Dyskusje na temat Zlotu Wiosennego – tutaj generujemy OT :–)
Speed napisał(a):gadula napisał(a):Fiveopac napisał(a): Klasy zostaly stworzone tak aby dopingowaniać temat swapowania silnikow.
To poszkodowane są jeszcze BA ze SWAPem na BPBo o ile z Z5 mieli jeszcze jakieś szanse, to z BP żadnych
Czyli jednym słowem, nigdy nie dogodzisz wszystkim
Ale Z5 teraz sa w sumie najmocniejsze w klasie
Z5 jest za duzo w klubei by ignorowac taki potencjał
Co do BA z BP to coz.... silnik w tej odmianie szału nie robi i ciezko go postawic z czymkolwiek, niestety nei da sie wszystkich brac pod uwage by dogodzic
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Z5 jest za duzo w klubei by ignorowac taki potencjałDlatego maja swoja klase z B3, oczywiscie w podziale jest literowka
Pit znowu pije formaline.
Co do BA z BP to coz.... silnik w tej odmianie szału nie robi i ciezko go postawic z czymkolwiek, niestety nei da sie wszystkich brac pod uwage by dogodzicSzczegolnei wazne jest to, zeby łatwo swapowalne Vłki walczyly miedzy soba nie brużdżąc rownoczesnie w popularnych klasach rzędowych. Mocno przeduskutowana byla kwestia 2.0 R4 w tej klasie i w sumie dobrze ze Pit sie uparl na to rozwiazanie, bo oprocz FS'ów sa tez 160 konne MZR 2.0 wiec mysle, ze dotrzymaja kroku niektorym Vłką.
I do klasy do >1900 wrzuciliście MX5 BP, która konkurować może z BA KF. W tej chwili zrobiliście mega wielką klasę, w której startować będzie kilkadziesiąt samochodów, a w >1500 co najwyżej kilkanaście. NC 2.0 są 2 szt w klubie, więc to raczej margines patrząc na samochody stawiające się na zlotach.
PS, dla mydelniczek powinna być oddzielna klasa w ogóle

Panie, daj Pan spokoj – toc to juz naplute i przybite. Nic nie zmienisz.
Adaś napisał(a):To nie jest klub tuningowy... Fajnie, że została zrobiona klasa dla kilku posiadaczy ZE, ale co z kilkunastoma/dziesięcioma posiadaczami 1.8-2.2 NA?
I tu sie mylisz, to maja byc zawody promujace performance, podzial ma zachecać do modyfikacji i promowac najkrotsza i najlatwiejsza droge czyli swap oraz walki w ramach swojej klasy. Co do 2.0 jak wyzej. Nie liczysz chyba, ze M6 z silnikiem 2.0 ma miec jakies szanse w cyklu Pucharu? Poza NC sa jeszcze Trójki z tym samym silnikiem (o M6 juz wspomnialem). Modyfikacji podzialu na klasy na 99% nie bedzie, moze poza poprawa literowki w pierwszej klasie.
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Adaś napisał(a):To nie jest klub tuningowy... Fajnie, że została zrobiona klasa dla kilku posiadaczy ZE, ale co z kilkunastoma/dziesięcioma posiadaczami 1.8-2.2 NA?
I tu sie mylisz, to maja byc zawody promujace performance, podzial ma zachecać do modyfikacji i promowac najkrotsza i najlatwiejsza droge czyli swap oraz walki w ramach swojej klasy.
Zawsze myślałem, że te zawody u nas w klubie miały dawać ludziom frajdę i możliwość sprawdzenia samochodu i siebie w miarę bezpiecznych warunkach, a nie zachęcać do wydawania <3000zł, żeby mieć szansę z mocniejszymi silnikami.
Twoje założenia nie mają totalnie sensu w świetle wypowiedzi Piotra o Z5tkach ze stożkami. W chwili obecnej macie na starcie każdych zawodów największą grupę ludzi ze świadomością, że mogą się co najwyżej nacieszyć widokiem mrygających lampeczek lampy startowej.
Oraz na zakończenie – aby Wasze założenia nie przyniosły dokładnie odwrotnego efektu niż zakładacie – ludzie przestaną robić jakiekolwiek modyfikacje, bo nie będzie miało to sensu. Sens t miało, jak startowało kilkanaście samochodów o tych samych warunkach i chęć modyfikacji by być najszybszym.
PS. To nie jest klub Tuningowy!
Mysle, ze nikt nigdy nie robil i robic nie bedzie zadnych modyfikacji w tym celu, aby przyjechac na zlot klubu Mazdaspeed i wygrywac klase. Tacy ludzie robia to co robia, bo jest to ich zamilowanie, pasja, chca miec szybkie auto. Klub, nie jest zrzeszeniem tunerow tylko gromadzi milosnikow marki, o czym chyba zapomnieliscie. Five sorry ale jakos nie wierze w to, ze ktos przyjedzie na zlot, uzyska slaby wynik seryjnym autem (bedac objechanym przez auta o 1l wiekszej pojemnosci) i bedzie to dla niego 'kopem' do dzialania. Chyba nie tedy droga...
Adaś napisał(a):Zawsze myślałem, że te zawody u nas w klubie miały dawać ludziom frajdę i możliwość sprawdzenia samochodu i siebie w miarę bezpiecznych warunkach, a nie zachęcać do wydawania <3000zł, żeby mieć szansę z mocniejszymi silnikami.
Twoje założenia nie mają totalnie sensu w świetle wypowiedzi Piotra o Z5tkach ze stożkami. W chwili obecnej macie na starcie każdych zawodów największą grupę ludzi ze świadomością, że mogą się co najwyżej nacieszyć widokiem mrygających lampeczek lampy startowej.
podpinam sie do Twojej wypowiedzi

Moja (była)
>>> K l i c k
Pozdrawiam.
ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!

Pozdrawiam.

Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Adaś, dziekuję ci za wszystkie uwagi. Napewno wezmiemy je pod uwage przy nastepnym cyklu rozgrywek o Puchar Zarządu
Niestety z gory moge powiedziec, ze nie zrobimy nigdy podzialu na 36 klas z konkretnym silnikiem w konkretnym aucie. Przykro mi. Wielkim kompromisem jest istnienie osobnej klasy Diesel i Z5-B3. Dziekuje za uwage. Zycze zaciętej rywalizacji 
Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Adaś, dziekuję ci za wszystkie uwagi. Napewno wezmiemy je pod uwage przy nastepnym cyklu rozgrywek o Puchar ZarząduNiestety z gory moge powiedziec, ze nie zrobimy nigdy podzialu na 36 klas z konkretnym silnikiem w konkretnym aucie. Przykro mi. Wielkim kompromisem jest istnienie osobnej klasy Diesel i Z5-B3. Dziekuje za uwage. Zycze zaciętej rywalizacji
Nikt nie każe robić 36 klas. Przez ostatnie lata istniał podział, który funkcjonował dobrze (chociażby ten z Borska).
A w sumie to jaki jest problem z 1/2 klasami więcej niż obecnie? Puchar i dyplom za dużo kosztuje, czy za dużo gardła sobie zedrzeć trzeba ogłaszając wyniki? Jeśli tak, to chętne zasponsoruję 2 puchary i dyplomy więcej, a na gardło coś się kupi.
Przepraszam Cię Five, ale swoją wypowiedzią o performance jak dla mnie się lekko pogrążyłeś w tym temacie. Nie próbujcie na siłę robić z tego klubu czegoś, do czego nigdy nie aspirował.
Wracając jeszcze na koniec do 36 klas – jest to marchewka dla przyjeżdżających na zloty...
sq2jul napisał(a):Panie, daj Pan spokoj – toc to juz naplute i przybite. Nic nie zmienisz.
Julku, ja uwielbiam dyskutować, nie po to jestem w tym klubie od ponad 5 lat i mam niebieska tabliczkę, żeby siedzieć jak mysz pod miotłą. Mam prawo napisać, że coś jest źle i z tego prawa korzystam.
Adaś napisał(a):sq2jul napisał(a):Panie, daj Pan spokoj – toc to juz naplute i przybite. Nic nie zmienisz.
Julku, ja uwielbiam dyskutować, nie po to jestem w tym klubie od ponad 5 lat i mam niebieska tabliczkę, żeby siedzieć jak mysz pod miotłą. Mam prawo napisać, że coś jest źle i z tego prawa korzystam.
Adasiu, wszak nie widzisz, ze 'wietrzysz sobie gebe' na darmo?
ale ciscnienie na 400m... – wszystko pod szybkie samochody
szkoda tylko ze nikt nie pamieta o szybkich kierowcach i zakretach gdzie moc jest drugoplanowa
moze na nastepnych zlotach cos bedzie
Adaś – szkoda ze Cie nie bedzie...
szkoda tylko ze nikt nie pamieta o szybkich kierowcach i zakretach gdzie moc jest drugoplanowa
moze na nastepnych zlotach cos bedzie
Adaś – szkoda ze Cie nie bedzie...
sq2jul napisał(a):Adaś napisał(a):sq2jul napisał(a):Panie, daj Pan spokoj – toc to juz naplute i przybite. Nic nie zmienisz.
Julku, ja uwielbiam dyskutować, nie po to jestem w tym klubie od ponad 5 lat i mam niebieska tabliczkę, żeby siedzieć jak mysz pod miotłą. Mam prawo napisać, że coś jest źle i z tego prawa korzystam.
Adasiu, wszak nie widzisz, ze 'wietrzysz sobie gebe' na darmo?
Może tak, może nie. Może inni zwrócą uwagę na problem. Siedząc cicho przyjmujemy narzucone nam Status Quo.
Czyli dochodzimy do konkluzji...wybory, wybory, wybory
Oczywiście z powyższym żartuję, jestem zwolennikiem dialogu, a niż rewolucji
pinky napisał(a): czasami autorytaryzm nie jest najlepszym wyjściem.
Czasem? Nigdy nie jest najlepszym wyjsciem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość