Ładowarka indukcyjna w wersji poliftowej
Strona 1 z 1
Czy ktoś z kolegów ma może wersję poliftową z ładowarką indukcyjną umieszczoną przed cupholderami? Jeżeli tak, to poprosiłbym o zdjęcia jak to wygląda, bo zastanawiam się czy jest choć cień szansy na to, żeby zamontować ją do wersji sprzed liftingu.
worn napisał(a):Czy ktoś z kolegów ma może wersję poliftową z ładowarką indukcyjną umieszczoną przed cupholderami? Jeżeli tak, to poprosiłbym o zdjęcia jak to wygląda, bo zastanawiam się czy jest choć cień szansy na to, żeby zamontować ją do wersji sprzed liftingu.
Badałeś dalej temat? Sam z chęcią zainstalowałbym ta ładowarkę u siebie do korzystania z bezprzewodowego CarPlay na dłuższych trasach.
W dziale CX-30 jest wątek z ładowarką indukcyjną montowaną fabrycznie za cupholderami. Zła informacja jest taka, że podobno nie jest dość wydajna:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... indukcyjna
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... indukcyjna
Badałem... Koszt tej ładowarki w ASO, to... "jedyne" 4 432,72 zł
Mimo tak "atrakcyjnej" ceny, ASO i tak jej nie zamontuje, ponieważ Mazda nie przewidziała możliwości montażu tej ładowarki w modelach sprzed liftu, więc ewentualny montaż trzeba wykonać na własną rękę.
Tutaj pojawia się problem, że nie mam stuprocentowej pewności czy będzie ona pasować do wersji sprzed liftu. Na pewno trzeba byłoby wymienić cupholdery, na te bez klapki, a to dodatkowy koszt. No i ładowarką można sterować w ustawieniach Mazda Connect (jak zresztą napisał kolega patryk_k12627). Gdzieś chyba nawet natrafiłem na wyprowadzenia kabli z tej ładowarki (jest ich więcej niż +12 V i masa) i potwierdzało to moje przypuszczenia, że samo podpięcie do zasilania może być niewystarczające. Ale teraz nie mam tego dokumentu, musiałbym go odkopać w historii.
Póki co ja sobie dałem spokój. Za duży koszt i za dużo niewiadomych.
Mimo tak "atrakcyjnej" ceny, ASO i tak jej nie zamontuje, ponieważ Mazda nie przewidziała możliwości montażu tej ładowarki w modelach sprzed liftu, więc ewentualny montaż trzeba wykonać na własną rękę.
Tutaj pojawia się problem, że nie mam stuprocentowej pewności czy będzie ona pasować do wersji sprzed liftu. Na pewno trzeba byłoby wymienić cupholdery, na te bez klapki, a to dodatkowy koszt. No i ładowarką można sterować w ustawieniach Mazda Connect (jak zresztą napisał kolega patryk_k12627). Gdzieś chyba nawet natrafiłem na wyprowadzenia kabli z tej ładowarki (jest ich więcej niż +12 V i masa) i potwierdzało to moje przypuszczenia, że samo podpięcie do zasilania może być niewystarczające. Ale teraz nie mam tego dokumentu, musiałbym go odkopać w historii.
Póki co ja sobie dałem spokój. Za duży koszt i za dużo niewiadomych.
worn napisał(a):Gdzieś chyba nawet natrafiłem na wyprowadzenia kabli z tej ładowarki (jest ich więcej niż +12 V i masa) i potwierdzało to moje przypuszczenia, że samo podpięcie do zasilania może być niewystarczające.
Znalazłem schemat z CX-90, zakładam, że do "trójki" jest praktycznie to samo. Jak widać są wyprowadzenia do szyny CAN, co znacznie komplikuje sprawę i raczej nie będzie można zrobić PnP.
czik3n napisał(a):Z innej beczki, ktoś wie co jest takiego "innego" w HUD po lifcie że pokazuje wskazówki z mapek na Apple Car Play ?
Da się to jakoś zaktualizować żeby też pokazywało te wskazówki na przedlifcie?
Też chciałbym to mieć, ale obstawiam, że nie będzie żadnej aktualizacji, czy to oficjalnej czy nie :/
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości