Zawiedziony CX-60 3,3 D

Niestety ale wszystkie zalety są skasowane przez wady jakie posiada ten samochód.
– przy każdym uruchomieniu pojawia się inne menu
– nie personalizuje się
– zamykanie się pojazdu działa jak na loterii
– odryglowanie się działa również różnie
– Android Auto działa na kablu (nie zawsze) i nie ma gdzie położyć telefonu
– Gaśnie wyświetlacz w czasie jazdy
– System uruchamia się bardzo długo
– W czasie deszczu i ograniczonej widoczności nie włączają się światła mijania i nie ma nawet opcji w
menu aby tak ustawić
– W trakcie gwałtownego hamowania nie utrzymuje toru jazdy
– Asystent pasa ruchu potrafi wkurzyć, bo pomimo kierunkowskazu odbija kierownicą z powrotem
– Bardzo często nie można otworzyć dotykowo i trzeba z kluczyka a ponadto nie ma czujników (w wersji
premium) w tylnych drzwiach, wpierw trzeba otworzyć przednie a następnie tylne drzwi
– Pomimo ciekawej budowy zawieszenie jest kiepściutkie
– Na śliskiej nawierzchni auta wpada w mikro poślizgi, wrażenie jakby nie było zbieżności
– Wadą jest też dołączany napęd przedni, gdyż system działa bardzo wolno i na mokrej nawierzchni
wypada się z drogi (przy przyśpieszaniu) zanim system zareaguje
Jest jeszcze więcej uwag dotyczących organizacji wnętrza ale już nie będę się rozpisywał.
Sumując to jestem zawiedziony i najchętniej wymienił bym to auto na inną markę.
– przy każdym uruchomieniu pojawia się inne menu
– nie personalizuje się
– zamykanie się pojazdu działa jak na loterii
– odryglowanie się działa również różnie
– Android Auto działa na kablu (nie zawsze) i nie ma gdzie położyć telefonu
– Gaśnie wyświetlacz w czasie jazdy
– System uruchamia się bardzo długo
– W czasie deszczu i ograniczonej widoczności nie włączają się światła mijania i nie ma nawet opcji w
menu aby tak ustawić
– W trakcie gwałtownego hamowania nie utrzymuje toru jazdy
– Asystent pasa ruchu potrafi wkurzyć, bo pomimo kierunkowskazu odbija kierownicą z powrotem
– Bardzo często nie można otworzyć dotykowo i trzeba z kluczyka a ponadto nie ma czujników (w wersji
premium) w tylnych drzwiach, wpierw trzeba otworzyć przednie a następnie tylne drzwi
– Pomimo ciekawej budowy zawieszenie jest kiepściutkie
– Na śliskiej nawierzchni auta wpada w mikro poślizgi, wrażenie jakby nie było zbieżności
– Wadą jest też dołączany napęd przedni, gdyż system działa bardzo wolno i na mokrej nawierzchni
wypada się z drogi (przy przyśpieszaniu) zanim system zareaguje
Jest jeszcze więcej uwag dotyczących organizacji wnętrza ale już nie będę się rozpisywał.
Sumując to jestem zawiedziony i najchętniej wymienił bym to auto na inną markę.