Strona 1 z 1
Android auto brak połączenia.

Napisane:
2 sie 2023, 18:30
przez xxlzdr
Witam .Czy ktoś miał problem z android auto mazda 3 2021 .nagle przestał mi się wlanczac android auto .mam w tel ustawowe żeby zawsze się łączył. Mam na myśli połączenie przez kabel. Wszystko mi działało, a dziś nagle nie działa.

Napisane:
3 sie 2023, 13:20
przez paweł_TBU
Sprawdz na innym kablu mógł się uszkodzić. Mimo ze ładuje to aa może nie działać. A jak nie pomoże to usuń auto w telefonie i skonfiguruj połączenie od nowa.
Re: Android auto brak połączenia.

Napisane:
3 sie 2023, 13:37
przez Tompir
Nie pamiętam dokładnie, ale zauważyłem, że jak się nie odepnie telefonu przed zgaszeniem silnika, albo jak się go podepnie przed uruchomieniem zapłonu to wtedy AA potrafi się nie połączyć, nie ważne jaki kabel. Wtedy pomaga u mnie ponowne uruchomienie telefonu.
Re: Android auto brak połączenia.

Napisane:
4 sie 2023, 09:39
przez jezyk69
U mnie w ogóle nie łączy się po kablu. Po wizycie w ASO oczywiście. Zgłosiłem brak czytania znaków na Head Up. Wzięli i przywrócili do ustawień fabrycznych. Po tej akcji raz na 100 podłączeń może się połączy. Inna sprawa, że po ponownym zgłoszeniu problemu, majster połączył swojego Samsunga i od razu mu wszystko zabanglało. Może wina mojego telefonu? Dla mnie AA z systemem Mazda Connect to niewypał.

Napisane:
4 sie 2023, 11:35
przez paweł_TBU
jezyk69 napisał(a):U mnie w ogóle nie łączy się po kablu. Po wizycie w ASO oczywiście. Zgłosiłem brak czytania znaków na Head Up. Wzięli i przywrócili do ustawień fabrycznych. Po tej akcji raz na 100 podłączeń może się połączy. Inna sprawa, że po ponownym zgłoszeniu problemu, majster połączył swojego Samsunga i od razu mu wszystko zabanglało. Może wina mojego telefonu? Dla mnie AA z systemem Mazda Connect to niewypał.
Zmień kabel, aa działa w mazdzie bardzo bardzo ok choc do carplay sie nie umywa ale to wina AA a nie auta.

Napisane:
5 sie 2023, 23:57
przez Palmer
Bardzo rzadko, ale jednak, może się zdarzyć tak jak u mnie, że uszkodzeniu uległ telefon, a konkretnie gniazdo USB. Smartfon mimo, że się ładuje, to kompletnie nie ma z nim komunikacji (wymiany danych). Tę usterkę można bardzo szybko namierzyć podłączając telefon do komputera. Jeśli nie ma problemu z jego wykryciem no to z całą pewnością telefon jest technicznie sprawny.

Napisane:
6 sie 2023, 12:18
przez max441
Ja się przekonałem na własnej skórze, że zarówno kabel jak i telefon mają znaczenie i wcale nie muszą być uszkodzone. Na poprzednim telefonie miałem często problemy z połączeniem, na obecnym żadnych. Znajomy ma problem z AA w Suzuki. Jego telefon z moim kablem w Maździe łączy się bez problemu. Ten sam zestaw w Suzuki już się nie łączy, ale po wypróbowaniu kilku kabli w końcu zaczął się i u niego łączyć.

Napisane:
26 paź 2024, 20:43
przez Palmer
Czy komuś zdarza się, że po podłączeniu telefonu kablem i odpaleniu auta, interfejs Android Auto nie jest widoczny na ekranie Infotainment, a sam ekran jest czarny? Co gorsza nie przywraca go wciskanie żadnych przycisków. Robi to dopiero przytrzymanie przycisku Home. Nie wiem, czy to kwestia telefonu (Samsung S10 na Android 12), czy wersji aplikacji Android Auto, ale raczej nie, bo kilka kolejnych aktualizacji nie rozwiązały problemu.

Napisane:
26 paź 2024, 23:42
przez CezaR83
Palmer napisał(a):Nie wiem, czy to kwestia telefonu (Samsung S10 na Android 12)
Cześć,
Na początku właśnie bym diagnozował problem z tel i sprawdził inny z nowszym system np

bo jeśli tak to aktualizacja AA mogła wyciąć starsze smartfony i trzeba by wrócić do jakieś innej poprzedniej na której to działało i zablokować aktualizacje tej aplikacji, no ewentualnie zmienić tel na nowszy...
