Mazda CX-5 KE PE-VPS 2012 Sky Passion 2.0 Manual White Pearl
Spoko ale pewnie z pięć lat ten model na rynku wytrzyma.
Przy najbliższej wymianie opon zaciski staną się czerwone
. Wrzucę zdjątka i zrobię aktualizację jako, że Mazda bardzo ładnie poradziła sobie z drżącą maską i lusterkami.
Przy najbliższej wymianie opon zaciski staną się czerwone
to czekamy na info w sprawie tych luster i maski jak sobie z tym poradzili oraz oczywiście o aktualizację o nowe zdjęcia opisu.
Żeby każdy tak dbał o samochód jak ty Piotrze, to byłoby pięknie.
Żeby każdy tak dbał o samochód jak ty Piotrze, to byłoby pięknie.
- Od: 26 lip 2012, 16:34
- Posty: 22
- Auto: obecnie brak
Faktycznie niewielkie spalanie jak na ten samochód. Sylwetka także bardzo mi się podoba. Zastanawiam się jak wygląda u Ciebie w srodku. Przyznaję, że sam po prawie 5 latach jeżdzenia małym, twardym MX-3 zapragnąłem troszkę konfortu i wygody. Mój wybór padł jednak na BMW X3 ze wględu na prowadzenie i silnik oraz pewne ograniczenia co do kosztów zakupu.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Witam, a czemu Kolega podszedł z taką niechęcią do Diesla, wszak to mazda a nie toyota gdzie i owszem uszczelka pod głowicą i wtryskiwacze są czasem problematyczne no i smoki się zapychają brudami tamując smarowanie ---- ale w maździe
??
Ja osobiście siedziałem w dieslu 2.2 i jest to istna petarda bi-turbo.
Ja osobiście siedziałem w dieslu 2.2 i jest to istna petarda bi-turbo.
lukiwawa napisał(a):Witam, a czemu Kolega podszedł z taką niechęcią do Diesla, wszak to mazda a nie toyota gdzie i owszem uszczelka pod głowicą i wtryskiwacze są czasem problematyczne no i smoki się zapychają brudami tamując smarowanie ---- ale w maździe??
Ja osobiście siedziałem w dieslu 2.2 i jest to istna petarda bi-turbo.
Buchahaha... Mazda bezawaryjna w dieslu!
Nie zatykają się smoki
Nie ma problemów z wtryskami i DPF-em

A idże no bracie do działu diesel i luknij w wątki...
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Dzięki Lorento.
Kuzyn miał dwie Mazdy w dieslu i był zadowolony. Nie ma sprawy. Możemy dyskutować czy japońskie diesle są lepsze od niemieckich diesli, czy też nie. Natomiast fakt skomplikowania konstrukcji stawia je dużo niżej niż niewysilona benzyna. Czas starych nieoturbionych diesli bez wszystkich technologii ekopieprzenia, niestety skończył się.
Gorszy może być chyba tylko downsizing
. Moim zdaniem to technologie do wyciągnięcia kasy od ludzi a mówiąc wprost – zwykłe oszustwo. Jeśli Mazda nie schrzaniła nic przy technologii Millera to jest to przyszłość i ekologia.
BTW – nie tylko siedziałem, ale jechałem tym Mazdowskim dieslem biturbo. Impressive ! Niemniej, gdyby ktoś mnie pytał to chciałbym mieć w swoim CX-ie silnik 2.5 w benzynie Millera.
Kuzyn miał dwie Mazdy w dieslu i był zadowolony. Nie ma sprawy. Możemy dyskutować czy japońskie diesle są lepsze od niemieckich diesli, czy też nie. Natomiast fakt skomplikowania konstrukcji stawia je dużo niżej niż niewysilona benzyna. Czas starych nieoturbionych diesli bez wszystkich technologii ekopieprzenia, niestety skończył się.
Gorszy może być chyba tylko downsizing
BTW – nie tylko siedziałem, ale jechałem tym Mazdowskim dieslem biturbo. Impressive ! Niemniej, gdyby ktoś mnie pytał to chciałbym mieć w swoim CX-ie silnik 2.5 w benzynie Millera.
Piękne auto. Ale ja najbardziej zazdroszczę fachowca od konserwacji ... ja mam w okolicy samych partaczy.
Podpisuję się pod czarnymi felgami ... miodzio
Podpisuję się pod czarnymi felgami ... miodzio
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Podoba mi się takie podejście do aut, kupujesz nowe i robisz wszystko po swojej myśli jak być powinno. Z Twoim podejściem i zapałem auto wytrzyma ładnych parę lat, szkoda że tak mały odsetek ludzi kupujących nowe auta dba tak o swoje nabytki bo myślą że jak kupią nowe to nic nie trzeba robić.
Nawet u mnie w firmie jestem jednym z dwóch którzy pilnują wszystkich przeglądów/wymian bo chcą mieć auto sprawne jak prywatne, a reszta ma w
bo to firmowe.
Nawet u mnie w firmie jestem jednym z dwóch którzy pilnują wszystkich przeglądów/wymian bo chcą mieć auto sprawne jak prywatne, a reszta ma w

www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
piotrriv napisał(a): ekopieprzenia

piotrriv napisał(a):Gorszy może być chyba tylko downsizing. Moim zdaniem to technologie do wyciągnięcia kasy od ludzi a mówiąc wprost – zwykłe oszustwo




Gratuluję autka,chociaż po Twoim opisie przyznam,że dość sporo roboty i kasy włożyłeś przy jakby nie patrzeć nowym aucie – tak nie powinno być. Owszem, "pierdoły" jak dywaniki czy dodatkowy spoiler można dokupić,ale tak poważne sprawy jak blachy/lakier winny leżeć w gestii producenta. Tak czy inaczej również jestem zdania,że to że nowe nie wyłącza nas z odpowiedzialności dbania o auto/jakikolwiek przedmiot od pierwszego kilometra/użycia
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Niestety żyjemy w czasach gdzie "Technologia Celowego Postarzania Produktu" jest faktem.
Producenci samochodów nie zarabiają za wiele na wyprodukowaniu samochodu a zysk wyrabiają na częściach.
Nic to. Ma prawie 31kkm i chodzi jak pszczółka
.
Producenci samochodów nie zarabiają za wiele na wyprodukowaniu samochodu a zysk wyrabiają na częściach.
Nic to. Ma prawie 31kkm i chodzi jak pszczółka
Mam już trzecią Mazdę.Niby wszystko jest ok`,ale :
księgowy liczy żarówki,jakość wykładzin,dodatkowe funkcje komputera?.
Przy takiej cenie – Japończycy dają coraz mniej.
Brak w CX5 np oświetlenia włanczającego się po otwarciu drzwi/ lampka w drzwiach,ma to nawet nowa 6/
Ogólna ocena samochodu 4+.Trakcja jest rewelacyjna,samochód wysoki a nie pływa w koleinach a i zakręty mu nie straszne.Spala benzyny tle samo co 6 diesel/silnik 2.0/.
Czy konserwować podwozie? to jest pytanie.Uważam że nie ma sensu.Mam też skodę ma 10 lat i na podwoziu nie widać rdzy.Uważam że Japończycy też trochę konserwują samochody na rynek europejski.
Lakier na bieżąco konserwowany po każdym myciu/staram się unikać myjni/.
księgowy liczy żarówki,jakość wykładzin,dodatkowe funkcje komputera?.
Przy takiej cenie – Japończycy dają coraz mniej.
Brak w CX5 np oświetlenia włanczającego się po otwarciu drzwi/ lampka w drzwiach,ma to nawet nowa 6/
Ogólna ocena samochodu 4+.Trakcja jest rewelacyjna,samochód wysoki a nie pływa w koleinach a i zakręty mu nie straszne.Spala benzyny tle samo co 6 diesel/silnik 2.0/.
Czy konserwować podwozie? to jest pytanie.Uważam że nie ma sensu.Mam też skodę ma 10 lat i na podwoziu nie widać rdzy.Uważam że Japończycy też trochę konserwują samochody na rynek europejski.
Lakier na bieżąco konserwowany po każdym myciu/staram się unikać myjni/.
- Od: 25 cze 2008, 14:24
- Posty: 103
- Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0
Witam,
Mazda CX-5, nowe auto cena około 100tys zł.... Czy rzeczywiście należy uznać że w tej cenie japończycy nie przyłożyli sie do konserwacji auta??? Czy zaszłości historyczne powodują w niektórych obowiązkową dodatkową konserwację?? Dla mnie to bardzo dziwne i jestem wręcz zdumiony, że auto w tej cenie należy samodzielnie jeszcze dodatkowo rozkręcać, ingerować i konserwować, brak zaufania? opinie mechaników? Jakie względy i dlaczego należy o tym myśleć?? nie rozumiem do końca.....Ale szanuję i doceniam
pozdrawiam
Mazda CX-5, nowe auto cena około 100tys zł.... Czy rzeczywiście należy uznać że w tej cenie japończycy nie przyłożyli sie do konserwacji auta??? Czy zaszłości historyczne powodują w niektórych obowiązkową dodatkową konserwację?? Dla mnie to bardzo dziwne i jestem wręcz zdumiony, że auto w tej cenie należy samodzielnie jeszcze dodatkowo rozkręcać, ingerować i konserwować, brak zaufania? opinie mechaników? Jakie względy i dlaczego należy o tym myśleć?? nie rozumiem do końca.....Ale szanuję i doceniam
pozdrawiam
Zajrzyj pod kilkuletnie Mazdy, to przestaniesz się dziwić.
Dodatkowe zabezpieczenie nowej Mazdy, to bardzo mądry zabieg.
Dodatkowe zabezpieczenie nowej Mazdy, to bardzo mądry zabieg.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Chcesz powiedzieć, że żyjesz w kraju gdzie płacisz Podatek Drogowy w paliwie a drogi są dziurawe, za autostrady płacisz dodatkowo a ponad połowa kasy z Podatku Drogowego znika by łatać dziury budżetowe powstałe przez nieudolność rządzących ?
Co to za kraj
? Co Ty tu jeszcze robisz
? Czemu tego nie zaskarżyłeś
?
Co to za kraj
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość