Problem z dźwiękiem z telefonu

Dział przeznaczony do rozwiązywania problemów z systemami elektronicznymi nadwozia

Postprzez MichG » 18 sie 2024, 08:30

Cześć wszystkim.
Mam duży i nierozwiązany jeszcze problem z dźwiękiem przesyłanym z telefonu do systemu z BOSE bez dużego suba.
Dźwięk jest zakłócany, coś jak urywanie/gubienie sylab a następnie trzeszczenie i przesterowywanie dźwięku. Zakłócenia są na połączeniu Bluetooth, kabel i WiFi. Nie ma ich na transmisji fm, DAB.
Zakłócenia „naprawiają” się same po osiągnięciu jakiegoś punktu krytycznego (wysoki poziom) lub po wyciszeniu przyciskiem MUTE.
Dodatkowo podczas odtwarzania po Bluetooth występuje zacięcie się odtwarzania dźwięku pomimo dalszego biegu czasu. Wyjściem z tego jest przejście na inne źródło, czyli np. FM.
Auto ma 4 miesiące. Oczywiście jest pacjentem ASO, ale na razie efektów brak. Na pewno przyczyną nie jest po stronie telefonu, testowane był różne i z różnymi systemami, ani po stronie kabelków.
ASO zgodnie z poleceniem Mazdy wymieniło najpierw wzmacniacz, następnie CMU, złącza USB i tor kablowy.
Efektów brak.
Teraz czekają na dalsze polecenia z Mazdy. Mazda ma nagrania.
Przejrzałem inne fora, w zagraniczne, ale nie znalazłem podobnego przypadku.
Może coś komuś się skojarzy.
Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdrawiam serdecznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2016, 09:40
Posty: 142 (0/11)
Skąd: Serock
Auto: Mazda 3 '2024 SDN, 150KM, AT, Zircon Sand.
Była: Mazda 3 '2017 120 KM, MT, SDN, SnowFlake.

Postprzez MichG » 27 sie 2024, 22:02

To na razie sobie odpowiem sam.
ASO zamówiło CMU z magazynu Mazdy, bo poprzedni był regenerowany. Swoją drogą to ciekawe, że do nowego auta pakują regenerowane części.
Czekam na wymianę i efekt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2016, 09:40
Posty: 142 (0/11)
Skąd: Serock
Auto: Mazda 3 '2024 SDN, 150KM, AT, Zircon Sand.
Była: Mazda 3 '2017 120 KM, MT, SDN, SnowFlake.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323