Dyskusje na temat Zlotu Wiosennego – tutaj generujemy OT :–)

20-21 marca 2010 r.

Postprzez Siw-y » 8 mar 2010, 19:35

Speed napisał(a):Ale Z5 teraz sa w sumie najmocniejsze w klasie :]

Jeszcze jest E5, ZJ i ZL :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Bartg » 8 mar 2010, 19:37

Że zacytuje Pit'a
A reszta, no Z5-tki ze stożkami muszą mieć swoje podwórko :D

Obrazek
Mysle, ze klasy sa ustalone ze wzgledu na przewidywana ilosc uczestnikow o podobnych szansach, jakby zrobic klase do 1.6 przyjedzie jeden Mx-3 DOHC i pozamiata pietnascie Z5 ;P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 19:40

Speed napisał(a):
gadula napisał(a):
Fiveopac napisał(a): Klasy zostaly stworzone tak aby dopingowaniać temat swapowania silnikow.

To poszkodowane są jeszcze BA ze SWAPem na BP <lol> Bo o ile z Z5 mieli jeszcze jakieś szanse, to z BP żadnych ;) Czyli jednym słowem, nigdy nie dogodzisz wszystkim :D

Ale Z5 teraz sa w sumie najmocniejsze w klasie :]

Klasy to ukłon dla Z5tkowców.
Fiveopac napisał(a): Klasy zostaly stworzone tak aby dopingowaniać temat swapowania silnikow.

To nie jest klub tuningowy... Fajnie, że została zrobiona klasa dla kilku posiadaczy ZE, ale co z kilkunastoma/dziesięcioma posiadaczami 1.8-2.2 NA?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez gadula » 8 mar 2010, 19:41

Siw-y napisał(a):
Speed napisał(a):Ale Z5 teraz sa w sumie najmocniejsze w klasie :]

Jeszcze jest E5, ZJ i ZL :P

A B5 to gdzie? :P
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 19:51

Tak zerknąłem na udział samochodów w klasach w Koninie:

A 12 (1,3-1,4)
B 24 (1,5-1,6)
c 42 (1,8-2,2)
D 31 (2,2+)

Przy obecnym podziale, w Klasie 2,0+ by startowało 60 samochodów, pogratulować!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez kinki » 8 mar 2010, 19:57

zapisy do zawodów dopiero w Koninie ?
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6088 (471/185)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 19:58

każdy kto chcę ustawia się i już ;)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 20:04

Uczestnicy z Borska:
MIDI 13szt 1,5-1,6
Profi 21szt 1,8-2,2 (z czego 323 1,8 było 4szt, w tym jedna BG Danisza)
Profi+ 11szt 2,2+

Sumując – ustalone klasy są nie adekwatne do faktycznego stanu samochodów, które się na zlocie zjawiają.

PS. właśnie zauważyłem, że wyliczenia z Sochaczewa wziąłem z pliku zawody, a tam niektórzy są po kilka razy, więc są błędne :P Zaraz jeszcze raz policzę Sochaczew :)

EDIT:

tak rozkłądał się rozkłąd sił w Sochaczewie:
A – 5szt (1,3-1,4)
B -10szt (1,5-1,6)
C – 21szt (1,8-2,2)
D – 17szt (2,2+)
Ostatnio edytowano 8 mar 2010, 20:08 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Barthek » 8 mar 2010, 20:07

Adaś napisał(a):Tak zerknąłem na udział samochodów w klasach w Koninie...
Przy obecnym podziale, w Klasie 2,0+ by startowało 60 samochodów, pogratulować!

Może by tak jeszcze raz przedyskutować podział klas, bo Adaś ma dobry pomysł na rozdzielenie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 20:11

Barthek1983 napisał(a):
Adaś napisał(a):Tak zerknąłem na udział samochodów w klasach w Koninie...
Przy obecnym podziale, w Klasie 2,0+ by startowało 60 samochodów, pogratulować!

Może by tak jeszcze raz przedyskutować podział klas, bo Adaś ma dobry pomysł na rozdzielenie <spoko>

Ja pomysłu nie mam, ale od zawsze była klasa 1,8-2,2 i był to sprawiedliwy podział. Nie róbmy jednej mega klasy tam, gdzie jest najwięcej samochodów, co pokazują moje obliczenia z program Szymona z Borska i Sochaczewa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 20:13

ravo napisał(a):każdy kto chcę ustawia się i już ;)

I dwie godziny będzie trwało samo zapisywanie zawodników. A można wcześniej nadać numery startowe i podać Szymonowi przed zlotem z podziałem na klasy. ravo ułatwiaj sobie życie, a nie komplikuj ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Bartg » 8 mar 2010, 20:18

Tez uwazam, ze podzial do 1.6, 1.8-2.2, i 2.2+ jest bardziej sprawiedliwy pod wzgledem osiagow, mysle, ze takie klasy jak sa moga zniechecic sporo ludzi do udzialu – moze pojada raz, zeby zobaczyc jaki czas i tyle.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 20:21

Bartg napisał(a):Tez uwazam, ze podzial do 1.6, 1.8-2.2, i 2.2+ jest bardziej sprawiedliwy pod wzgledem osiagow, mysle, ze takie klasy jak sa moga zniechecic sporo ludzi do udzialu – moze pojada raz, zeby zobaczyc jaki czas i tyle.

Patrząc na zgłoszenia, to lepiej zrezygnować z klasy najniższej, a rozbudować tą średnio mocną.

I dla jasności ja tego nie mówię pod siebie, bo na zlocie niestety mnie nie będzie <płacze> , tylko patrząc obiektywnym okiem opierając się o fakty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 20:22

Adaś napisz oficjalnie że chcesz pomóc a nie jak zwykle z niemca cię biorą :D :D Napisz do ravo albo piotrusia co i jak i zajmij się tym bo cyba jako jedyny ogarniesz temat. No i Simoneusem już się dogadujesz któreś zawody z rzędu.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Bartg » 8 mar 2010, 20:28

Adaś napisał(a):
Bartg napisał(a):Tez uwazam, ze podzial do 1.6, 1.8-2.2, i 2.2+ jest bardziej sprawiedliwy pod wzgledem osiagow, mysle, ze takie klasy jak sa moga zniechecic sporo ludzi do udzialu – moze pojada raz, zeby zobaczyc jaki czas i tyle.

Patrząc na zgłoszenia, to lepiej zrezygnować z klasy najniższej, a rozbudować tą średnio mocną.

I dla jasności ja tego nie mówię pod siebie, bo na zlocie niestety mnie nie będzie <płacze> , tylko patrząc obiektywnym okiem opierając się o fakty.

Tak, ale wez pod uwage, ze podzial na klasy musi byc taki sam przez caly "sezon", wiec tutaj do klasy "z5" moze byc 5 aut, ale juz na jakims megaspocie moze byc 15-20, zgodze sie, ze priorytetem powinna byc klasa 1.8-2.2, tutaj bedzie najwiecej aut i najciekawsza rywalizacja.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 20:35

Bartg napisał(a):
Adaś napisał(a):
Bartg napisał(a):Tez uwazam, ze podzial do 1.6, 1.8-2.2, i 2.2+ jest bardziej sprawiedliwy pod wzgledem osiagow, mysle, ze takie klasy jak sa moga zniechecic sporo ludzi do udzialu – moze pojada raz, zeby zobaczyc jaki czas i tyle.

Patrząc na zgłoszenia, to lepiej zrezygnować z klasy najniższej, a rozbudować tą średnio mocną.

I dla jasności ja tego nie mówię pod siebie, bo na zlocie niestety mnie nie będzie <płacze> , tylko patrząc obiektywnym okiem opierając się o fakty.

Tak, ale wez pod uwage, ze podzial na klasy musi byc taki sam przez caly "sezon", wiec tutaj do klasy "z5" moze byc 5 aut, ale juz na jakims megaspocie moze byc 15-20, zgodze sie, ze priorytetem powinna byc klasa 1.8-2.2, tutaj bedzie najwiecej aut i najciekawsza rywalizacja.

Ale ja nie dyskredytuje klasy 1,5-1,6 :) Pit pisał, że ryczące Z5tki muszą mieć swoje podwórko – ok, ale co z 2 litrówkami, których jest najwięcej?

pinky – mogę pomóc telepatycznie – 20 marca będę mieć 1/4 mili na Rossignolach na Kasprowym Wierchu – znajomi mnie w balona zrobili i zamiast w ten weekend jak ustaliliśmy, pobrali urlopy i zarezerwowali kwatery na weekend kiedy jest zlot :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez pinky » 8 mar 2010, 20:37

Racja zapomniałem.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez ravo » 8 mar 2010, 21:01

Ja uważam, że klasy są sensowne, każdy ma tam jakieś swoje doświadczenie więc dajmy szansę w tym roku na taki puchar a za rok się zobaczy ;) ja żałuje tylko że nie mam mazdy :((
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez andree » 8 mar 2010, 21:06

ravo napisał(a):ja żałuje tylko że nie mam mazdy

nie żałuj :) , ja mam, ale co mogę nawywijać.. z taką mocą :)
Moja (była) Obrazek >>> K l i c k
Pozdrawiam. Obrazekndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...Obrazek

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 16:09
Posty: 1609 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Suzuki Ignis 4x4 ;)
CZ 350, CZ 175 Sport

Postprzez Adaś » 8 mar 2010, 21:08

ravo napisał(a):Ja uważam, że klasy są sensowne

bo nie masz Mazdy <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość