Mazda CX-3 DK PE '16 by dareme89 120km SoulRed

Chcialbym przedstawic Mazde, ktorej wlascicielem stalem sie miesiac temu. Wczesniej jeździłem głównie włoskimi autami ( jestem Alfisti ), w garażu pozostała jeszcze Alfa 166fl 2.4 diesel. Mazda cx3, silnik 2.0 wolnossacy 120km, wersja najwyzsza SkyPassion + Paket led ( swiatla dzienne, mijania, przeciwmgielne, oraz wiekszosc tylnych ledowych ) + pakiet off white ( biale elementy wnetrza) z akcesoriow dodane listwy chromowane progow, automatyczne zamykanie lusterek z centralnym, nawigacja, podlokietnik i jeszcze kilka [tiiit]. tak na prawde brakuje tylko systemu safety ( monitoring martwego pola, aktywny tempomat i naglosnienie bose ). Na zdjeciach jest na zimowych 16'', na lato mam 18''. Z bajerow w wyposazeniu bezkluczykowy dostep do auta, zestaw multimedialny z nawka i pelna obsluga telefonu ( m.in czyt smsow ), wyswietlacz head-up, kamera cofania, czujniki przod+tyl. Auto jest bardzo lekkie, wazy ponizej 1200kg. Plusy dla mnie w tym aucie:
+ system multimedialny
+ head-up ( wyswietla tez nawigacje )
+ waga samochodu
+ zwrotnosc
+ wyprofilowanie foteli + 3 stopniowe grzanie stolokow
+ spalanie
+ cichy dzwiek pracy silnika ( na swiatlach kilka razy sie zdziwilem i bylem pewien ze silnik sie wylaczyl a on pracowal )
+ hill holder – swietny pomysl
+ reczny z raczka a nie na przycisk
+ ogromne lusterka boczne
no i minusy:
– system start & stop --> mozna go wylaczyc ale musze to robic za kazdym odpaleniem auta
– system zjazdu na inny pas ruchu --> mozna wylaczyc i na szczescie zapamietuje ustawienie, ale pomaranczowa kontrolka wylaczonego ukladu caly czas sie swieci
– nie ma elektrycznych foteli ani pamieci i nie mozna ich kupic
– komendy z nawigacji sa po angielsku ( dla mnie to skandal, sama nawka jest po polsku, powinni sie za to wziac jak sie wzieli za instrukcje )
– podlokietnik zakrywa uchwyty na kubek, i jak kubek z kawa jest wyzszy to podlokietnik musi byc podniesiony
– kamerka cofania mocno sie brudzi przy jezdzie w deszczu i malo wtedy widac
– podlokietnik utrudnia zaciagniecie recznego
– maly bak ( 48l )
Brakuje mi asystenta martwego pola i moze naglosnienia bose ( chociaz seria na prawde gra swietnie ) niestety mozna to bylo wziac z calym pakietem a on po pierwsze jest dosc drogi, po drugie jest tam np aktywny tempomat ktorego bardzo nie chcialem ( mam zwykly ) dlatego odpuscilem. Na poczatku tez celowalem w wersje 150km z napede 4x4, ale roznica w cenie byla dosc duza to po pierwsze, po drugie na jezdzie testowej jezdzilem 120km i szla bardzo fajnie ( do 100km/h ma tylko 0,1 sek gorzej niz moja 175km alfa ). dodatkowo wersja 150km ma system odzyskiwania energii a ze chce tym autem jezdzic takze po gwarancji to sie balem jego awaryjnosci.
To chyba tyle, teraz fotki:
+ system multimedialny
+ head-up ( wyswietla tez nawigacje )
+ waga samochodu
+ zwrotnosc
+ wyprofilowanie foteli + 3 stopniowe grzanie stolokow
+ spalanie
+ cichy dzwiek pracy silnika ( na swiatlach kilka razy sie zdziwilem i bylem pewien ze silnik sie wylaczyl a on pracowal )
+ hill holder – swietny pomysl
+ reczny z raczka a nie na przycisk
+ ogromne lusterka boczne
no i minusy:
– system start & stop --> mozna go wylaczyc ale musze to robic za kazdym odpaleniem auta
– system zjazdu na inny pas ruchu --> mozna wylaczyc i na szczescie zapamietuje ustawienie, ale pomaranczowa kontrolka wylaczonego ukladu caly czas sie swieci
– nie ma elektrycznych foteli ani pamieci i nie mozna ich kupic
– komendy z nawigacji sa po angielsku ( dla mnie to skandal, sama nawka jest po polsku, powinni sie za to wziac jak sie wzieli za instrukcje )
– podlokietnik zakrywa uchwyty na kubek, i jak kubek z kawa jest wyzszy to podlokietnik musi byc podniesiony
– kamerka cofania mocno sie brudzi przy jezdzie w deszczu i malo wtedy widac
– podlokietnik utrudnia zaciagniecie recznego
– maly bak ( 48l )
Brakuje mi asystenta martwego pola i moze naglosnienia bose ( chociaz seria na prawde gra swietnie ) niestety mozna to bylo wziac z calym pakietem a on po pierwsze jest dosc drogi, po drugie jest tam np aktywny tempomat ktorego bardzo nie chcialem ( mam zwykly ) dlatego odpuscilem. Na poczatku tez celowalem w wersje 150km z napede 4x4, ale roznica w cenie byla dosc duza to po pierwsze, po drugie na jezdzie testowej jezdzilem 120km i szla bardzo fajnie ( do 100km/h ma tylko 0,1 sek gorzej niz moja 175km alfa ). dodatkowo wersja 150km ma system odzyskiwania energii a ze chce tym autem jezdzic takze po gwarancji to sie balem jego awaryjnosci.
To chyba tyle, teraz fotki: