Chcę kupić CX-60. Wątek dyskusyjny + aktualny cennik

Mazda CX-60 2022-

Postprzez darrecki » 17 lip 2022, 08:50

Chcesz kupić CX-60 i masz pytania? Trafiłeś w dobre miejsce.
TUTAJ zaś możesz znaleźć recenzje oraz pierwsze wrażenia osób, które miały okazję widzieć/przejechać się nowym SUVem Mazdy


W załączniku premierowy cennik 2022. Dla potomnych kiedy to auta były już drogie, ale jeszcze tanie :)
Załączniki
CX-60 Cennik 2022.pdf
Cennik na premierę modelu – 2022
(3.22 MiB) Pobrane 151 razy
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 00:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez lukanowak » 27 sie 2022, 15:37

Od 01.09.2022 Mazda CX60 drożeje 10000 zł. Więc kto zainteresowany to warto złożyć zamówienie w sierpniu :)
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2017, 22:12
Posty: 68 (0/5)
Auto: Mazda 6 2017 2,5 kombi

Postprzez Gajdzin » 16 wrz 2022, 16:06

Nie wiem, czy to dobre miejsce, ale najwyżej admin przeniesie, mam nadzieję:

Pierwsze, wysoce subiektywne wrażenia po jeździe modelem testowym CX-60 PHEV, z punktu widzenia właściciela (od 9 lat) Mazdy 6 GJ:

POZYTYWY:
– Bardzo przewidywalne, łatwe i znajome prowadzenie. Miałem zero stresu pędząc po dość wąskich, nieznanych mi uliczkach nieznanym samochodem, jakby nie było o 10cm szerszym i 650kg cięższym. Zwinność i łatwość kontroli 2-tonowego SUVa są tu naprawdę godne podziwu. W tym samochodzie czułem się po prostu jak we własnej GJ'ce, tylko ciut wyżej siedząc.
– Wygoda siedzeń. Ktoś tu pisał, że jest mniej miejsca niż w szóstce – zupełnie tego nie odczułem, a szóstkę moja pupa zna doskonale :) Fotele i pozycja za kierownicą jak dla mnie są znakomite. I 10x lepsze podparcie lędźwiowe, co przy mojej lordozie jest istotne.
– Super przyjemna, gruba, wyprofilowana kierownica. Mam nadzieję, że będzie trwalsza od tej w GJ – teraz skóra jest czasem pokrywana jakąś warstwą syntetyczną celem zwiększenia odporności na wycieranie, ale nie wiem, czy tutaj tak jest. Na pewno trzyma się to mega przyjemnie.
– Kierownica obraca się nieco lżej, niż w GJ, ale znowu nie tak leciutko i bezpłciowo jak np. w Suzuki Swift żony, gdzie w ogóle mam wrażenie, że to kontroler do gier komputerowych – zero informacji zwrotnej. Więc tutaj naprawdę bardzo pozytywne wrażenia zarówno z prowadzenia, jak manewrowania.
– Bardzo dobra widoczność i kamera 360, łatwo się parkuje, zawraca, itd.
– Całkiem dobre wyciszenie kabiny. Chociaż to ciężko ocenić po jednej jeździe próbnej, musiałbym z tym samochodem trochę pożyć, wziąć go na autostradę, itd.
– Elektronika. Przede wszystkim nie ma jej za dużo. OK, są wszystkie systemy asystujące kierowcę, jakich należałoby się spodziewać w samochodzie za prawie 300 tys. zł, ale nie ma za wiele bajerów wsadzonych tylko po to, żeby ktoś powiedział "WOW!" w salonie, potem nigdy tego nie użył, a miesiąc po końcu gwarancji żeby mu padło. Może tylko system optymalizacji pozycji za kierownicą bym do takowych zaliczył, ale po prostu nie mam zamiaru z tego korzystać.
– 6 lat gwarancji. M.in. dzięki temu podjąłem ryzyko zamówienia nowego i niesprawdzonego modelu. Jeśli po kilku latach jakiś aspekt za bardzo mi się da we znaki, sprzedam auto jeszcze na gwarancji, co zawsze ułatwia sprawę i zmniejsza trochę straty amortyzacyjne.
– Na koniec najważniejsze: wygląd. Faceci się nie lubią przyznawać, że to ma jakieś znaczenie, w przeciwieństwie do układu napędowego na przykład. Ale design Mazdy jest jednak obłędny i kocham ich za to, że się w większości bronią przed światowymi trendami pt. im bardziej kanciaste, agresywne, udziwnione i szokujące, tym lepiej. OK, grill urósł od CX-5, jednak w porównaniu z monstrami ze stajni BMW czy Lexusa to jest nadal zgrabne i prawie subtelne. Mi ten samochód się obłędnie podoba – te same uczucia, co gdy 10 lat temu zobaczyłem w salonie GJ'kę i długo nie mogłem pozbierać szczęki z podłogi… I teraz, po 9 latach, jak schodzę do garażu, to nadal ta linia nadwozia mnie zachwyca, bo design postawiony na szlachetność i klasyczne piękno się nie starzeje, w przeciwieństwie do projektów, które mają przede wszystkim szokować.

NEGATYWY:
– Zawieszenie. Jak dla mnie jest trochę za twarde jak na auto pretendujące do klasy premium. Najgorsze, że przy przejeżdżaniu przez nierówności (typu śpiący policjant) tył "wierzga" – zjawisko świetnie mi znane z mojej GJ, natomiast zupełnie nieobecne w Maździe 6 aktualnej generacji, którą kiedyś dostałem z ASO jako samochód zastępczy. Niestety nie mogę czekać, aż się pojawi druga generacja CX-60, z bardziej dopracowanym zawieszeniem. Ale nie chcę tu za bardzo narzekać – wracając do salonu (Bemo Motors W-wa) jechałem dobrze mi znaną trasą i złapałem się na tym, że skandalicznie przekraczam dozwoloną prędkość, bo jej po prostu nie czuję – a to jednak oznaka dobrego zawieszenia i wyciszenia. Więc na pewno komfort jazdy jest lepszy niż w GJ (ale przy samochodzie kosztującym prawie 3x więcej zażądałbym zwrotu wpłaconej w sierpniu zaliczki, gdyby tak nie było :D ). Mam zamiar zresztą jak tylko auto zjedzie z lawety zdjąć felgi 20" i sprzedać je, a założyć 18". Odrobinę na komfort to powinno pomóc.
– Dźwięk silnika elektrycznego. Może się przyzwyczaję, ale ten wysoki jazgot mógłby być chyba jakoś lepiej wyciszony.
– Kabel (ładowarka) do ładowania z gniazdka domowego bez regulacji prądu. Dla mnie do wyrzucenia – mam w garażu 10A i Wspólnota nie pozwoli mi zainstalować 16A. Czyli na dzień dobry 1300zł na dokupienie ładowarki przenośnej z regulacją prądu. Małe, a wkurza.
– Ekran nie-dotykowy. Wpisywanie w firmową nawigację nazw ulic kręcąc pokrętłem jest kretynizmem. Ja wiem, że Mazda ma taką filozofię, ale pracowałem w Japonii przez 10 lat i uwierzcie mi: Japończycy są mistrzami świata w dorabianiu romantycznie brzmiących uzasadnień marketingowych. Prawda jest pewnie taka, że tak im taniej, a może mniej narzekań, że ekran za daleko i trzeba się wychylać, kto ich tam wie. Co lepsze ten ekran JEST dotykowy, bo działa dotykowo przy Apple CarPlay i Android Auto… Może ktoś go z czasem zhackuje, żeby się dało wprowadzać też dotykowo adresy do nawigacji firmowej.
– Uboga gama kolorów nadwozia i tapicerki. W Japonii na przykład jest przepiękna tapicerka skórzana dwukolorowa, z przewagą brązu. A w Europie – figa. Tylko nudna, czarna, albo w Takumi biała, ale w połączeniu z oczopląsem innych materiałów, w tym białej pseudotkaniny z fikuśną nitką na desce rozdzielczej, której nie chciałbym musieć czyścić, jak się czymś zabrudzi. Pewnie ta brązowa tapicerka się pojawi za 2 lata, żeby ci, co kupili z pierwszego rocznika, mogli sobie pluć w brodę, że nie zaczekali. Nota bene zostanie wtedy też poprawione zawieszenie i wyciszenie. Historia nauczycielką życia.
– Bagażnik. Recenzenci pieją, że największy w swojej klasie, ale co z tego, skoro mi zrolowany dywanik pod perkusję się do niego nie mieści, a w GJ bez problemu (w poprzek bagażnika, przy samym brzegu). Powodem jest zabudowana prawa wnęka, prawdopodobnie jest tam układ ładowania baterii. No cóż, nigdy nie miałem SUVa ani nawet kombi, będę się musiał nauczyć inaczej pakować perkusję, bardziej wzwyż niż wszerz, że tak powiem.
– Atrapy rur wydechowych. Wstydź się, Mazdo! Idiotyczny ruch marketingowy zresztą – kroczenie inną drogą, niż reszta producentów, 2.5 litrowy silnik wolnossący zamiast jakiegoś mega-wysilonego maleństwa, przecież to powinny być powody do dumy i chwały, a prawdziwe końcówki wydechów mogłyby to podkreślać. Mam nadzieję, że jakiś tuner zrobi zestaw do konwersji. Chętnie bym za to dopłacił kilka tys. zł.
– Brak asystenta parkowania. Lexus to miał już kilkanaście lat temu, sam nawet kręcił kierownicą. Małe, francuskie samochody takie systemy mają. Więc w takiej krowie, na naszych coraz bardziej zapchanych parkingach, to przecież aż się prosi.

I to by było na tyle – mam nadzieję, że kogoś nie zniechęci ta lista negatywów, ale ja już tak mam, jestem czepialski. Ogólnie samochód mi się ogromnie podoba, inaczej bym go nie zamówił. Poza tym jakbyście zobaczyli moją listę uwag po jazdach próbnych Volvo XC60 i Range Rover Discovery Sport, bo też były na mojej short-liście, to tutaj w ogóle ani jednego poważnego negatywu nie ma :)

Teraz tylko pozostaje czekanie, co gorsza z mocno nieokreślonym terminem odbioru od marca do lipca, bo problemy z podzespołami, łańcuchem dostaw, wojna, COVID i zmiana tronu w UK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2013, 21:17
Posty: 174 (21/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT i-ELOOP SkyPassion. Zamówiona: CX-60 2023 PHEV Homura.

Postprzez Milamber » 27 wrz 2022, 09:34

Nie czaję ceny Mazdy. Full opcja to ponad 300k. Za te pieniądze jest już BMW X3 w hybrydzie Plug, skórze, bardzo dobrze wyposażone w asystentów, itd. Może bez panoramy, haka, na mniejszych kołach...
Pojechali z cenami.
Początkujący
 
Od: 15 gru 2021, 14:26
Posty: 20
Auto: CX-3

Postprzez janeczek » 28 wrz 2022, 15:08

Bylem na jezdzie testowej jako posiadacz mazdy. Auto jest bardzo dobrze wykonczone, ale najwiekszym jego problemem jest to ze nie prowadzi sie dobrze. Buja sie na nierownosciach, wyraznie czuc szarpniecie przy zalaczeniu silnika spalinowego, przechyla sie w zakretach. Czuc jego mase.

Wsiadajac do swojej 3jki z 2014 czulem ulge. W cenie 300k mysle, ze to jest nieporozumienie, wnetrze jest co prawda wykonczone swietnie, ale odwiedzilem jeszcze bmw i porsche. Mazda w ogole nie ma podejscia do najtanszego Macana, ktory zrobil na mnie piorunujace wrazenie mimo gorszego przyspieszenia i slabszego silnika. Precyzja prowadzenia nie do porownania, wrazenia z jazdy takze. Cena niewiele wyzsza.
Początkujący
 
Od: 28 wrz 2022, 14:58
Posty: 1
Auto: Mazda 3

Postprzez Gajdzin » 30 wrz 2022, 20:14

Milamber napisał(a):Nie czaję ceny Mazdy. Full opcja to ponad 300k. Za te pieniądze jest już BMW X3 w hybrydzie Plug, skórze, bardzo dobrze wyposażone w asystentów, itd. Może bez panoramy, haka, na mniejszych kołach...
Pojechali z cenami.


Wiesz, chyba słowem kluczowym jest tu właśnie "full opcja". Ja za moją zamówioną w ostatnich dniach sierpnia CX-60 Homura zapłacę dokładnie 280 tys., ze wszystkimi trzema pakietami opcji i szyberdachem. Fakt, ten szyberdach (5900) dostałem gratis jako obecny właściciel Mazdy, mają taki program lojalnościowy. Ale z ciekawości właśnie wszedłem na stronę BWM Polska i skonfigurowałem sobie BMW X3 tak blisko mojej CX-60, jak się dało. Włącznie z przedłużoną gwarancją (bo na CX-60 dostaję fabryczną 6 lat, właśnie wprowadzoną przez Mazdę). I cena wg. konfiguratora to 381600. Czyli o jakieś STO TYSIĘCY więcej, niż zapłacę za Mazdę.

Konkluzja: jeśli się jest maniakiem bajerów i akcesoriów (jak ja :D) i musi mieć ich 99% oferowanych przez producenta, plus kilka nie oferowanych, to CX-60 jest jednym z najtańszych aut w swojej klasie. Dla ludzi normalnych, fakt, radzę spojrzeć na BMW, Audi, Volvo, a nawet Range Rovera.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2013, 21:17
Posty: 174 (21/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT i-ELOOP SkyPassion. Zamówiona: CX-60 2023 PHEV Homura.

Postprzez lukanowak » 19 paź 2022, 18:18

Tak jakoś czułem że cena premierowa jest mega niska. Homura wyniosła mnie 282 tys zł. Teraz coś koło 310 tys zł. Ale nadal to najtańsze auto na rynku. W tym wyposażeniu Volvo XC60, BMW X3, Audi Q5, Lexus NX 450+ są o 100 tys zł droższe. Myślę że auto docelowo będzie kosztowało ok 330 tys zł. Auto odbieram w marcu 2023, i w związku z tym będę miał CX5 Homura 2022 2,5 awd z hakiem w przepięknym kolorze polymetal grey (w wersji homura wygląda świetnie). Auto będzie miało ok 10 tys km, a będę go sprzedawał z dyskontem do ceny dealerskiej ok 20 tys zł. Więc jak ktoś będzie zainteresowany to zapraszam :) do kontaktu
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2017, 22:12
Posty: 68 (0/5)
Auto: Mazda 6 2017 2,5 kombi

Postprzez Gajdzin » 20 paź 2022, 21:15

lukanowak napisał(a):Tak jakoś czułem że cena premierowa jest mega niska. Homura wyniosła mnie 282 tys zł. Teraz coś koło 310 tys zł. Ale nadal to najtańsze auto na rynku. W tym wyposażeniu Volvo XC60, BMW X3, Audi Q5, Lexus NX 450+ są o 100 tys zł droższe. Myślę że auto docelowo będzie kosztowało ok 330 tys zł. Auto odbieram w marcu 2023, i w związku z tym będę miał CX5 Homura 2022 2,5 awd z hakiem w przepięknym kolorze polymetal grey (w wersji homura wygląda świetnie). Auto będzie miało ok 10 tys km, a będę go sprzedawał z dyskontem do ceny dealerskiej ok 20 tys zł. Więc jak ktoś będzie zainteresowany to zapraszam :) do kontaktu


Kiedy zamówiłeś, że dostawa na marzec? Ja w sierpniu, ale mi mówią, że dostawa od marca do lipca, takie widełki podają... :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2013, 21:17
Posty: 174 (21/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT i-ELOOP SkyPassion. Zamówiona: CX-60 2023 PHEV Homura.

Postprzez lukanowak » 26 paź 2022, 07:38

Ja ją zamówiłem w lipcu. Mam nadzieję że odbiór przesunie się na czerwiec i załapię się na model 2023
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2017, 22:12
Posty: 68 (0/5)
Auto: Mazda 6 2017 2,5 kombi

Postprzez Milamber » 26 paź 2022, 14:06

lukanowak napisał(a):Tak jakoś czułem że cena premierowa jest mega niska. Homura wyniosła mnie 282 tys zł. Teraz coś koło 310 tys zł. Ale nadal to najtańsze auto na rynku. W tym wyposażeniu Volvo XC60, BMW X3, Audi Q5, Lexus NX 450+ są o 100 tys zł droższe. Myślę że auto docelowo będzie kosztowało ok 330 tys zł. Auto odbieram w marcu 2023, i w związku z tym będę miał CX5 Homura 2022 2,5 awd z hakiem w przepięknym kolorze polymetal grey (w wersji homura wygląda świetnie). Auto będzie miało ok 10 tys km, a będę go sprzedawał z dyskontem do ceny dealerskiej ok 20 tys zł. Więc jak ktoś będzie zainteresowany to zapraszam :) do kontaktu


Nie zapominaj, że już wracają normalne czasy w markach Premium i może jeszcze nie ma do wyciągnięcia 20% rabatów w BMW, ale w Volvo już rabatowanie jest. Niech jeszcze stopy pójdą do góry i okaże się, że te 360k za Q5 to będzie mniej niż 310k za Mazdę bez rabatu z dywanikami...
Początkujący
 
Od: 15 gru 2021, 14:26
Posty: 20
Auto: CX-3

Postprzez Gajdzin » 1 lis 2022, 09:58

lukanowak napisał(a):Ja ją zamówiłem w lipcu. Mam nadzieję że odbiór przesunie się na czerwiec i załapię się na model 2023

Możesz o to poprosić salon po prostu. Mój sprzedawca wpisał w zamówieniu, że ma być z produkcji 2023 i zagwarantował, że tak będzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2013, 21:17
Posty: 174 (21/3)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2013 2.5 SKYACTIV-G 192KM 6AT i-ELOOP SkyPassion. Zamówiona: CX-60 2023 PHEV Homura.

Postprzez foni » 7 lis 2022, 13:12

Ja swoją CX-60 Homura jeżdżę od tygodnia (zamawiana podczas polskiej premiery).
Faktycznie jest twardawo. Pewnie felgi 20" mają na to ogromny wpływ. Póki co, widzę więcej plusów związanych z prowadzeniem (i wyglądem), choć może być ze za jakiś czas zmienię zdanie.... Kolega zamówił identyczną i jemu ta twardość już przeszkadza. Na nierównościach poprzecznych faktycznie ciut podskakuje, ale znów na zakrętach zaskakująco dobrze trzyma się drogi.
Cisza jest super, ale mniej więcej tylko do prędkości pod-autostradowych. Potem jest typowo, czyli bez szału.
Audio gra zacnie.
Bardzo dobrze świecą światła mijania i drogowe. <jupi>
Brawo za HUD.
Fotele wygodne, jakość materiałów niczym nie odstaje od klasy premium.
Drobne niedociągnięcia są, ale gdzie ich nie ma? Te co są nie przeszkadzają na co dzień.
Skrzynia poszarpuje. Zimna nawet bardziej, ale to jeszcze bym nawet przeżył. Czekam na aktualizację jej softu, bo nie pasuje do tej klasy auta redukcja biegów przy hamowaniu z 3 na 2 oraz z 2 na 1. Czuć po prostu "kopnięcia", co w połączeniu ze wspomnianym podskakiwaniem robi wrażenie auta nad którym nie idzie zapanować. <płacze> Za to w trybie sport skrzynia trzyma biegi po odpuszczeniu gazu i jest bardzo responsywna. Bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło. <spoko>
Automatyczne ustawianie pozycji kierowcy można od razu wyłączyć, przy czym bardzo dobrze działa rozpoznawanie twarzy i przywracanie ustawień zapisanych w danym profilu.
No i nie ma autonomicznego parkowania. WTF!? W życiu bym nie pomyślał, że tego może nie być. <płacze>
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2022, 12:57
Posty: 41 (1/4)
Auto: Mazda CX-60 2,5 Phev 2022

Postprzez Milamber » 7 lis 2022, 14:38

A ma asystenta pasa? Trzyma sam tor jazdy pośrodku i na zakrętach czy tylko kopie kółkiem jak najeżdżasz na linie?
Początkujący
 
Od: 15 gru 2021, 14:26
Posty: 20
Auto: CX-3

Postprzez foni » 7 lis 2022, 16:49

Ma i działa on bardzo sprawnie.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2022, 12:57
Posty: 41 (1/4)
Auto: Mazda CX-60 2,5 Phev 2022

Postprzez krzychun » 11 lis 2022, 10:23

Ale trzyma się na środku czy odbija od linii?

Zastanawiająca sprawa z tą skrzynią, to samo zauważył jeden youtuber... A w wersji PHEV na samej elektryce podobno bardzo kiepsko. A sama masa powinna pozytywnie wpływać na brak szarpania.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez wmbodzio3 » 12 lis 2022, 08:31

Hej. Ja mam do odstąpienia CX 60 zamawianą w lipcu. Ma być dostępna z początkiem przyszłego roku( do potwierdzenia, bo ostatnio sie nie kontaktowałem z delerem).
Wybrałem opcję HAMURA, wyposażona we wszystko co można było dodać- włącznie z HAKiem.

Poniżej konfiguracja
https://www.mazda.pl/skonfiguruj/MAZDA%20CX-60/5WGN/

Jak ktoś zainteresowany proszę o wiadomość
Początkujący
 
Od: 12 lis 2022, 08:18
Posty: 1

Postprzez foni » 14 lis 2022, 10:30

Nie no. Nie przesadzajmy. Jeździłem do tej pory dwusprzęgłówką i po prostu tam było mega płynnie. Tutaj czuć zmiany biegów i tyle. Różnica w stosunku do typowego hydrokinetyka jest taka, że ten przeciąga (i to powoduje brak płynności), a tutaj są po prostu delikatne szarpnięcia (pchnięcia?), które można porównać do szybko puszczanego sprzęgła w manualu. Natomiast sam układ napędowy (skrzynia-silnik) jest bardzo szybki i responsywny. Osoby nastawione na dynamiczną jazdę będą wręcz pozytywnie zaskoczone. W trybie sport to wręcz można się zdziwić. Wg mnie, po dwóch tygodniach i 1500km przejechanych, powiedziałbym że to bardziej cecha niż wada.
Test tego youtubera znam i niestety z kilkoma spostrzeżeniami nie mogę się zgodzić. Owszem, też zauważam ale daleki jestem od krytycznej oceny. Po prostu szukając czegoś, to akurat i tego można się doczepić. Wg mnie, zdecydowanie bardziej może przeszkadzać sztywny zawias przy 20" felgach, czy brak progresywności w układzie kierowniczym.
I jeszcze jedna obserwacja – jeśli ktoś jeździ w trasy, to zdecydowanie powinien pomyśleć o dieslu.

A asystent podczas jazdy na tempomacie trzyma oczywiście auto między liniami.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2022, 12:57
Posty: 41 (1/4)
Auto: Mazda CX-60 2,5 Phev 2022

Postprzez krzychun » 14 lis 2022, 19:31

Ale 2 sprzęgłówki przecież właśnie potrafią pooszarpywać. Zależy od egzemplarze, ale jak trafisz, że pooszarpuje to nic z tym nie zrobią. Za to ruszanie to chyba jednak inna bajka? Szczególnie pod górę? Operowanie na parkingu? Mnie najbardziej przeszkadza jak dojerzdzam do ronda i od razu gaz, wtedy i DSG i mercedesa skrzynia potrafią zamulić z szukaniem jedynki na ponad 1 sec... A jak z silnikiem turbo to turbo też wtedy nie nabija ciśnienia więc ten czas się wydłuża jeszcze bardziej... Na lawostęrach nieraz było ciepło na jazdach próbnych. A klasyczna może nie na jedynce ale zawsze coś tam ciągnie jak nie na dwójce z zapiętym lookup to na samym konwerterze zanim zredukuje.
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2018, 14:39
Posty: 1006 (6/67)
Auto: CX-3 AT AWD 2018 SkyPassion

Postprzez foni » 15 lis 2022, 08:31

Mnie nie musisz przekonywać <faja>
Tak jak napisałem – napęd jest szybki, responsywny i co najważniejsze: przewidywalny!
Mam potwierdzenie z serwisu, że czekają mnie dwie aktualizacje softu. Jedna dotyczy skrzyni biegów, więc...może być tylko lepiej. <spoko>
Mieli już dwa egzemplarze na akcji związanej z twardością tylnego zawieszenia. Jestem ciekaw co poprawiają i na ile jest to odczuwalne. Anyway...super, że myślą o opiece posprzedażowej.
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2022, 12:57
Posty: 41 (1/4)
Auto: Mazda CX-60 2,5 Phev 2022

Postprzez luk59 » 21 lis 2022, 13:34

Cześć, ja mam swoją zamówioną z odbiorem na koniec lipca 2023. Dzisiaj sprzedawca poinformował mnie że zmiana jaka będzie na 100% to nowe tylne zawieszenie – bardziej komfortowe. Powiedział też że wszyscy którzy już swoje CX60 odebrali lub odbiorą jeszcze ze starym zawieszeniem będą mogli bezpłatnie je zmienić na bardziej komfortowe. Innych zmian w roku modelowym 2023 nie przewidują, przynajmniej na tą chwilę nic nie wiedzą.
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2020, 10:29
Posty: 40 (0/2)
Auto: CX60 Phev, Homura + pakiety.
Była:
CX5 2,5l AT FWD 2019

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość