Sprzedam Mazde 6 GY 3.0 V6, 2004r

Ogłoszenia sprzedaży i zamiany samochodów.

Postprzez Socyopatic » 3 maja 2019, 20:01

Auto w moich rekach ponad piec lat. Wczesniej w PL u dwojki włacicieli od 2009. Sprowadzone z USA ale nie jako rozwalone jak wiekszosc aut stamtad sprowadzanych, co potwierdza nie tylko Carfax ale i pomiar auta miernikiem. W PL u wczesniejszego wlasciciela niedługo po sprowadzeniu wymieniana przednia szyba po kamieniu, przedni błotnik prawy wymieniony i polakierowany w ori grubosc i lakierowany mały fragment prawego tyłu po drobnych zdarzeniach, na reszcie auta ori elementy w ori lakierze. Wymienione tez lampy tył w ASO na przystosowane do Europy – fajne wizualnie pasujące do koloru auta, bo w graficie, niedostępne nigdzie na rynku obecnie. Wtedy tez było wymieniane sprzęgło i wszystkie typowe wymiany eksploatacyjne. Niestety kolejna włascicielka ograniczyła się tylko do podstaw typu filtry i klocki, wiec kupując auto w 2014 zastałem wiele rzeczy do wymiany z racji nie ruszania ich od czasu wyjazdu z abryki przez te 10 lat wówczas i 170 tysi przebiegu (np. zawieszenie czy wszelkie uszczelnienia silnika). W drugiej połowie 2014 na start został wymieniony akumulator. Na początku 2015 wymienione lampy na przod na takie z ciemnymi srodkami, zmienione koncowki wydechow i przede wszystkim wymienione praktycznie całe zawieszenie tj.


– tulejki przedniego górnego wahacza i jego sworznie.
– "proste" dolne wahacze przednie z nowymi sworzniami.
– całe "zagięte" dolne przednie wahacze z nowymi sworzniami

– całe tylne górne wahacze zagiete
– całe drążki tylne poprzeczne.
– tulejki tylnych wahaczy-podstawek pod sprężynami
– dolne małe cukierki wahacza wzdłużnego.


Do tego dołozona rozporka kielichow pod maske na zamówienie z gorny sport. W Pazdzierniku 2015 wymienione zostały jeszcze podczas dużego przeglądu nastepujace sprawy: linka zmiany biegow, naprawiona regulacja elektryczna fotela kierowcy, nowe amortyzatory z przodu i tyłu, nowe osłony, odbojniki oraz mocowania tychze amorow, przednie sprężyny na twardsze i lekko obnizajace firmy eibach. Wymienione tez uszczelki: miski olejowej, obu pokryw zaworow i swiec, zmienione gumy stabilizatora przod.

W 2016 wymienione nakładki na pedały, zakupiony zestaw zaciskow hamulcowych przod i tył od mazdy 6 mps pod większe tarcze. Wymieniony uszczelniacz wałka rozrządu, tuleje w przednich tylnych wahaczach i jeden łacznik tylnego stabilizatora.


W 2017 regenerowany był rozrusznik, kupione i zamontowane tarcze hamulcowe przod i tył od mpsa (320 mm i 310mm przy seryjnych małych 280mm i 280mm) mocniejszymi klockami EBC (zielone i czerwone), na zaciskach po regeneracji z nowymi tłoczkami i gumkami. Wywalone katalizatory które się rozleciały, (standardowy problem przy tych V6 przy przebiegu koło 200 tysiecy), wlozony emulator sondy.


Na początku 2018 wymienione wszystkie 6 swiec na oem dla tego silnika motocrafty oraz wszystkie 6 cewek zapłonowych na zamienniki NTY, nowy pasek napedzajacy pompe wode oraz nowy pasek osprzętu alternatora.

W październiku 2018 wymieniany ostatni raz olej z filtrami plus wymienione wycieraczki.

W kwietniu 2019 kupiony nowy akumulator.

Auto sprzedaje na letnich kołach 18 z oponami kupionymi przeze mnie 5 lat temu jako nowe (dwie sa jeszcze na 2-3 sezony, dwie na 1-2)

Przeglad do lipca 2019, ubezpieczenie do sierpnia 2019.

Przebieg auta to niecałe 150 tys mil.

Na ten moment auto wymaga na pewno:

1) regeneracji maglownicy plus jeden wahacz – drążek poprzeczny z tyłu wymieniany w 2015 nie wytrzymał trudu naszych drog, wiec trzeba go wymienić i zrobić zbieżność.

2) warto zmienić przednie amortyzatory bo jako zamienniki jezdzac na kołach 18 swoje popracowały przez te 3 lata i sa powoli do wymiany (jako, że nie wiedzieć czemu "pukały" już jako nowe swiezo założone, dobrze wtedy jeszcze amortyzując, to akurat dla samych walorow akustycznych jest to tez warte zrobienia) przy okazji można wrocic do seryjnych sprężyn które daje do bagaznika.

3) fotel kierowcy wymaga regeneracji na oparciu i części siedziska, podsufitke trzeba poprawić miejscami lub obszyc na nowo.


4) tylny zderzak jest do malowania po parkowaniu sasiadki, a klapa bagażnika ma rysy od "zyczliwego sąsiada", trzeba zrobic tylne nadkola bo ruda już złapała.

5) trzeba wymienic pierścienie bo bierze koło litra na 1,5 tys km

6) mimo nowego akumulatora od miesiaca jest problem z gaśnięciem całego prądu w aucie przy próbie odpalenia i konieczność odpinania aku..

Ja po tylu latach z tym autem i majac od kilku miesiecy jego nastepce nie mam już checi zajmować się powyższymi sprawami, wiec cena jest taka by możliwie szybko sprzedać to auto i wynosi 6500 pln.

Jeśli nie sprzeda się do końca czerwca rozwaze rozbiorke na części ale szkoda by było, bo jak ktoś jest w stanie samemu ogarnąć choc czesc z wymienionych powyżej spraw to jednak jest to prawdopodobnie jedyna w PL a pewnie jedna z nielicznych w Europie wersja kombi z tym silnikiem i manualna skrzynia biegow.
Załączniki
mazda6.jpg
mpm.jpg
DSC_0794.JPG
IMG_20180501_163500154.jpg
pod6.jpg
IMG_20180828_122933840.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 998 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 12 maja 2019, 10:38

Jako że w aucie przy ostatniej jeździe zaczela mrugać na wolnych lampka oleju, co zapewne oznacza niestety koncowke pieca to cena auta schodzi ostatecznie na 4 tysiace do zabrania. Jak do połowy lipca (termin waznego przeglądu) nikt nie zabierze całości to rozbieram na części.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 18:06
Posty: 998 (0/2)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia