Witam, silnik 2.0 150 KM po kompleksowej naprawie głowicy, opisanej szeroko na forum (zawór wydechowy)) spowodowanej prawdopodobnie brakiem wymiany oleju przez serwis) po paru tygodniach pojawił się ten elektryzujący komunikat.
Po skasowaniu nie wracał jakiś czas. Olej sprawdzony, wymieniony 2 krotnie.
Obejrzane wszystko, miska, pompa, smok. Komunikat wracał jeszcze kilka razy, za każdym razem oczywiście wyłączenie silnika, komputer sprawdzenie ciśnienia, które było:)?
Ostrzeżenie pojawiało się randomowo, wygląda przerażająco.
Skrócę: winnym okazała się nie pompa oleju (chociaż tam jak czytałem na stronach USA – poza najczęstszym brudnym smokiem – może dostać się ciało obce pod Relief valve, co skutkuje otwarciem zaworu i obniżeniem ciśnienia w całym układzie.
Winnym był zawór -regulator ciśnienia oleju K5T44978
Posiada "paluch" cewką. Ten paluch owinięty jest siateczką metalową, na której zgromadził się gęsty film zanieczyszczeń olejowych. Bez tragedii, a jednak utrudniało.
Można wyczyścić lub kupić nowy. Ten zawór w sprzedaży mylnie oznaczają jako EGR.
To tyle ludziska – może to zaoszczędzi komuś nerwów, albo poszukiwań usterki.
Low oil pressure – DRAMATYCZNY ALERT NA WYŚWIETLACZU
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9