Podkopnik napisał(a):Odpalanie tym sposobem z przyłożeniem kluczyka do Start stop też nie działało.
Jeżeli masz OMEGA IMMO, to jeśli system jest uzbrojony i zachodzi jeden z poniższych warunków:
* nie ma pilota (tego od immo) w zasięgu,
* pilot (ten od immo) jest wyłączony,
* bateria jest całkiem rozładowana,
to samochód nie powinien reagować na naciskanie przycisku Start/Stop (tak jakby przycisk w ogóle nie działał), czyli nie mógłbyś nawet włączyć zapłonu. Jeżeli rzeczywiście to miało miejsce, to sprawdź czy problemem nie jest jedna z opcji, które wymieniłem na początku. Jeśli nie, to możesz wtedy "wklepać" kod (przy odbiorze auta powinieneś dostać kod do OMEGA IMMO) za pomocą dodatkowo zamontowanego przycisku do tego immo, który wyłączy immo i będziesz mógł odpalić silnik. Pamiętaj, że wtedy immo zupełnie nie działa, więc wychodzi na to samo jakbyś go w ogóle nie miał, więc lepiej zidentyfikować co powodowało problem, że konieczne było jego wyłączenie i go rozwiązać i włączyć immo, żeby jednak mieć to dodatkowe zabezpieczenie.
Tutaj mała uwaga – wbrew temu co napisał kolega
KtostamKtostam napisał(a):Tam gdzie są przyciski do foteli, systemów wspomagania (koło drzwi kierowcy) jest montowany taki dodatkowy przycisk.
przycisk może być ukryty w zupełnie innym miejscu. W takim wypadku powinni Ci przekazać informację o jego położeniu przy wydaniu auta. Ja mam ukryty i mi tej informacji nie przekazali, musiałem się dopytywać w serwisie.
Podkopnik napisał(a):Nie bardzo zrozumiałem o co chodzi z tym kluczem w schowku.
Koledze wyżej właśnie chodziło dokładnie o to co zrozumiałeś, czyli o włożenie metalowego klucza do obudowy kluczyka. Choć przyznam, że rada dosyć dziwna, bo on cały czas tam powinien być.
Klucz można wsadzić w zamek w drzwiach kierowcy, który widać po odchyleniu klamki, tak jakbyś chciał otworzyć drzwi.