w drugiej 50 aut. Skupiam się na trzech poważnych klasach, gdzie pucharki powędrują do tych naprawdę szybkich. Wyjątkiem są pierwsze dwie, jak pisałem, mało sportowe klasy... Chciałbym zacząć w tym Klubie okres dobrych zawodów z dobrymi nagrodami dla ludzi, którzy dłubią swoje auta (3 ostatnie klasy) odchodząc od rekreacyjnych, jakże emocjonujących wyścigów Z5 bardziej w stronę czystego sportu, nastawionego na poważne, na miarę naszych możliwości, projekty. Zaraz pewnie przeczytam głosy, że zrobiłem klasy pod siebie i kolegów. Sprostuję, ja w tym roku nie startuję RX'em a Five ma wolne seryjne auto
EDIT:
...chociaż faktycznie może nie robić szopki z tymi klekotami i Z5
1) N/A do 2.0
2) N/A pow. 2.0
3) Tuurbo
...i nie ma bólu, że Z5 faworyzowane, a moje założenia są spełnione, czyli prostota podziału i faworyzowanie sportowych aut, w tej jakże sportowej dyscyplinie
hehe, czytam, czytam i nie bardzo kumam o sso odzzii? 1/4 mili to zawody typowo sportowe – wyścig, adrenalina i ... dłubanie przy wozach
Seryjne samochody są tutaj raczej tłem dla tych dłubanych. Te dłubane wtedy patrzą jak bardzo odjechały od seryjnych. Jak doganiaja klase wyżej itd. Wiadomo, że na końcu zostaną same dłubańce, ale chyba o to chodzi. Jak się nastawimy na drobne klasy to Cykl jaki zarząd zaplanował skończy się na następnym wyścigu
bo będzie za mało wozów do rywalizacji w danej klasie 
Seryjniaki to chyba raczej jadą żeby się spotkać z ludźmi a nie na wyścigi
No chyba że coś mi umknęło
Seryjniaki to chyba raczej jadą żeby się spotkać z ludźmi a nie na wyścigi
No chyba że coś mi umknęło
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
- Od: 4 cze 2009, 09:00
- Posty: 272
- Skąd: Wolbrom
- Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE
Basilius napisał(a):Seryjniaki to chyba raczej jadą żeby się spotkać z ludźmi a nie na wyścigi
No chyba że coś mi umknęło
Ja chciałbym po raz kolejny dodać, że nie jesteśmy klubem Tuningowym ani sportowym. Od rywalizacji performance, zaszczytów, chwały i 18 dziewic na koniec są dedykowane do tego często organizowane inne imprezy np. z pod szyldu SSS.
Pit napisał(a):Ok, to wcielimy w życie podział, który chciałem zawsze uskutecznić, aby nie było rozdrabniania... 1) N/A 2) Doładowane. Panowie. Powiedzmy sobie szczerze... pierwsze dwie klasy są raczej humorystyczne....Trzecia to ta, w której jak ryby w wodzi poczują cię Ci, którzy dłubią w najbardziej chyba podatnych na dłubanie rzędówkach, czyli BP. Czwarta jest dla JDM'owych hardcorowców z KL-ZE twierdzących, że turbo to zło. Ostatnia klasa jest dla kompletnych świrów pokroju Lukstera
![]()
(...)
Uwierzcie mi, ja nie stworzyłem tego przez piętnaście minut, a z perspektywicznym patrzeniem na CYKL sportowych IMPREZ, które mamy w planie tworzyć. )
Piotr, naprawdę Ci się chwali za Twoją koncepcję, ale w dalszym ciągu uważam, że jest błędem jej wprowadzenie w TYM klubie. Nie próbujmy uszczęśliwiać na siłę wybitne jednostki olewając przy tym pozostałych uczestników zlotów. Podział na klasy nigdy nie będzie sprawiedliwy (oprócz 36 klas, ale i tutaj waga kierowcy by miała znaczenie
Bardzo fajnie, że myślisz o kilku super nagrodach, ale wydaje mi się, że dla ludzi o wiele fajniejsze było by zdobycie mniejszego trofeum jak pucharek i dyplom, tylko ze muszą mieć na to szansę. Nie nastawiajmy się stricte na sport, bo 90% aut w tym klubie sportowymi nie jest. Z punktu widzenia klubowicza/uczestnika zlotu fajniejszą opcją była by ogólna nagroda za zlot, jaką zdobył Grzyb kilka lat temu w Toruniu. Nie był demonem szybkości 1/4, a dostał najcenniejszą nagrodę na zlocie i zobacz gdzie jest teraz
Chciałbym, żebyś naprawdę jeszcze raz to przemyślał, bez nastawienia na sport/performance, a ze spojrzeniem jak zrobić, żeby jak największa ilość ludzi wróciła mega zadowolonych ze zlotu (a nie tylko 3 osoby)
Na zakończenie dodam jeszcze, że ludzie w tym klubie (i ogólnie) nie powinni nastawiać się na jak największe przyrosty mocy, ale powinni dbać o swoje auta, o ich stan techniczny i prawidłową eksploatację i tego ten klub powinien ich uczyć.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość