Wymiana tylnych klocków- cofanie tłoczka

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez G0rdon » 10 lis 2023, 22:03

Cześć,
Zabieram się niedługo za wymianę tarcz i klocków.
O ile z przodu widzę,że wystarczy klasycznie cofnąć tłoczek przy wymianie klocków, o tyle z tyłu widzę,że trzeba dezaktywować hamulec ręczny (sekwencja na przyciskach; nie ma takiego trybu w aplikacji diagnostycznej) oraz cofnąć tłoczek...Gdzieś spotkałem tematy,że ktoś aktywował tryb serwisowy a później miał problem z jego wyłączeniem i teraz się zastanawiam czy jest to konieczne...

Ktoś już samodzielnie wymieniał i miał jakieś problemy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2020, 22:14
Posty: 105 (3/10)
Auto: Mazda 3 BP Kanjo

Postprzez KamilTbK » 23 lis 2023, 21:05

Jest to konieczne, robię to na codzień w pracy i 1 raz zdarzyło mi się, że był problem z powrotem no ale nastawnik był uszkodzony i to było tego przyczyną.
Początkujący
 
Od: 2 lip 2023, 16:37
Posty: 4 (0/1)

Postprzez beniu55 » 23 lis 2023, 23:36

Forumowicz
 
Od: 11 lip 2021, 10:49
Posty: 90 (2/4)
Skąd: Rzeszów
Auto: mazda cx3 2.0 2018

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323