Dyskusje na temat Zlotu Wiosennego – tutaj generujemy OT :–)

20-21 marca 2010 r.

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 22:43

Jak nikt nie nada kierunku to były albo trzy klasy PB/ON/LPG albo 33* tyle ile silników, a tak jest jakoś ramowo określone i można by to trochę nagiąć bo tutaj Adaś ma rację.



* liczba zupełnie przypadkowa, nie wiem ile dokładnie ich jest :D :D :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 22:46

oj chłopaki :) założenie było by zrobić puchar ( jakoś tego pomysłu nikt nie chwali ) a w związku z tym chcemy dać naprawdę fajne nagrody za wygranie tej klasyfikacji. 1/4 to 1/4 i raczej robi się pod nie auta ale jak ktoś tu zauważył to klub mazdy i można zrobić klasy dla zabawy dla większej grupy, pytanie czy chcemy iść w zabawę czy w coś bardziej profi. A że w Koninie jest tylko 1/4 to może być tylko moja wina, mam nadzieję że inne zloty będą miały więcej atrakcji a co za tym idzie każdy będzie zadowolony i 1/4 nie będzie tylko jedyną główną atrakcją. Klasy nie zostaną już zmienione.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 22:51

Ja zawsze myślałem że każdy ma ciśnienie na dobrą zabawę ;) Profi?? Hmm...

Oczywiście puchar i seria zawodów to świetny pomysł i gratulacje dla pomysłodawcy i wdrożeniowców, aczkolwiek jak widać parę aspektów jest mocno dyskusyjnych.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 22:51

ravo napisał(a):oj chłopaki :) założenie było by zrobić puchar ( jakoś tego pomysłu nikt nie chwali ) a w związku z tym chcemy dać naprawdę fajne nagrody za wygranie tej klasyfikacji. 1/4 to 1/4 i raczej robi się pod nie auta ale jak ktoś tu zauważył to klub mazdy i można zrobić klasy dla zabawy dla większej grupy, pytanie czy chcemy iść w zabawę czy w coś bardziej profi. A że w Koninie jest tylko 1/4 to może być tylko moja wina, mam nadzieję że inne zloty będą miały więcej atrakcji a co za tym idzie każdy będzie zadowolony i 1/4 nie będzie tylko jedyną główną atrakcją. Klasy nie zostaną już zmienione.


ravo szczerze? Od profi to są inne imprezy ukierunkowane na performance i na wyścigi. To jest klub, z tego ma być fun.

ravo napisał(a):Klasy nie zostaną już zmienione

Czyli do końca roku będa obowiązywać. Gwarantuję Ci, że przy okazji każdego następnego zlotu będę od nowa zaczynać tą dyskusję nawet jak się już ew tym roku na żadnym zlocie nie pojawię, bo nie chodzi tu o mnie. A jestem uparty bardzo uwierz mi ;)
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 22:54 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez sq2jul » 8 mar 2010, 22:53

Andrzeju, a widzisz kogos (poza garstka zapalencow z dzialu 'Projekty') kto moglby wystartowac w tym czyms 'bardziej profi'? Drugie pytanie: Ilu z tych zapalencow (nastawionych stricte na performance) przyjezdza na zloty?
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 22:54 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 22:54

no tak ale fan będzie dla tych co robią to i wkładają w to kasę, dla innych co lubią ładne auta to będzie konkurs piękności dla tych co lubią zakręty będą jakieś slalomy oesy, dla tych co lubią np opanowanie to jazda z piłeczką itp itd
nie da się zrobić 10 klas i innych konkurencji w jeden dzień a tak lepiej to rozbić i zrobić każdą konkurencje ukierunkowaną
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 8 mar 2010, 22:55

Trzeba też pamiętać że Mazdaspeed zaczęła od niedawna bawić się w tuning, 3 lata temu KLZE było praktycznie nie do zdobycia dla przeciętnego posiadacza mazdy z Kseries, nie mówiąc o dołożeniu suszarki które były abstrakcją dla tego forum. Dziś lukster, five czy Pit (i paru innych) pokazało się że Mazde się DA tuningować, nie mówimy tu o KLZE i walka o złamanie 15 tylko o autach robiących 13.xxx czy lepiej.
Z mojego punktu widzenia klasy są spoko, Adaś piszesz że zachęca to do wydania 3 tyś, a np konkurs "najpiękniejsza Mazda" czy "konkurs car audio" nie wygrają auta które wyjechały z fabryki tylko właściciele włożyli w samochód dużo serca i pieniędzy, by tak wyglądały jak za czasów świetności czy miały niezły arsenał muzyczny. Jeżeli ten podział zmusi zawodników do rozbudowy performance to będzie wieli sukces :) Może w końcu Mazdy zaczną jechać ;]

A nie ma opcji żeby w pucharze zarządu zrobić klasę outlaw ?? czemu klubowicze które mają inne gruzy nie mogą brać udziału w walce ? Fajnie jakby była tylko osobna tabelka i wyniki z wszystkich Mazdaspeed w roku :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez sq2jul » 8 mar 2010, 22:56

a ja nie wkladam kupy kasy w performance swojego auta, jednak wyscigi na zlota daja mi mase zabawy. W zwiazku z tym mam rozumiem, ze 1/4 mili nie dla mnie?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez noucamp » 8 mar 2010, 22:59

Masz rozumieć że nie będziesz najszybszy
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 22:59

sq2jul napisał(a):a ja nie wkladam kupy kasy w performance swojego auta, jednak wyscigi na zlota daja mi mase zabawy. W zwiazku z tym mam rozumiem, ze 1/4 mili nie dla mnie?

Najwidoczniej tak. Ja poczyniłem pewne modyfikacje w samochodzie właśnie stawając w szranki z równymi sobie. Nie było moim założeniem łapać się z KLami, chociaż są i takie sztuki, które są wolniejsze ;)

noucamp idąc twoim tokiem myślenia o CarAudio, to po co w ogóle klasy na 1/4? Tutaj jest trochę inna sytuacja, bo bazę każdy ma taką samą i startuje z tej samej pozycji! Nie ważne czy masz 6 litrowe V12, czy 0,8 pod maską :P
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 23:01 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 22:59

Ja tak rozumiem że te klasy są pod konkretne auta :D I za to że ktoś wiadro kasy wsadził w furke ma być taka nagroda pocieszenia :D Uff dobrze że ja mam lowcost'a nie będzie rozczarowania na podsumowaniu sezonu. Ale jedziemy dla ogólnego funu i tyle.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez sq2jul » 8 mar 2010, 23:03

noucamp napisał(a):Masz rozumieć że nie będziesz najszybszy


rozumiem to doskonale. Nigdy nie mialem aspiracji bycia najszybszym.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 23:03

ludzie ale jak nie będzie porównania i zabawy ? przecież masz po zlocie tabelkę z czasami i wiesz wtedy, że np. masz najszybsze 2 v6, więc jak ktoś startuje dla zabaw to nic się nie zmienia :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:04

sq2jul napisał(a):
noucamp napisał(a):Masz rozumieć że nie będziesz najszybszy


rozumiem to doskonale. Nigdy nie mialem aspiracji bycia najszybszym.

Ale mając świadomość, że ktoś mając lekko szybsze auto popełni mały błąd stajesz z innym nastawieniem, niż stając z KLZE :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:04

ravo napisał(a):ludzie ale jak nie będzie porównania i zabawy ? przecież masz po zlocie tabelkę z czasami i wiesz wtedy, że np. masz najszybsze 2 v6, więc jak ktoś startuje dla zabaw to nic się nie zmienia :)

To po co klasy w ogóle robić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 23:06

by każdy w danej klasie mógł być mistrzem :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 23:06

Potem w excelu się zrobi podział na silniki :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:06

ravo napisał(a):by każdy w danej klasie mógł być mistrzem :)

Ale po co, skoro może sobie porównać czas z tabelki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 23:07

pinky napisał(a):Potem w excelu się zrobi podział na silniki :D

Dokładnie – to jest lepszy pomysł, niż zaprezentowany obecnie i mówię to całkiem serio! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez noucamp » 8 mar 2010, 23:09

pinky napisał(a):Potem w excelu się zrobi podział na silniki :D

dokładnie :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość