Cx 60 opinie

Skyactive-G: PY plug-in hybrid (PHEV)

Postprzez luk59 » 10 sty 2024, 16:24

lada.gd napisał(a):Mniejszy zasięg przy temperaturach poniżej zera to normalne. Nienormalne natomiast jest to, że bateria ma ponad 30% naładowania , a zasięgu już nie ma. Moim zdaniem ma to związek z akumulatorem 12V. Gdy go podładuję prostownikiem, to mogę zejść z poziomem naładowania baterii do 20%. Potem akumulator 12V znowu się rozładowuje i zabawa zaczyna się od początku. Mam jeszcze inne auto, w pełni elektryczne i tam też zasięg spada o połowę, ale baterię można wyczerpać do zera.
Dzisiaj kolejna wizyta w serwisie i kolejna, niekończąca się aktualizacja.


Ja nigdy nie miałem problemu z aku 12V, a zasięg z EV przy 30% też mam 1 km.
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2020, 11:29
Posty: 40 (0/2)
Auto: CX60 Phev, Homura + pakiety.
Była:
CX5 2,5l AT FWD 2019

Postprzez lada.gd » 11 sty 2024, 08:58

Po wizycie w serwisie potwierdzono, że stan naładowania baterii trakcyjnej nie spada do zera w niskich temperaturach. Problem z informacją o ryzyku rozładowania akumulatora 12V jest im znany. Będzie na to aktualizacja oprogramowania.
Początkujący
 
Od: 26 sie 2023, 09:38
Posty: 7
Auto: CX60 2.5 PHEV 2022r.

Postprzez Beny21087 » 6 lut 2024, 13:50

Taki komunikat miewałem w moim CX60 w dieslu. I pojawiał się dość często pomimo, iż auto było w ciągłym użytkowaniu.
W grudniu był na przeglądzie po 20kkm, zmieniono jakieś oprogramowanie i komunikat się już więcej nie pojawiał. W serwisie potwierdzono mi, iż problem był znany i winą było złe oprogramowanie...
Serwisuję auto w Łodzi.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2022, 22:33
Posty: 32
Auto: CX-60 3,3D AWD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość