Android auto brak połączenia.

Dział przeznaczony do rozwiązywania problemów z systemami elektronicznymi nadwozia

Postprzez xxlzdr » 2 sie 2023, 18:30

Witam .Czy ktoś miał problem z android auto mazda 3 2021 .nagle przestał mi się wlanczac android auto .mam w tel ustawowe żeby zawsze się łączył. Mam na myśli połączenie przez kabel. Wszystko mi działało, a dziś nagle nie działa.
Początkujący
 
Od: 1 cze 2023, 06:25
Posty: 5 (1/0)
Auto: Mazda 3 skyaktive x 2020

Postprzez paweł_TBU » 3 sie 2023, 13:20

Sprawdz na innym kablu mógł się uszkodzić. Mimo ze ładuje to aa może nie działać. A jak nie pomoże to usuń auto w telefonie i skonfiguruj połączenie od nowa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 14:05
Posty: 707 (18/36)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez Tompir » 3 sie 2023, 13:37

Nie pamiętam dokładnie, ale zauważyłem, że jak się nie odepnie telefonu przed zgaszeniem silnika, albo jak się go podepnie przed uruchomieniem zapłonu to wtedy AA potrafi się nie połączyć, nie ważne jaki kabel. Wtedy pomaga u mnie ponowne uruchomienie telefonu.
Początkujący
 
Od: 14 lis 2022, 10:43
Posty: 18

Postprzez jezyk69 » 4 sie 2023, 09:39

U mnie w ogóle nie łączy się po kablu. Po wizycie w ASO oczywiście. Zgłosiłem brak czytania znaków na Head Up. Wzięli i przywrócili do ustawień fabrycznych. Po tej akcji raz na 100 podłączeń może się połączy. Inna sprawa, że po ponownym zgłoszeniu problemu, majster połączył swojego Samsunga i od razu mu wszystko zabanglało. Może wina mojego telefonu? Dla mnie AA z systemem Mazda Connect to niewypał.
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2019, 18:52
Posty: 82 (2/2)
Skąd: KRK
Auto: M3 BP Sedan,
2.0 MT 122KM, Hikari
2019

Postprzez paweł_TBU » 4 sie 2023, 11:35

jezyk69 napisał(a):U mnie w ogóle nie łączy się po kablu. Po wizycie w ASO oczywiście. Zgłosiłem brak czytania znaków na Head Up. Wzięli i przywrócili do ustawień fabrycznych. Po tej akcji raz na 100 podłączeń może się połączy. Inna sprawa, że po ponownym zgłoszeniu problemu, majster połączył swojego Samsunga i od razu mu wszystko zabanglało. Może wina mojego telefonu? Dla mnie AA z systemem Mazda Connect to niewypał.


Zmień kabel, aa działa w mazdzie bardzo bardzo ok choc do carplay sie nie umywa ale to wina AA a nie auta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 14:05
Posty: 707 (18/36)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez Palmer » 5 sie 2023, 23:57

Bardzo rzadko, ale jednak, może się zdarzyć tak jak u mnie, że uszkodzeniu uległ telefon, a konkretnie gniazdo USB. Smartfon mimo, że się ładuje, to kompletnie nie ma z nim komunikacji (wymiany danych). Tę usterkę można bardzo szybko namierzyć podłączając telefon do komputera. Jeśli nie ma problemu z jego wykryciem no to z całą pewnością telefon jest technicznie sprawny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2020, 09:21
Posty: 448 (105/28)
Skąd: woj. dolnośląskie
Auto: Mazda3 BP 110 kW, AT '20

Postprzez max441 » 6 sie 2023, 12:18

Ja się przekonałem na własnej skórze, że zarówno kabel jak i telefon mają znaczenie i wcale nie muszą być uszkodzone. Na poprzednim telefonie miałem często problemy z połączeniem, na obecnym żadnych. Znajomy ma problem z AA w Suzuki. Jego telefon z moim kablem w Maździe łączy się bez problemu. Ten sam zestaw w Suzuki już się nie łączy, ale po wypróbowaniu kilku kabli w końcu zaczął się i u niego łączyć.
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2020, 19:04
Posty: 111 (0/20)
Auto: Mazda 3 BP Skyactive-G 2.0 MT 122KM 2019 Hikari

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323